Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מיוחד ל"חביבת" הפורום - הטויוטה קורולה החדשה


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 5346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

העובדה היא שבנתים מספר אנשים שרכשו את הקורולה החדשה ניסו למכור אותה (תסתכל ביד2) וקראנו כבר כמה פעמיים על רצון לתבוע את היבואן/ייצרן.

 

איזה עובדה??

אני לא רואה אפילו קורולה 2008 אחת ביד2... גם לא בלוח העיר...

לא שאני תומך ברכב:|

מנהל אתר LFS הישראלי.

סימולטור הנהיגה הטוב בעולם.

http://www.lfsisrael.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אלא סתם מנסה להרגיע את עצמך או שאתה בעצם סוכן של טויטה. העובדה היא שבנתים מספר אנשים שרכשו את הקורולה החדשה ניסו למכור אותה (תסתכל ביד2) וקראנו כבר כמה פעמיים על רצון לתבוע את היבואן/ייצרן.

 

אתה חולה נפש וזה מתחיל להיות פורום שאל אנשים עם דמיון מפותח .

"סוכן של טויוטה" - נדפקת ? , מה עם הכדורים ? , בגלל שניגמר לך בשבת הכדורים ואין פסיכיאטר של קופת חולים פתוח כדי לרשום לך מרשם חדש אז התחלת לדבר שטויות ?

אתה גם חושב שההורים שלך הם רוחות אל ושהאוטו שלך זה בעצם חללית שירדה מכוכב פלוטו ?

 

ודרך אגב בחור הזוי , עשיתי כדברייך וחיפשתי באתר של יד 2 אנשים שמנסים להיפטר מטויוטה הזאת - משום מה , אני לא מצאתי אבל אם אתה מצאת אז תעשה לי טובה אישית , תחפש בלוח המדומיין שלך טויוטה קורולה 2008 ברמת גימור דינאמיק בצבע שחור .

אני דווקא מאוד ישמח לקנות יד 2 וככה לחסוך לעצמי כמה אלפי שקלם חדשים ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט מיותר

 

ראשית כל, לימדו אותי שמתעצבנים רק מהאמת אז כנראה שאני לא כזה רחוק ברעיונות שלי...

לעניין עצמו, קצת מוזר לי לקנות רכב ולעשות לעצמך דיסוננס קוגניטיבי ע"י כך שבעתיד כולם יהיו כך, בעתיד כנראה גם לא ניסע על מכוניות שדורשות בנזין (כי לא ישאר) אולי כדאי כבר עכשיו לעבור לאופנים.

למה "להתרגל" (כדבריך, משמע מערכת שנכון להיות לא מרגישה טבעית-בעיקר בהעברות של ההילוכים השני והשלישי) למשהו לא שלם כאשר כל המתחרות לא מצריכות את זה? גם מכוניות שבעבר הגיעו לארץ עם אופ' לרובוטית הפסיקו עם זה וחזרו לגיר אוט' (אופל אסטרה). תהיה בטוח שאם ליבואן היה אפשרות להביא את הקורולה עם הגיר האוטומטי הרגיל-כמו שבארצות הברית, הוא לא היה חושב על זה פעמים, כנראה שהייצרן לא סופר את השוק הישראלי הקטן ובמילא בארצות אירופה, גיר אוטומטי הוא לא פונקציה וזאת הסיבה שאין כאופ' גיר אוטומטי פלנטרי.

אני די בטוח שיבואן מאזדה יצליח (כמו שהוא הצליח עם המונדיאו) בעתיד, לשכנע את הייצרן להמשיך לייצר לו גיר אוטומטי רגיל. לגבי הטענות שלי, תבוק שירשורים שנפתחו גם על חוסר שביעות רצון של לקוחות (היה גם בYNET) מהגיר החדש, תוכל גם למצוא קישור שמפנה על מישהו מטבריה שמכר את הקורולה שנת 2008 עם 1,500 ק"מ, אני יכול לנחש על מספר גורמים שהוא מנסה למכור, הראשי מבין כל הרעיונות הוא אי שביעות רצון מהגיר החדש.

 

לגבי המתלים, למאזדה מע'/ מסוג עצמאות עצה כפולות (כמו שתמצא בטובי המכוניות ספורט) ולכן היא באמת נוקשה אבל מצד שני היא מספקת ערך מוסף של הנאה אמיתית לנהיגה תוך סיפוק רמות אחיזה שהקורולה החדשה לא מוסגלת להגיע. לקורולה מתלים פרמיטיבים, הם לא נפרדים, לא מסוג רב חיבורי והם מושדכים לשילדה שתוכננה לפני כשש שנים.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל גם למצוא קישור שמפנה על מישהו מטבריה שמכר את הקורולה שנת 2008 עם 1,500 ק"מ, אני יכול לנחש על מספר גורמים שהוא מנסה למכור, הראשי מבין כל הרעיונות הוא אי שביעות רצון מהגיר החדש.

 

אני מחפש את הבחור מטבריה , אני מעוניין לקנות ממנו את האוטו .

התוכל לעזור לי למצוא אותו ?

חוץ מזה ? , היכן ראית את הכתבה שהיתה ב YNET ? , אני מאוד רוצה לקרוא אותה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המתלים, למאזדה מע'/ מסוג עצמאות עצה כפולות (כמו שתמצא בטובי המכוניות ספורט) ולכן היא באמת נוקשה אבל מצד שני היא מספקת ערך מוסף של הנאה אמיתית לנהיגה תוך סיפוק רמות אחיזה שהקורולה החדשה לא מוסגלת להגיע. לקורולה מתלים פרמיטיבים, הם לא נפרדים, לא מסוג רב חיבורי.

 

לקורולה מערך מתלים דומה מאוד לזה של פיז'ו 106 ו-306 (כולל דגמי GTi). אני חושב שהן לא סבלו מבחינה

דינמית לעומת מאזדה 3, אז למה שהקורולה תסבול? (אני לא אומר שהיא לא סובלת. אני רק מצפה שתשפטו לפי

ניסיון ויכולת המכונית בפועל, ולא לפי מה שאתם קוראים - במקרה הטוב - במפרט הטכני).

 

תזכורת לכל הגולשים: מי שלא נהג במכוניות המעורבות בשרשור בפורום יעוץ, ראוי שיצמצם כמה שניתן את העצות

שהוא נותן למתעניינים, לפחות בכל הנוגע לאיכויות המכונית על הכביש. קריאת כתבות ופליטתן כתגובה בפורום, אינה

תורמת למי שמתעניין ברכישת מכונית וזקוק לעצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ונוסיף גם שאין לסוג המתלה דבר וחצי דבר עם נוקשות (או רכות). לזה אחראים הקפיצים ובולמי הזעזועים. אפשר לייצר מכונית עם מתלה רב חיבורי וקפיצים של עט פרקר. נוקשה היא לא תהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ונוסיף גם שאין לסוג המתלה דבר וחצי דבר עם נוקשות (או רכות). לזה אחראים הקפיצים ובולמי הזעזועים. אפשר לייצר מכונית עם מתלה רב חיבורי וקפיצים של עט פרקר. נוקשה היא לא תהיה.

 

ישנם מספר רב של גורמים המשפיעים על נוחות הרכב. גם לסוג הצמיגים והחתך יש משמעות לא קטנה, כך שלא רק מע' הבולמים או הקפיצים משפיעה. אין ספק שסוג מע' המתלים כן משפיעה גם על יכולת הפעולה והיכולת של המתלה להפתח ולהיות שונה ביחס לצד לצד השני. קח את אותו רכב בדיוק אם אותו בולמים שים מע' מתלים נפרדים ותקבל רכב בעל תחום פעולת מתלה וורסטילי ורחב יותר מאשר לא נפרדים. גם על השילוב בין יכולת האחיזה לנוחות יש השפעה עם סוג המתלה ואופיו.

אם נסתכל על נוחות גם כמרווח לדוג' אז סוג המע' משפיע גם על המרווח הפנימי (עצמאות עצה כפולות תופסות פחות מקום ממק'פרסון ועל כן מאפשרות חלל גדול יותר).

תבדוק ותראה שלרוב מכוניות הספורט הקיצוניות יש מע' מתלים הרבה יותר קרובה למאזדה3 מאשר לקורולה החדשה.

אפילו טויטה בחרה בגרסאות הספורטיביות של האריוס, להחליף את מע' המתלים (לרב חיבורי) ולא להשאיר את המע' הרגילה של הדגמים הרגילים.

 

לגבי רועי, הדוגמאות שהבאת בדיוק מחזקות את דעתי-הבאת דוגמאות למכוניות שיוצרו בשנות התשעים (אגב, לרוב הדגמים של ה106 וה306 היו גם מוטות יצוב-שחסכו אותם בקורולה החדשה)- גם להם, בהשוואה למתחרות, הייתרונות לא היו באחיזה יוצאת דופן אלא יותר בתחושות שהרכב שידר, מע' ההגה הישירה ובעיקר הקלות בתיקונים לאחר אובדן האחיזה. גם פיז'ו בדגמים החדשים עברו למע' מתלים נפרדים כמו רוב המתחרים החדשים וכן, נסעתי על הקורולה החדשה וממש לא התלהבתי ממנה (להבדיל מTNETׂ) ולא רק בגלל הגיר.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלטתי שהדבר שהכי מפריע / מזעזע אותי בקורולה החדשה זה שהמסגרות הדקיקות של הדלתות (כשהן בצבע הרכב) נראים כאילו שמישהו הרים אותן מלאנסר - כריזמה/ לאנטיס 96' :mm_nah:.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השבוע הגיעו אלינו שלוש סנוניות ראשונה של הקורולה החדשה - שהחליפו קורולות מהדגם הקודם.

 

נהגתי באחת מהן - ולדעתי מי שמתאים את נהיגתו לגיר הרובוטי לא צריכה להיות לו בעיה מיוחדת.

 

אחת מאלה שקבלו את הקורולה החדשה החליטה לשדרג להונדה ולשלם את ההפרש לאחר שהובהר לה שלא תוכל לקבל חזרה את הקורולה הקודמת...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם מספר רב של גורמים המשפיעים על נוחות הרכב...

תודה על הרצאתך המלומדת.

למרות המלים הרבות שנשפכו, אין שינוי בטענה הבסיסית:

קח כל קונפיגורצית מתלים, ותוכל לסגל לה כל מאפיין נוחות שתרצה, ע"י בחירה בקפיצים, בולמי זעזועים וצמיגים מתאימים.

 

שים לב, לא מדובר כאן על יכולת התמודדות עם מהמורות ושיבושים (ולכן הדיון על מתלה נפרד אינו רלוונטי), ולא על אחיזת כביש, התנהגות ושאר מלים נאות.

 

רק על רכות או נוקשות של מתלה, שזו היתה טענתך המקורית.

 

לראיה, קונפיגורציית מתלים כזו מותקנת בסיטרואן C6, אחת המכוניות הנוחות ביותר שבנמצא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

שלום לכולם.

 

אני קורא מדי פעם בפורום וראוי גם לשתף.

 

ראשית, אני חסיד של טויוטה : היו לי צרפתיות, היו לי 'מגניבות', אבל בטויוטה מצאתי מה שלבסוף התאים לי בתקופה הזו - רכב אמין [ אני לא מוכן להתקע לעולם בדרך לעבודה או לנתב"ג , למשל : בגלל זה המציאו את טויטה ] , חזק מספיק לעקיפות שפויות + , סחיר [ לא שיקול כבד, אבל שיקול ] וקל לאחזקה. ההתרשמות שלי מטויוטה [ שבתבססת גם על הרבה טויוטות בסביבתי הקרובה ] הייתה תמיד לא פחות ממצויינת.

 

לקראת 2008 רציתי להזמין רכב חדש . כמו כולם שמעתי וקראתי על הגיר הרובוטי בקורולה החדשה , ואתמול גם נהגתי.

מה לומר ? חוויה מטלטלת.

 

שורה תחתונה , כמו שאמרתי לבעל הסוכנות - היצרן שלכם לקח לקוח וותיק ובעט אותו להונדה.

 

במבחן ראוי להתייחס להרבה מרכיבים, אבל כשהגיר זורק אותך שנות דור אחורה מבחינת ההתנהגות, שם זה גם נעצר, והפלסטיקים/תצוגה/לא חשוב מה - כבר לא רלוונטיים.

 

אני מניח שמי שהתעניין קרא מספיק , אני יכול להוסיף שהנהיגה בקורולה מזכירה צילום במצלמה דיגיטלית מהדור הראשון - לוקח שעות לכל דבר לקרות.

 

בתחילת הנסיעה יש עיכוב מרגע הלחיצה על הגז ועד לרגע 'שזה מגיע למנוע' : כאילו מתחילים נסיעה בעלייה על מדרכה נמוכה או יציאה מבור. הבור הבא מגיע בין הילוך 1ל- 2 : דמיינו שאתם שמים ראשון, עוזבים קלאץ', מתחילים לנסוע, וכשאתם בשיא המומנט - הקלאץ' לוחץ את עצמו פנימה : באופן טבעי האוטו מאט דראסטית [ גם בירידה ], אתם נעים קדימה כמו בבלימה, הרגל שעל הגז מעלה טורים על ריק , הרכב מזהה שאתם רוצים להאיץ וזורק את הקלאץ', אתם עפים אחורה - ונכנס ההילוך השני.

 

מאוד מזכיר שיעור נהיגה ראשון [ של בת, נו, אנחנו כולנו בשיעור הראשון התרכזנו בצלחות ].

 

ההמשך קצת פחות גרוע, אבל הרבה פחות רלוונטי [ אלא אם מישהו מוכן לעבור חוויה כזו עשרות פעמים ביום ].

כל סוג העברה אפשרי לא מנצח את השיטה, והרובוט של טויוטה עושה עבודה גסה מאוד, ברמת תחושת מוצר לא מוגמר ששוחרר לשוק. מבחינתי ברור מאוד שבגיר רגיל הרכב יהיה מצויין [ הוא נראה ובנוי טוב, יושב טוב ומאיץ נפלא, מרווח ונוח בצורה מפתיעה - הכל , כרגיל, מצויין ] אבל לא בא לי להתחיל ללמד את אישתי אחרי הרבה שנות אוטומאט גיר רגיל על רכב חדש : יש לי כבר תכנון עתידי לחזרת הגיר הרגיל לחיי ופינוק האישה עם הרכב החדש.

 

הוסיף יבואן טויוטה חטא על פשע ולא הציע ב-2007 אפילו כאופציה בקרת יציבות או הוספת כריות אוויר : לקנות היום רכב חדש בלי בקרת יציבות זו אווילות [ בעוד שנה + - זה ייראה כמו לקנות רכב בלי כריות אוויר ] וגרע מהמפרט האירופי כריות , [ ב-2008 יהיה הכל, ואז רוכשי 2007 ( כמו דודה שלי מרים ) יחושו עוד פחות טוב, ובצדק ] וזה הזמן באמת לתת לאנשי טויוטה להרגע קצת ולחשוב איך הם מושכים אותי בחזרה בעתיד הלא קרוב . כמותג חזק הם עדיין ימשיכו להתנשא מעליי כצרכן, אבל, אולי לא. אולי הם יביאו משהו מגניב אפילו.

 

ולסיבוב הבא : ככל הנראה סיוויק סדאן EX 08'. כרגע ההתלבטות האחרונה היא - לבן [ בטיחותי מבחינת ניראות , וסטטיסטית, סתם, גניב פחות ] או אפור כסוף [ ניראה מבחינת מגניבות, וסטטיסטית, בלתי נראה בשעות בין הערביים ].

 

יותר מזה, נראה לי שאני הולך על הלבן, הולך להכהות 2 חלונות צד אחוריים [ זמן טוב להזכיר למי שאחרי כל השירשורים בכל זאת לא שמע ( בטח אין ) : החוק שונה וכעת מותר להכהות 2 חלונות צד אחוריים , בכל דרך ורמת שקיפות ], הולך לשים מסיטי רוח שחורים על החלונות , ולצאת סופר ערסיוויק. הדבר היחיד שמפחיד אותי זה לחטוף כדור בראש בגלל טעות בזיהוי של עולם תחתון [ זו גם הסיבה שאני לא קונה X5 ] .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם רק לי יש הרגשה שפותח השרשור קשור בצורה זו או אחרת להונדה ?

 

:shock::shock:

 

 

....זאת הודעה ראשונה שלו......

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם להונדה סיוויק בדגם שעולה 133K ש"ח אין ESP (יש רק בדגם המפואר שעולה 150K ש"ח).

אז גם היא לא אופציה לקניה.

 

אני דווקא נהגתי בקורולה החדשה (הדגם המפואר ב-129K ש"ח), אני רגיל לנהוג בגיר ידני כך שהמעבר לגיר הרובוטי לא היה כל כך נורא- אולי ציפתי ליותר גרוע... הכל יחסי.

מה שהפריע לי יותר היא איכות הגימור וסוג החומר בציפויי הדלתות ובד המושבים, לדעתי איכות היצור נמוכה יותר.

הקורולה הקודמת פשוט טובה יותר.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם להונדה סיוויק בדגם שעולה 133K ש"ח אין ESP (יש רק בדגם המפואר שעולה 150K ש"ח).

אז גם היא לא אופציה לקניה.

 

.

 

אתה טועה, אבל אני מבין מדוע : במיפרט הטכני ובכל הקטלוגים מצויין שלא, אבל זה שונה ובפועל זה קיים כבר כמה חודשים . כשהונדה גילו את נקודת התורפה הזאת אצל טויוטה הם דחפו במהלך מהיר מאוד את ה ESP לדגם הפשוט והצהירו על כך בענק באתר שלהם.

 

אגב , אני מבין למה צצות תיאוריות קשר מייד אחרי הודעות ראשונות כאלו או אחרות, אבל אני לא סוכן של הונדה ולא קשור בכלל לרכב כלשהו , הפוסט שלי משקף בדיוק את דעתי ורק אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...