Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרכב למישפחה,

יש לנו כרגע אפשרות ליקנות קאמרי 2003, יד ראשנה עם 30 אלף ק"מ executive של סבא שלי ב-110 אלף ש"ח.

היתרונות בזה הם שאני מכיר את הרכב היטב ויודע שהוא שמור מאוד [טיפולים, נסעיות וכו'].

או

ליקנות במחיר של 110 אלף ש"ח אימפרזה טורבו WRX.

 

ביגלל ההבדל הגדול בין המכוניות הבחירה כ"כ קשה,

מצד אחד הפינוק מהקאמרי ומנגד הספוריביות של האימפרזה.

 

אני מודע לכך שההחזקה של האימפרזה יקרה יותר למרות שגם הקאמרי לא חסכונית כ"כ,

עם 2.4, גיר 4 הילוכים ומישקל כבד.

 

 

עם כמה שהבחירה קשה והעיניין אינדבידואלי הייתי שמח לדעת מה הבחירה שלכם ולמה?

ואיזה יתרונות וחסרונות אתם רואים לכל בחירה שאני לא הזכרתי?

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

מה זאת אומרת מה הבחירה שלכם? קאמרי מעולם לא עמדה על הפרק אצלי ולמה שתעמוד?

מה היא קשורה אליי? איך בכלל אפשר לשאול שאלה כזאת, זה קצת מגוחך.

אין שום קשר בין הרכבים, שאלה ממש לא רלוונטית.

פורסם

לא רלוונטית אליך, כי הקאמרי אצלך לא עומדת על הפרק, אצלי-כן.

נוצר מצב כזה וזה מה שיש, הקאמרי ניראת כמציאה שחבל לפספס ומנגד הכיוון ההתחלתי היה אימפרזה.

הרכב נועד לשמש בעיקר אותי ואת אבי, אפשר להבין מי מושך לכל כיוון, אך שנינו גמישים ומוכנים לקבל את הדיעה של האחר.

כרגע ההחלטה נותרה בידי ואני מיתקשה ליבחור בינהם,לכן אני מבקש יעוץ שיעזור לי ליראות את היתרונות והחסרונות בכל בחירה.

 

בתודה.

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

שאלת מה "אתם" הייתם בוחרים, ומה שהתכוונתי, שאני לא מצליח לחשוב על אף אחד חוץ ממך כרגע שמתלבט או היה בכלל מעלה למאזניים את הרכבים הנ"ל.

פורסם

אם אתה שואל מה אני הייתי בוחר אז כמובן ב-WRX אבל לא מאיזשהו רציונל אלא סתם בגלל שאני תמיד אעדיף רכב ספורטיבי.

פורסם

אם המשפחה צריכה רכב מנהלים אז הקאמרי, אם המשפחה צריכה אימפרזה טורבו - אז אאימפרזה טורבו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

למשפחה - קאמרי.

כדי להנות מנהיגה - סובארו.

 

אז מה יש לנו? אבא שרוצה קאמרי ובן שרוצה סובארו.

ומי "ינצח" בוויכוח? כמובן שאבא כי הוא משלם :wink:

פורסם
כדי להנות מנהיגה - סובארו.

 

למשפחה - ואללה, יש כל כך הרבה רכבים יותר טובים מהקאמרי ב-110,000 ש"ח... (כן, אפילו שהיא של סבא), ה-C5 כל כך יותר נוחה, אקורד כל כך יותר מהנה בלי לוותר על נוחות ו"אמינות יפנית", מגאן בת שנה תיתן במחיר הזה נוחות ועוד יישארו לכם שנתיים אחריות בתור פיצוי על התקלות שלה, ולא התחלתי לדבר על מכוניות ספורטיביות-משפחתיות במחיר הזה (אלפא 156, כמה שלא יעלה הטיימינג שלה זה פחות מלהחליף צמיגים כל שנה בשביל אימפרזה טורבו...) ואלה סתם דוגמאות שעלו לי לראש ב-60 שניות.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אל תציג את זה כוויכוח קטנוני בי אבא לבן כי זה לא ככה,

גם אני וגם אבי רוצים לדעת את החסרונות והיתרונות לכל בחירה וכך להחלט לאיזה כיוון ללכת.

אני בעצמי לא נעול על האימפרזה כי הקאמרי גם אופציה טובה שחבל לפספס,

ומפחינת נוחות ופינוק היא הרבה יות טובה-מושבי עור, סאנרוף, בקרת אקלים, מרכת סאונד, מרווחת יותר, נסיעה יותר נעימה, תא מיטען גדול יותר, מזגן מאחור, בקרת שיוט.

[ביתרונות האימפרזה אין צורך להרחיב.]

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

אנחנו לא ממש יכולים לעזור לך, מלבד אולי להציג אופציות נוספות. אנחנו יכולים לעזור כשאתה לא בטוח ביתרונות מכונית כזו או אחרת או לא מכיר את האפשרויות שעומדות לפניך, אבל אתה מכיר את שתי המכוניות מצויין, ואין כאן מצב של "יותר טוב" (כמו למשל אם היית מתלבט בין יונדאי סונטה לסובארו B4 או משהו כזה). הן שונות, ואתה צריך לחשוב עם עצמך מה עדיף ומה מתאים.

אין כאן אפילו עניין של צרכים כי שתיהן ממלאות את משבצת "מכונית המשפחה" בצורה מתקבלת על הדעת, בניגוד למשל למיאטה. כך שזה רק עניין של רגש.

 

בכל מקרה, הקאמרי היא מכונית, נוחה ומפנקת אבל רק מכונית; הWRX תהיה חוויה. קח את הWRX.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
קאמרי 2003, יד ראשנה עם 30 אלף ק"מ executive של סבא שלי

 

אם הצרכים שלך מהרכב, זהים לצרכים של סבא שלך, רק אז הקאמרי תתאים.

אם לא - אז לא.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

זה גם מאוד תלוי בשימוש ברכב.

אם הרכב כל השבוע בפקקים לעבודה ואז אולי מדיי סוף שבוע (וגם זה לא בטוח שתמיד יש כוח) נסיעות כיף - אז אין טעם לסבול כל השבוע עם האימפרזה.

 

אם הרכב עושה כל יום נסיעה קצרה לעבודה, ועיקר השימוש הוא לכיף בסופ"ש - אז אימפרזה ללא ספק

פורסם

הWRX משתי סיבות נוספות

 

מתורבתת הרבה יותר - טורבו ליאנרי יותר ולא מתפרץ כמו הGT

בטיחות ואחיזת 4X4 ושלדה משובחת בכול קנה מידה

 

כמו שרז אמר השניה מיועדת לסבא :wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אני הייתי הולך דווקא על הקאמרי, בניגוד לכל מה שהשאר אומרים.

אני אוהב נוחות וחלל גדול בתוך האוטו, ולהרגיש שאני נוהג על מכונה כבדה ועצלנית, עם פחות פוזה ויותר קלאסה.

 

תחשוב איזה רושם אתה רוצה לתת כשאתה מגיע לאיזשהו מקום. אתה רוצה להגיע עם אימפרזה ולעשות חרקות, או לנסוע ברוגע באוטו גדול בזמן שאתה שומע מוזיקה קלאסית ונהנה מהדרך?

 

הכל תלוי בסגנון הנהיגה שלך.

 

(ואם תהיתם, אז כן, אני שומע מוזיקה קלאסית בנהיגה...)

×
×
  • תוכן חדש...