Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מנוי בחברת סלקום כבר מעל לעשור, ממש מהיום שהם עלו לאוויר. יש אצלנו בבית 4 מכשירים בתוכנית משפחתית, מכשיר אחד פרטי שלי ועוד מכשיר עסקי של אבא שלי. עד היום לקוח מרוצה ללא שום תקלות. ביום חמישי האחרון הגעתי למרכז שירות בפ"ת (אני מרמת גן, הייתי באיזור כי גם ככה הייתי בקרית מטלון לתיקון של מירסים צבאיים שהם הדבר הכי אמין שיש בעולם). הייתה לי בעיה מוזרה בטלפון (נוקיה 6230I) כאשר חברה שלי הייתה מתקשרת אז לפעמים המכשיר לא היה מצלצל/רוטט בפעם הראשונה ורק הפעם השניה היה מצלצל. מכיוון שכבר הייתי באיזור החלטתי להיכנס לסלקום לברר מתי נגמרת לי האחריות על המכשיר (זכרתי שאת העסקה האחרונה בצענו בקיץ האחרון), מסתבר שהיא נגמרת עוד שבועיים (12/7) אז החלטתי להכניס את המכשיר לתיקון כדי שהבעיה לא תחמיר ואז לא תהיה לי אחריות. בזמן הפקדת הטלפון נאמר לי שטכנים מהטלפון עלולים להמחק, כאשר שאלתי איזה טכנים אמרו לי תמונות, רקעים, הגדרות וכו'. בנתיים בודקים מה חדש ברשת, איזה מבצעים שווים יש בקיץ הזה ולאחר שעה קבלתי את הטלפון חזרה לידיי ונסעתי לדרכי. חברה שלי שהייתה באוטו התקשרה אליי לבדוק שהמכשיר באמת תוקן ופתאום אני רואה שהמספר שלה לא מזוהה בזכרון, בודקים טיפה לעומק ומגלים שעוד מספרים לא מופיעים. מכיוון שמהרתי חזרה לבסיס לא חזרתי למרכז שירות ופניתי למוקד הטלפוני ושם נאמר לי שעושים גיבוי לכל הזכרונות ושהם יחזירו לי את המספרים האבודים. חזרתי ביום ראשון למרכז שירות ושם אומרים לי שהם לא מגבים זכרונות ללא בקשה מפורשת מבעל המכשיר ושהוא לא יכול להחזיר את הגלגל לאחור ולהחזיר לי את המספרים שאבדו. התקשרתי למוקד הטלפוני שוב ולאחר שעה של ברבורים (שעה שבה הגעתי אפילו עד למחלקה המשפטית בשביל לבדוק האם תכנים אומר גם זכרונות) הציעו לי העתקים 3 חודשים אחורה של שיחות יוצאות וכנסנות + 30 ש"ח זיכוי. אני סירבתי מכיוון שאני לא מתכוון להתקשר עכשיו לכל המספרים שחייגתי ב-3 החודשים האחרונים רק בשביל להחזיר לי מספרים שלא אני מחקתי. דברתי עם חברה שלי שעבדה עד לא מזמן בסקרים ואחד מהסקרים שהיא עשתה היה קשור בשירות של חברת סלקום. היא ספרה לי שהרבה לקוחות התלוננו על מחיקת מספרים כאשר הטלפון ניתן לתיקון, חלקם ציינו בפניה שקבלו פיצוי וחלקם לא. לאחר מכן חייגתי שוב למוקד הטלפוני וספרתי לבחור שאני יודע שמקרים כאלה קרו בעבר (הוא נשבע לי שבחיים לא קרה לו כזה דבר) ושידבר עם האחראי שלו. לאחר כשעתיים הוא חוזר אליי ואומר לי שהוא דיבר עם המנהל שלו ושהם מודים בטעות והם החליטו לתת לי זיכוי על 3 שעות דיבור, אני אמרתי שאני גם רוצה לברר לעומק את העיניין וכרגע לא מוכן לקבל את ההצעת פשרה שלהם כי אני כאילו מסכים לפשרה הזו. הוא אמר לי שהם בכל זאת נותנים לי את ההטבה הזו כתור רצון טוב והוא יתקשר אליי עוד יומיים לשאול מה החלטתי לעשות. רק רציתי לציין שיש לי קרוב -300 זכרונות בטלפון, יש לי זכרונות שכבר איתי כמעט 8 שנים ולכן אני לא יודע גם בדיוק איזה מספרים נמחקו ומה החשיבות שלהם כי אני לא משתמש בכל המספרים כל הזמן (סתם דוגמא, יש לי מספרים של כל מיני בעלי מנטות שאני מתקשר אליהם כל פעם שבא לי לקנות מנטה חדשה כדי לראות האם הם השתגנעו למכור). אני יודע שזה גם פאק שלי שאין לי גיבויים של המספרים אבל עכשיו למדתי על בשרי. אני נוטה לקבל את הצעת הפשרה שלהם (בניגוד לידידנו מינימן אני לא רוצה להיכנס למלחמות סתם למרות שהמקרה שלי לא משתווה לשלו) אבל מעצבן אותי נורא המקרה הזה.

 

האם המקרה הנ"ל קרה פה למישהו? האם התלוננתם? מה הציעו לכם כתור פיצוי? האם יש קייס להמשיך ללכת עם זה?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

על פניו, זה נראה כמו פאק קטן שעשה נציג השירות שקיבל ממך את הטלפון. אמרו לך שימחקו תכנים מהפלאפון, אבל לא אמרו שימחקו מספרי טלפון אלא רק דברים אחרים.

 

לאן אתה רוצה להמשיך ללכת עם זה? את הזיכרונות שלך סביר להניח שלא תקבל בחזרה..

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רדזון יצאו לי העיניים.

קצת פיסוק.

 

ולעניין - קורה בכל חברה - למעשה יש להם שלט וגם כתוב בהזמנת העבודה שאתה מקבל, שאין אחריות על זכרונות וגיבוי שלהם צריך להעשות ע"י הלקוח או שהם יעשו לפי בקשה מפורשת של הלקוח.

ככה שמבחינתם הם מכוסים גם אם הנציג באותו רגע לא אמר.

 

בכל זאת - הם מודים שטעו ונותנים לך פיצוי. אם זה טוב לך או לא - זה כבר החלטה שלך.

לי זה קרה בפלאפון כשביקשתי מפורשות לעשות גיבוי וזה צויין על הזמנת העבודה ולמרות זאת לא גיבו.

הפיצוי שלהם היה 20 שעות חינם וכל מיני ציוד נלווה (אוזניות,נרתיק סוללה ספייר חדשה ועוד מה שהנציג הנבוך שלף מהמגירות)

מכיוון שלחזור אחורה אי אפשר, אני הוצאתי תדפיסים של 3 חודשים אחורה ולאט לאט בניתי את הרשימה מחדש.

 

תעשה גיבוי דחוף באוטלוק.

פורסם

אני מזמין אותך אלי ותקבל מתנה בלי כסף מכשיר קטן שושמר זכרונות של SIM

וכך לא יחזור המקרה בעתיד.

פורסם

עושה רושם שבאמת מדובר בתקלת אנוש,אגב,אם היית חוזר מיד כשגילית שמחקו לך מספרים מהזכרון,ייתכן שהיה ניתן לשחזר את המספרים האבודים.

 

לי היתה תקלה דומה,אבל ברשת אורנג',וחזרתי למעבדה מיד כשגיליתי את הבעייה,והם הצליחו לשחזר עבורי את כל המספרים מחדש, ובנוסף נתנו לי פיצוי,כי באמת התעצבנתי על זה.

 

אגב,דבר נחמד שהם עשו לי מיוזמתם היה צריבת סים נוסף שישמש לי רק כגיבוי לזכרונות של המכשיר (רק מספרי טלפון עם שמות).

 

בלי שום קשר לתקלה הספציפית,בתור אחד שהיה לקוח סלקום במשך כמה שנים ועבר בהמשך לאורנג', יש הבדל של שמיים וארץ מבחינת שירות (בפירוש לטובת אורנג'),אני חושב שסלקום נהנתה מהתקופה בה היתה המתחרה היחידה של פלאפון, וכאשר אורנג' נכנסה היא פשוט שינתה את כללי המשחק,ושדרגה את רמת השירות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בדיוק היום הם התקשרו אלי למכשיר של חברת פלאפון שיש לי.

 

אמרו לי שסלקום מפרגנים ללקוחות של חברות מתחרות במבצע שווה :) ויתרתי על התענוג, יש לי מכשיר לכל חברה רק שבזה של סלקום אני לא משתמש והוא סגור במגרה כבר שנים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הם חברה ממש דפוקה.

חבר טוב שלי מנוי בסלקום במסלול עיסקי דרך אבא שלו, ויש לו נוקיה 6280, לא המכשיר הכי אמין למרות שהוא מעולה.

בקיצור היו לו המון תקלות וכל פעם שהוא הגיע לסלקום הוא חזר שוב אחרי כמה ימים, דוגמא הכי פשוטה ומטופשת למדי!!- הפנל שלו היה שבור אז הוא בא אליהם להחליף אותו, אז אמרו לו דר"א עשינו לך עידכון תוכנה, בלי שביקש בלי כלום, טוב בסדר הוא חזור הבייתה ולא מבין למה הוא לא מקבל הודעות מחברה שלו שמתעצבנת למה הוא לא עונה לה, בגלל העידכון שלהם הוא לא קיבל הודעות SMS והיה צריך לחזור שוב, לאחר שהוא חזר שבוע אחרי שבוע אז הציעו לו מכשיר אחר חינם כי זה החוק אצלהם למי שמגיע בקשר לתקלה במכשיר יותר מ-3 פעמים בחודש.

בקיצור, יש להם המון תקלות לא נראה חברה רצינית בכלל וחבל על הכאבי ראש שאנשים צריכיםן לעבור בגלל זה.

205 GTI.

פורסם

תומר,

 

הם יצאו עכשיו באטרף של מבצעים כדי לשמור את הלקוחות שלהם שלא יברחו לחברות המתחרות.

 

אני יודע שאחי ואישתו,שמנויים בסלקום,זכו לשידרוג של המכשירים שלהם (6230I) למכשירים מתקדמים יותר של הדור השלישי (קיבלו נוקיה N75 או משהו כזה........לא סגור על זה).

 

אבל תכל'ס,סלקום קורסת היום בתחרות מול אורנג',פלאפון מזמן לא נחשבת לפונקציה,מאחר ובמשך שנים היא נמנעה מלעשות שימוש במכשירים מתקדמים,דבקה במוטורולות שיחסית לנוקייה פשוט היו מרחק שנות אור מאחור,ובצורה שיטתית איבדה לקוחות, עד כדי כך שהגיע למצב שהיתה צריכה לשנות את הסמל המסחרי של החברה ויצרה מיתוג מחודש,עם מכשירים מתקדמים יותר, אבל עדיין זה מאוחר מדי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן יש לי פה מכשיר של פלאפון, אורנג' וסלקום.

 

הם התקשרו למכשיר של חברת פלאפון, המכשיר שלהם סגור במגרה כבר כמה שנים כדי שלא יציקו לי עם מבצעים בכאילו.

 

אני מוכן לעבור אליהם אם הם נותנים לי מכשיר חינם, אבל זה לא יקרה אז אני נשאר איפה שאני כרגע, נחמד לי (יותר נכון לאמא שלי) עם המכשיר מוטורולה V720 ברשת פלאפון ואני עם נוקיה 7250I באורנג'.

 

אגב המכשיר שיש לי בסלקום זה נוקיה 3320 נדמה לי, מהישנים כשרק יצא הסנייק 2.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

redroze- אם המספרים היו כל כך חשובים לליבך למה לא ביצעת גיבוי לאאוטלוק? הרי ברור לך שיש הרבה מקרים שמכשיר מחליט פתאום שהוא לא נדלק ואז הלכו על הזיכרונות.

 

דבר נוסף- כשאמרו לך שהתכנים מהמכשיר ימחקו לא נידלקה לך נורה קטנה ואדומה שגם ספר הטלפונים ששמור על זיכרון הטלפון ימחק?

 

קח את ההטבה המפליגה שנתנו לך (3 שעות זיכוי) ודפדף הלאה- אל תהיה סחטן כי אין לך ממש "קייס".

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני מוסיף אזהרה לכולכם:

בעקבות ניוד המספרים שאמור להתבצע בקרוב, כלומר שכל לקוח יוכל לעבור מחברה לחברה עם מספרו (ובין אורנג' לסלקום גם עם מכשירו) החברות עושות כרגע מאמץ על להחתים אתכם על התחייבויות ארוכות טווח.

מומלץ שלא להתחייב, ולהמתין ככל הניתן כי התנאים ישתפרו ברגע שיתבצע הניוד. (סביבות ספטמבר לדעתי)

פורסם
אני מוסיף אזהרה לכולכם:

בעקבות ניוד המספרים שאמור להתבצע בקרוב, כלומר שכל לקוח יוכל לעבור מחברה לחברה עם מספרו (ובין אורנג' לסלקום גם עם מכשירו) החברות עושות כרגע מאמץ על להחתים אתכם על התחייבויות ארוכות טווח.

מומלץ שלא להתחייב, ולהמתין ככל הניתן כי התנאים ישתפרו ברגע שיתבצע הניוד. (סביבות ספטמבר לדעתי)

 

כבוד השר אמר עד דצמבר 07- החברות לא יכניסו את זה לתוקף שניה לפני.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

יש לי 6230I והטלפון הזה מלא בבאגים ואף פעם לא משעמם איתו.

כבר יצא לי להחליף את הטלפון, בגלל באגים שלא היה ניתן לתקן (לפי נותן השירות).

בכל אופן, לפי דעתי השירות הטלפוני והשירות שניתן פנים מול פנים הוא באמת בסדר גמור.

היה פאק קטן באמינות, אבל אתה עדיין היית צריך לזכור בעצמך את עניין גיבוי הזכרונות.

פורסם

אני מנוי בשלושת החברות , (לא יודע איך הגעתי לזה...:?)

אני אומר בצורה מאוד אובייקטיבית , סלקום מבחינת טכנולוגיה הם ברמה הכי גבוהה(הופעל HSUPA לאחרונה - אין למתחרות ) , מבחינת תכנים הם מפגרים אחרי פרטנר , בסה"כ הם הכי טובים , בשרות לקוחות אני די מרוצה למרות שגם לי נמחקו התכנים בתקון האחרון (והם הזהירו אותי כמובן ואישרתי , כולה כמה אלפי זכרונות)

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

מסכים עם עידן.

אורנג' היום מספר 1 בשירות.

 

בקשר למכשירים : אני לא נוהג להתחתן עם חברות סלולריות, אני קונה ומוכר מכשירים בלוחות היד 2 , וככה מתעדכן במכשיר הכי חדש פעם בשנה בממוצע ובדרך כלל ללא תוספת כסף (מוכר את הישן).

 

כשאתה מכניס מכשיר לאורנג' לטיפול, הם בכלל לוקחים אותו בלי ה SIM.

כל מה שנותר לך לוודא זה שכל הזכרונות שלך נשמרים על ה SIM ואז אין בעיה.

ניתן לגבות באמצעות סינכרון עם האאוטלוק או באמצעות קוראים SIM יעודיים שעולים כמה עשרות שקלים ושווים כל אגורה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...