Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בקולומבוס שבהרצליה! ! ! מסעדה ק-ט-ל-נ-י-ת ! ! ! ! ! ! ! !

(ממליץ בחום על "חלת בצל"... משהו טעים!! )

 

מצטרף להמלצה ומוסיף : התגלית של קולומבוס, סנדביץ' קלאב או פילה רוסיני (פילה לבן ומעליו נח לו כבד אווז מחוייך משהו :twisted: )...

אם בפאבים עסקינן : D BAR בהרצליה (מתחת לסלקום) הוא אחלה מקום לבלות בו, אבל תגיע מאוחר כי לפני 23:30 ריק שם לחלוטין (המלצות : כריך סינטה ובקבוק "הוגארדן")

מזל טוב.

:-)

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בעצם אחי יש לי רעיון!

לך לשי טוויק בראשל"צ תאמין לי אחלה מקום!

זה ברחוב ירושלים בסוף בצומת אחד העם ורחוב ירושלים!

אחי תאמין לי קנה אצלו ב-10 שקל טוסט-נקניק (פטנט בלעדי),

ובעוד 5 ש"ח ככה תקנה קולה, ויהיה לך מומולדת סבבה!

אגב, יש לאחד העובדים שם אימפרזה טורבו + מדבקה.

אם לא בא לך על שי טוויק אז תתפשר על האפשרות הקודמץ,

עולם המשחקים של NAMCO.

חמרמיר סומלי מצוי? זה מדליק אותי!

פורסם
בעצם ידידי היקר יש לי רעיון!

לך לשי טוויק בראשל"צ תאמין לי אחלה מקום!

זה ברחוב ירושלים בסוף בצומת אחד העם ורחוב ירושלים!

ידידי היקר תאמין לי קנה אצלו ב-10 שקל טוסט-נקניק (פטנט בלעדי),

ובעוד 5 ש"ח ככה תקנה קולה, ויהיה לך מומולדת סבבה!

אגב, יש לאחד העובדים שם אימפרזה טורבו + מדבקה.

אם לא בא לך על שי טוויק אז תתפשר על האפשרות הקודמץ,

עולם המשחקים של NAMCO.

 

עוד בדרן? תצטרף לצוות ההואי והבידור של הפורום!

 

אגב, מסעדות לא בא בחשבון... בא לי לרקוד! :)

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

אם אתה מעוניין לרקוד

אז לך לשפיים כי שם השתיה חינם

והמקום דיי נחמד...

יש מקום לשבת וכו...

 

יש לך אפשרות ללכת למקום כמו הADAMS או האוסקר וכל החרטא שמסביב

תלוי באיזה כיון אתה מחפש

 

*משהו אוף-טופיק ל AUTO TXR

מזה המוטציה שיש לך בסמל?

פורסם

עוד שנה לעוד שוחר תרבות מוטורית, הידד, יישר כוח.

ידידי היקר, אשמח לארח אותך ואת חבריך בבית הקפה אשר בבעלותי.

 

בשביל עוד מידע דבר עם היחצן שלי, ידוע בשם לירן 106 R.... פטפטן לא קטן!

בכל אופן, האירוח יכלול אם נפשך תחשוק בכך את צוות ההוואי והבידור של הפורום.

 

כמובן שאם יוביל אותי הזרם, אפתיע אתכם, משהו שקשור באלפא שלי.

 

כך או כך, ידידי היקר, תהנה, אני נוסע לבודפשט ליומיים מחר לצורך נסיעת עסקים, מסתבר שלמרות המיתון הטפטפות הולכות יופי ואני מאושר מנשוא.


×
×
  • תוכן חדש...