Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המדבקות המדוברות נמצאות בעיקר על קורולת למינהן - אלו מדבקות מלבניות באורך של כ-20 ס"מ המודבקות על פינות הפגוש.

היכן ניתן לקנות כאלו?

האם הן אפקטיביות למכות חנייה קלות (כאלו שרק מורידות צבע, לא מעקמות את הפגוש)?

 

תודה.

פורסם

למה רק קורולות ? גם סוזוקי , יונדאי ועוד כמה מגיעים עם זה.

 

מעבר לזאת , ניתן להוסיף זאת באופן אישי-" מגן פגוש " , ניתן לקנות את זה בכל חנות לאביזרי רכב .

פורסם

זה לא מדבקת שמכערת את האוטו,כמובן תלוי על איזה רכה היא יושבת למשל על דגמי 98-02 של קורולה המגן פגוש יראה סביר פחות או יותר, ותאמין או לא, זה הציל לי את הפגוש מהרבה צביעות שהייתי צריך לעשות. עדיף אולי שיהיה קצת מכוער מאשר פגוש עם קילופי צבע. כמו כן את המגן פגוש אפשר לצבוע בעלות אפסית, הצביעה של הפגוש תהיה עם קצת יותר אפסים.

פורסם

לדעתי זה חסר טעם.

צריך להמר איפה הרכב יחטוף את המכה ושם להדביק את המגן גומי הנ"ל...

ברוב המקרים המכה היא מעליו או מתחתיו ככה שזה לא ממש עוזר.

בדרך כלל אם רוצים להסיר אותו, הוא לוקח איתו את הצבע של הפגוש....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...