Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כחול ולבן, כחול ולבן...

זה הצבע שלי

זה הצבע שלי.

 

(למי שלא הבין, זה שיר)

 

את הכחול של הסובארו כדאי להשאיר, ולתת לו כמה טאצ'ים לבנים אבל בכמויות שלא מפריעות לעין או למקוריות.

 

 

בחיי התאמצתי קשות להתעלם מהטאצ'ים הלבנים אבל עם כל המאמץ אין מצב שהם לא יפריעו לעין או למקוריות:lol:.

 

אבי.

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.

פורסם
המכונית הזאת בדיוק מתנדנדת בין להשתמר לעתיד, לבין להפוך לגרוטאה. היכולת להחליט לאיזה כוון היא תלך, נמצאת רק אצלך.

 

אם אתה רוצה אוטו "מגניב", תעשה לה פחחות ב 1500 ש"ח, צבע בגוון חציל-משמש, שים ריפודי נמר, והרי לך אוטו שבעוד שנתיים בדיוק יהיה מעקה בבי"ס בסין. למה? כי את האוטו הזה כבר אף אחד לא ירצה לקנות שכשהחלודה תבצבץ שוב והוא יצטרך תיקון בסכום שעובר את 1000 השקלים.

 

לעומת זאת, גורלו יכול להיות אחרת. הוא עדיין לא עבר התעללות - הוא סתם התיישן. אפשר בסבלנות לשחזר אותו חזרה למצבו המקורי, ואז יתכן שגם בעוד שלושים שנה הוא יהיה מספיק יקר למישהו כדי להמשיך לשמר אותו.

 

ההחלטה כאמור שלך. אם אתה לא צריך אותו למשהו (יש לך עוד סובארו), ואין לך אפשרות כלכלית או רצון לשחזר, אחסן אותו באיזשהו מקום, וחזור אליו בעוד כמה שנים.

 

נמרוד

את האופציה הראשונה שהצעת ,אתה יכול להציע לאנשים לא כמוני:x.

מקוריות זה מה שהכי מעניין אותה,עובדה-אני לא מסכים בשום אופן לצבוע את הקסטום הבז' שברשותי בגלל צבעו המקורי.

אך בגלל התפוררות ורקבונות בDL העברתי אותה פחחות ב2000 ש'!! כן 2000 ש' לא כולל צבע ומה שנשאר זה הצבע8).

שתדע, האוטו כבר נמכר לחברי הטוב והוחזר מסיבה אחת ויחידה,שהיא ההתעללות שהוא תיכנן לעשות לאוטו שזה כולל סנרוף חשמלי של הונדה סיויק וג'נטים מגנזיום הלא מיועדים לסובארו במקור וספוילר של אימפרזה וצביעה בשחור עם שני פסים בלבן לאורך!!

מסיבה זו העדפתי לקנות את הDL ממנו בחזרה ואפילו הפסדתי 400 ש' ,כי אני לא מוכן לראות או להיות שותף בהריסת אוטו ותיק וכמעט מקורי:x.

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם

גם לדעתי לצבוע בצבע זהה למקורי

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אם כל כך חשוב לך לשמור על המקוריות, אז למה אתה מתלבט? ברור לצבוע בצבע המקורי.

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

×
×
  • תוכן חדש...