Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שרות של 4 חודש בחיל האוויר, פלמחים פרשתי לאזרחות, נמאס לי מהצבא.

היום זה היום הראשון שלי בחיים בלי מסגרת ובלי אף אחד מעליי,

אפשר להגיד שאני די משתגע בבית אני חייב לעשות משהו עם עצמי, אין לי עצבים להיכנס לאונ' השנה, אולי שנה הבאה,

למישהו יש המלצות מה עושים בחיים? אני מתחיל להתחרט שהשתחררתי בצבא לפחות היה אקשן.

 

אני מתחיל להרגיש שהחיים מתבזבזים לי, בן 19 בלי דאגות ללא מעש..קצת מפחיד.

 

מה עושים?

כל תגובה תתקבל בברכה.

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נסה לנצל את הזמן בכדי לעשות משהו רציני עם עצמך. עוד שנה וחצי-שנתיים כשחברים שלך ישתחררו לפחות תרגיש שאתה ביתרון עליהם.

 

אם אתה יודע מה אתה רוצה ללמוד בעתיד (אקדמאי) אפשר להתחיל בהשלמת בגרויות (אם צריך) ופסיכומטרי.

אם לימודים לא בראש שלך נסה לעשות משהו רציני אחר, אולי לצבור ניסיון בתחום שאתה מכוון את עצמך אליו.

עבודות מזדמנות או טיולי "התפרקות" זה בזבוז זמן לדעתי, אבל כל אחד ומה שעושה לו את זה...

 

בסופו של דבר אתה בתקופה שאין לך שום מחוייבויות רציניות, אם יש לך איזה חלום אפילו שזה long-shot, זה הזמן לנסות להגשים.

 

שיהיה בהצלחה !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

תעשה טיול של אחרי צבא. (למרות שארבעה חודשים לא כל כך נקרא צבא).

זה מה שאני הייתי עושה אילו הייתי במקומך עכשיו, פשוט היום אני מכה על חטא ומצטער על זה שלא עשיתי זאת קודם.

הייתי צריך לעשות טיול ישר אחרי צבא בגיל 22 והיום אני כבר בן 24 וחצי ואני כבר כפוף לעבודה וללימודים, עבד של החיים.

לך תראה עולם, זה בדיוק הזמן.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

הכלל הראשון מבחינתי הוא שמה שקרה עד עכשיו קרה וזהו. למד מזה לעכשיו והלאה וזכור.

 

כלל שני הוא להתקדם. הצב מטרה!!! מייד לאחר מכך עשה כל דבר שיקדם אותך קדימה לכיוון המטרה.

 

זכור, עליך ליירט את עצמך אל המטרה בצורה הטובה ביותר.

 

אם על מטרה מדובר הרי שלדעתי ומנסיוני (אני יותר מכפול מגילך) ,וכפי שאני קורה כאן את התגובות, לא נותר לי אלא להמליץ לך שתעשה כפי שגרשון המשפר או אבנר יעצו לך, את הטיול לבינתיים עזוב. כל החיים לפניך. עצב אותם כדבר ראשון.

בקיצור בחור צעיר, רכוש מקצוע. עדיף בלימודים אקדמאיים ותואר מתאים. אם זה לא הכיוון שלך, רכוש מקצוע ואחריו התחל לעבוד, או התחל לעבוד בעבודה מקצועית ורכוש את המקצוע תוך כדי עבודה.

 

לשבת בבית ואו לשרוף זמן- חבל וטעות.

 

אל תשכח, יש לך יתרונות- אתה בחור צעיר וכל החיים לפניך!!!! אבל הזמן עובר בקצב שאתה לא מדמיין ואל תעשה טעויות, או יותר נכון, תעשה טעויות כי כולם עושים, תשתדל לעשות כמה שפחות, ועכשיו, יאלה, להחלטה ולביצוע!!

 

יש לך 30 ימים להחלטה סופית וביצוע. רק דברים טובים!!

 

 

בברכה והצלחה שיהיה לך בחור צעיר,

 

ממני דני.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

קודם כל תשיג עבודה.. אפילו משהו פשוט כדי שלא תשאר כל היום בבית.

 

תחסוך קצת כסף .. סע לטייל .. בעוד שנה אונ' ... אין מה לעשות ... אני עשיתי בדיוק כמוך .. השתחררתי אחרי 4 חודש .. התחלתי לעבוד בהייטק .. היום אני בן 23, אחרי טיול חצי שנה באנגליה, עם משכורת מעל הממוצע במשק והטבות יפות ..

 

כך שאין לך שום בעיה לעשות אותו הדבר. אז גש לאיזה תחנת דלק או משהו בסגנון , תתחיל לעבוד .. תחסוך .. תהנה מתחילת החיים כי עוד מעט כבר תתחיל השגרה.

פורסם

קודם כל מר בימר אני שם *** על הצבא ועל המדינה המושחטת הזאת, בוא תלמד אותי קצת דרך ארץ (וזה למרות שסיימתי שירות של 3 שנים וחודשיים החודש)

 

דבר שני מושיקו תנצל את זה , יש לך "פור" של יותר משנתיים וחצי על החיים, תשתדל שכשתגיע לתאריך שחרור שהיה אמור להיות לך,

שיהיה לך משהו בידים שלאחרים שעשו שירות מלא אין.

 

לדוגמא לעבוד קשה ולחסוך הרבה או ללמוד ולסיים עם איזה תואר ביד או טיול מטורף ועבודה, יש הרבה אפשרויות.

 

ומעכשיו אני אומר לך לא משנה איך השתחררת זה לא מעניין אף אחד באזרחות, אפילו יעדיפו אותך כי אתה לא עושה מילואים.

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם

ומעכשיו אני אומר לך לא משנה איך השתחררת זה לא מעניין אף אחד באזרחות, אפילו יעדיפו אותך כי אתה לא עושה מילואים.

 

רק תשכח ממשרה ציבורית כל שהיא. או להיות עובד מדינה.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

היי, אנשים כאן מבלבלים את המוח קשה!

אני שוחררתי (דגש על שוחררתי, לא השתחררתי) מהצבא לאחר חודשיים, חודש טירונות 02 בניצנים, שבוע בבקום ללא שיבוץ, עוד שבועיים וחצי בבית נבאלה מיועד להיות נהג משאית.

הגעתי לשם סירבתי לעשות כל פעולה שהיא, עשיתי בלאגן, שיחקתי אותה מתעלף, ביקשתי לראות קבן כדי לצאת מהבסיס, לא הלך אז אמרתי שאני הולך להתאבד, כל חייל נורמלי נכנס לכלא, אלא שאני לא נורמלי, אסור לכלוא אותי, זה הביא למצב שקיבלתי פס עד לפגישה עם הקבנית, משם הפסיכאטרית החליטה: כדורי הרגעה או 21, בנחרצות מושלמת אמרתי לה "תקחי את את הסמים האלו, גם אם יתלו אותי בלב ת"א אני לא לוקח", משם היה 21 כבר.

כן, אני מצטער, לדעתי צבא זה סוג של חויה, היום יש מעט מקומות עבודה שאי אפשר לעבוד בהם בגלל הצבא, ממש מעט, הצלחתי לעבוד אפילו בתור מאבטח ולהחזיק נשק !!!

 

עכשיו כבר עשית, בקרוב יצלצלו אליך להתנדב ויציעו לך 450 ש"ח לחודש, אני צחקתי להם בפנים.

בתור חייל משוחרר, יש לך הזכות לגשת לחתום אבטלה, תיגש לחתום, במקביל תכנס לחפש קורסים על חשבון לשכת התעסוקה בתחום שמעניין אותך.

אני השתחררתי לפני 3 שנים, לא עשיתי שומדבר עם עצמי ואני עובד בעבודות מזדמנות, קצת חוסך, הרבה שורף, תשמע לי, לא כדאי לך תעשה מקצוע.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ומעכשיו אני אומר לך לא משנה איך השתחררת זה לא מעניין אף אחד באזרחות, אפילו יעדיפו אותך כי אתה לא עושה מילואים.

 

בדיוק הפוך. אני ועוד רבים אחרים מחבריי התעשיינים מעדיפים תמיד אנשים ששירתו שירות מלא ואישית אני מעדיף את אלה שכן משרתים במילואים כי זה מעיד על אנשים שיודעים להסתדר במסגרת ולא מחפשים קומבינות כדי להתחמק ממטלות. החריג היחיד אלה אנשים ששוחררו עקב בעיות בריאות ששם אם בעיות הבריאות לא מונעות מהם לבצע את התפקיד המיועד אז אין לי שום בעיה איתם.

 

כשאני לוקח עובד יותר חשוב לי שיהיה בן אדם לא סוציומט ולא טפיל מאשר אם הוא יעדר לחודש בשנה (מה גם שהיום תקופות המילואים הרבה יותר קצרות).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בדיוק הפוך. אני ועוד רבים אחרים מחבריי התעשיינים מעדיפים תמיד אנשים ששירתו שירות מלא ואישית אני מעדיף את אלה שכן משרתים במילואים כי זה מעיד על אנשים שיודעים להסתדר במסגרת ולא מחפשים קומבינות כדי להתחמק ממטלות. החריג היחיד אלה אנשים ששוחררו עקב בעיות בריאות ששם אם בעיות הבריאות לא מונעות מהם לבצע את התפקיד המיועד אז אין לי שום בעיה איתם.

 

כשאני לוקח עובד יותר חשוב לי שיהיה בן אדם לא סוציומט ולא טפיל מאשר אם הוא יעדר לחודש בשנה (מה גם שהיום תקופות המילואים הרבה יותר קצרות).

 

 

בכל כלל יש יוצא מן הכלל.

 

אנשים שמשרתים במילואים\שירתו שירות מלא לא מעיד שום דבר על מסגרת.

 

יש אנשים שמסגרת צבאית לא מתאימה להם, ומסגרת אזרחית כן.

 

להעיד על עצמי, לא יכולתי לסבול את הצבא, מכיוון שאני לא מסוגל שמאיימים עלי פשוט זה מוציא אותי מדעתי

 

באזרחות זה לא קיים, אני עובד כבר 8 חודשים בעבודה פרטית מסודרת ומסתדר מצויין(שילוח בינלאומי)

 

בצבא זה לא נכון לשפוט אנשים שרוצים קומבינות כדי "להתחמק ממטלות" מכיוון אין לך שום רווח מהצבא

 

לעומת זאת, כשאני עובד בעבודה מסודרת אני רוצה לעשות את העבודה כי יש את הסיפוק שבעבודה וכמובן את הפרנסה.

 

ודבר אחרון לצורך העניין אתה וחבריך התעשיינים עובדים בתעשיית התפוזים, אני רוצה לראות שהעובד המצטיין שלך מקבל צו מילואים בחורף ואתה לא מתעצבן, אל תהיה צבוע זה מעצבן את כולם.

Jealousy is misery, suffering is grief


×
×
  • תוכן חדש...