Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן כן בעוד יומיים בדיוק אני בן 19... גולולולולוווווווו

 

אני צריך המלצות למקומות להעביר בהם את היומולדת... אזלו לי הרעיונות!

 

HELP ME!

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כן כן בעוד יומיים בדיוק אני בן 19... גולולולולוווווווו

 

אני צריך המלצות למקומות להעביר בהם את היומולדת... אזלו לי הרעיונות!

 

HELP ME!

 

אז יום הולדת שמח שיהיה לך ...

 

ובאיזה איזור ??

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
כן כן בעוד יומיים בדיוק אני בן 19... גולולולולוווווווו

 

אני צריך המלצות למקומות להעביר בהם את היומולדת... אזלו לי הרעיונות!

 

HELP ME!

 

אז יום הולדת שמח שיהיה לך ...

 

ובאיזה איזור ??

 

קודם כל תודה, אני גר באיזור המרכז (רמלה).

 

ולירן, תודה על ההצעה אבל אני רוצה דברים טיפה יותר מוחשיים... מוסיקה,שתיה... כל מיני כאלה :shock:

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
כן כן בעוד יומיים בדיוק אני בן 19... גולולולולוווווווו

 

אני צריך המלצות למקומות להעביר בהם את היומולדת... אזלו לי הרעיונות!

 

HELP ME!

 

אז יום הולדת שמח שיהיה לך ...

 

ובאיזה איזור ??

 

קודם כל תודה, אני גר באיזור המרכז (רמלה).

 

ולירן, תודה על ההצעה אבל אני רוצה דברים טיפה יותר מוחשיים... מוסיקה,שתיה... כל מיני כאלה :shock:

 

 

ברור ידידי לכן יש לנו את........ קבלו אותו

 

צ-ו-ו-ת הוואי פורום !!!!!!! תם תם תם לי לי לי ... לה לה לה ...

 

צוות הוואי פורום יעשה את האירוע שלך מיוחד , צבעוני , כזה שעוד לא נראה

במזרח התיכון ... צוות הוואי פורום כולל משתמשים שמטרתם לעשות לך שמח!

 

 

הצוות כולל :

 

לירן 106 R - ליצן החצר! - הופעות מרשימות עם נערות גומי מקרית גת!!

 

RS6 - עוזר לייצן החצר ומצחיק כללי - בהופעת יחיד "אני והאשכים"

 

יאשה והפצפוצים - תעלולי אוכל - עיכול ופליטה על ידי קולות מוזרים...

 

AC COBRA הלוליין הרוסי..

 

TALOR XSI בהופעת סטנדאפ יחיד... "לחיות ובנתניה " - מומלץ בחום..

 

ואיך אפשר כמובן בלי מוזיקה : אז קבלו אותם ....

 

Dj GuyGivant - בסט טכנו מרגש.

 

dj liran aroeti בסט פסיכדלי מרשים ( החליט לעשות כסף מהצד ..)

 

ליביו - הקוסם הרומני - שימו לב לארנקים.. ליביו הכייס מקדם את פני האורחים בכניסה.

 

אורן 205 - ברמן העורך תחרויות הליכה בקו ישר לאחר שתיה.

 

זמרת הבית ... נ-י-נ-ט טייב...

 

 

בנוסף בצוות הוואי פורום כלול במחיר :

 

מאבטחים :

 

shays ו kiobyso

 

חובש צמוד :

 

ישי

 

 

וכמובן הגנה משפטית מכל תביעה על ידי עורך הדין RED R..!!!

 

 

 

צוות הוואי פורום ישמח לענות על כל שאלה בנושא.

לפרטים צור קשר עם 106 ראלי מספר רישוי 10-6106-04

או בהודעה פרטית.

 

או לדובר צוות ההוואי מר רוני (sronis).

 

 

צוות הוואי פורום...

 

 

 

צוות הוואי פורום , חוגג עוד מפגש מוצלח....

 

 

download.php?id=6902

DCP_1788.JPG

פורסם

וואו לירן אתה באמת אחד האנשים המשועממים ביותר שאני מכיר :)

 

ועכשיו ברצינות יש לי יום אחד לבחור...... איפה אני אעשה את היומולדת!?!?!?!?

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
וואו לירן אתה באמת אחד האנשים המשועממים ביותר שאני מכיר :)

 

ועכשיו ברצינות יש לי יום אחד לבחור...... איפה אני אעשה את היומולדת!?!?!?!?

 

צוות הוואי פורום משתתף גם באירועים חיצוניים .

פורסם
וואו לירן אתה באמת אחד האנשים המשועממים ביותר שאני מכיר :)

 

ועכשיו ברצינות יש לי יום אחד לבחור...... איפה אני אעשה את היומולדת!?!?!?!?

 

צוות הוואי פורום משתתף גם באירועים חיצוניים .

 

מצטער... אליי למומולדת מוזמנים אך ורק אנשים השותים 3 ליטר וודקה ורוצים עוד :evil:

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
וואו לירן אתה באמת אחד האנשים המשועממים ביותר שאני מכיר :)

 

ועכשיו ברצינות יש לי יום אחד לבחור...... איפה אני אעשה את היומולדת!?!?!?!?

 

 

במ-פ-ג-ש

 

 

יהיה שם כל צוות הוואי ובידור של הפורום.

 

ואנחנו לא לוקחים כסף (אלה מזון)

 

 

אלי :wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
וואו לירן אתה באמת אחד האנשים המשועממים ביותר שאני מכיר :)

 

ועכשיו ברצינות יש לי יום אחד לבחור...... איפה אני אעשה את היומולדת!?!?!?!?

 

 

במ-פ-ג-ש

 

 

יהיה שם כל צוות הוואי ובידור של הפורום.

 

ואנחנו לא לוקחים כסף (אלה מזון)

 

 

אלי :wink:

 

אוקיי סבבה יום שישי אני אגיע למפגש... וכן, אני אביא אוכל!!!! (עוגת הבית נחשב?!)

 

אבל בבקשה תעזרו לייייייייייייייי!!!!!!

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
מזל טוב דבר ראשון ידידי היקר

 

אם אתה גר ברמלה

אז יש את הטרבינה ברחובות

 

שמעתי שזה מקום טוב

אם אתה צריך הכוונה שלך ה"פ

 

 

שים לב בכביש 40 200 מטר לפני צומת בילו בצד שמאל ...

מקום בילוי בשם "עוצבת האש" .. מקום נחמד עם הרבה "כפרות"

ועם 1-6 ראלי שחונה שם שעתיים ביום , בימים מובחריים.

 

:wink::roll:


×
×
  • תוכן חדש...