Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מיוחד ל"חביבת" הפורום - הטויוטה קורולה החדשה


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתפרץ כאן לדיון בעקבות נסיעת מבחן על אחותה של הקורולה - האוריס.

 

למרבה ההפתעה האוריס שונה לחלוטין מבפנים (וכמובן מבחוץ) מהקורולה, ואני מניח שגם מכויילת אחרת בהיבט המתלים (קשה כמו קרש) אבל הגיר אותו גיר.

 

ובעקבות נסיעת מבחן חביבה שהייתה לי על פנדה רובוטית אתמול, פתאום נפל לי האסימון שהבעייה היא לא בקונספט הגיר הרובוטי, אלא בטויוטה.

 

בעוד שבפנדה העברות ההילוכים מהירות מאוד, ללא "נדנוד ראש" בין הילוכים נמוכים (למעט כשלוחצים ממש חזק), הורדות ההילוכים תכליתיות והזינוק מהמקום נשלט והדרגתי,

 

באוריס, העברות ההילוכים איטיות ועצלות, הפחתת הכוח בזמן ההחלפה היא מוחלטת ולכן יש טלטול בכל מהירות כמעט, וזינוק מהמקום הוא באיכויות של שיעור נהיגה ראשון.

 

לגבי תכונות נוספות של האוריס שאינן רלוונטיות בהכרח לקורולה (אבל אם אני כבר כאן אני אשפוך), ניתן למנות איכות חומרים והרכבה בתא הנוסעים אה-לה סיטרואנים מסוף שנות השמונים, ראות לאחור תיאורטית דרך חלון אחורי אה-לה חיפושית שנת 52, וכפתור ידית הנדברקס מצופה כרום מכוער בצורה בלתי רגילה. אני יודע שזה נשמע קטנוני, אבל הכפתור הזה כל כך בולט בכיעורו, שהייתי חייב לציין זאת.

 

*** אני לא סוכן של פיאט ***

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מוצא לנכון להעיר שרשור ישן, עקב העובדה שבימים אלה מלאו שלושה חודשים לקורולות החדשות אצלנו בצי.

 

הצי הקודם שלנו היה מורכב כמעט כולו מהדגם הקודם של הקורולה ורמת שביעות הרצון היתה גבוהה מאד (ובהתאמה כמעט אף אחד לא לקח דגם אחר...)

 

מה היה לנו מאז?

 

הרבה אנשים רצו להזמין קורולה באופן אוטומטי עד שהבינו שהגיר רובוטי...

 

העובדה שמהשלוש הראשונות שהגיעו אחת הוחזרה מיידית עקב טענת הנהג לאי התאמה דבר שגרם לחלק גדול מאלו שרצו להזמין קורולה ל"רדת" מהעניין.

 

נשארנו עם קבוצה של כעשרה אנשים שהתעקשו על קורולה שאני יכול לומר שהמכנה המשותף שלהם הוא:

1) או שזה הרכב הראשון שלהם בחיים.

2) לא לגמרי הבינו מה זה גיר רובוטי (מבוגרים שלמדו על גיר אוטומטי מלא...)

 

 

אז מה היה לנו?

 

בשבוע הראשון כמעט כולם "עקמו את האף"

אחרי עוד שבוע כבר אמרו שהשד לא כל כך נורא.

בשבוע השלישי כשנתנו להם אופציה להחליף במשהו אחר - אף אחד לא הסכים...

 

רמת שביעות הרצון של המשתמשים עולה ככל שכמות הנסיעות הבינעירוניות גבוהה יותר.

 

בקבוצה הנ"ל יש לי שני "נודניקים" מקצועיים שתמיד מבלבלים את המוח על כל דבר קטן ברכב. שניהם קבלו את רשיון הנהיגה שלהם אי שם בין העשור החמישי לשישי בחייהם (כלומר אחרי גיל 40) ואף אחד מהם לא נהג מעולם עם גיר רגיל. (רשיון הנהיגה הוא לאוטומטי בלבד)

 

העבודות לעיל יכולות להצביע על כך שכנראה בסופו של דבר מתרגלים לגיר הזה ואולי אף ומדים להנות מיתרונותיו - נראה לי שאם איזה בוחן רכב יקח את הרכב למבחן ארוך טווח התוצאות יהיו קצת שונות מאילו שהתקבלו כמעט בכל מבחני הדרכים שנעשו עד היום לקורולה. זה גם כנראה מסביר מדוע לא רואים (כמעט) את הדגם בלוחות יד שניה, ושהמכירות רק ממשיכות לעלות...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צבי מבלי להיכנס שוב לדיון על טיב הקורולה החדשה, אני יכול להגיד לך שבחברה שאימי עובדת בה, לאחר שהגיע מספר מוגבל של קורולות, הפסיקו (כרגע) להציע אותה. התגובות של האנשים שקיבלו אותה היו לא חיוביות (אם אני לא טועה, אחת אפילו החזירו) והאמת שעיקר הבעיה היא לאו דווקא בהעברות ההילוכים עצמם אלא יותר בזינוק בעליה (במידה והרכב לא נתפס ע"י הבלם).

 

הבדקתי בלוח יד 2 ואם תראה שנכון לעכשיו מוצעים יותר מ-5 קורולות שנת 2008 בעלי ק"מ נמוך במיוחד (לא יותר מ-1000), לדעתי מדובר על כמות עצומה, תבדוק כמה קצת קורולות שנת 2007(שיש כמובן הרבה יותר והן ישנות יותר) מוצעות למכירה ותראה עד כמה הנתון של מכירת קורולות 2008 חריג.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

לסיכום: האנשים אשר מתלוננים על הקורולה הרובוטית לא יודעים לנהוג כראוי, או פשוט לא קולטים שהם נוהגים על רכב שהוא לא אוטומטי.

אם היו קוראים את ספר הרכב במלואו היו רואים שרשום בפירוש כאשר מזנקים בעליה להרים מעצור יד לתת קצת גז ואז להוריד את מעצור היד (*בדיוק כמו בידני!).

עוד דבר שהיה רשום הוא כאשר חונים בעליה מומלץ להשאיר את הרכב על הילוך E אם האף כלפי מעלה או R אם התחת כלפי מעלה(*גם כן כמו בידני).

 

אז מה כל מה שרשמתי אומר?, זה אומר שזהו רכב ידני לגמרי והוא מפנק אותך בכך שהוא מחליף את ההילוך בשבילך!,

לכן כאשר בן אדם עולה על הרכב הזה הוא צריך להתייחס אליו כאל רכב ידני ולא כאל רכב אוטומטי וזאת הבעיה פה בארץ.

 

באירופה הרבה אנשים מעדיפים רכב ידני ולכן גם הגיר הרובוטי התקבל כטוב, כי אנשים יודעים למה לצפות.

בארץ זה ידוע ש99 אחוז מהרכבים הם אוטומטים ולכן אנשים קיבלו רכב זה כרע מיכוון שהם ציפו לאוטומטי ולא לידני !

זהו הסיכום הסופי, לבסוף היבואן התייאש והחליט להביא קורולות עם גיר אוטומטי קלאסי אשר מגיעות מיפן.

 

אני רוצה שיגיב לי בן אדם שעבר מרכב ידני לקורולה רובוטית והתלונן, או בן אדם שהתייחס והבין שרכב זה הוא ידני והתלונן.

 

שלכם, עדי :).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסיכום: האנשים אשר מתלוננים על הקורולה הרובוטית לא יודעים לנהוג כראוי, או פשוט לא קולטים שהם נוהגים על רכב שהוא לא אוטומטי.

אם היו קוראים את ספר הרכב במלואו היו רואים שרשום בפירוש כאשר מזנקים בעליה להרים מעצור יד לתת קצת גז ואז להוריד את מעצור היד (*בדיוק כמו בידני!).

עוד דבר שהיה רשום הוא כאשר חונים בעליה מומלץ להשאיר את הרכב על הילוך E אם האף כלפי מעלה או R אם התחת כלפי מעלה(*גם כן כמו בידני).

 

אז מה כל מה שרשמתי אומר?, זה אומר שזהו רכב ידני לגמרי והוא מפנק אותך בכך שהוא מחליף את ההילוך בשבילך!,

לכן כאשר בן אדם עולה על הרכב הזה הוא צריך להתייחס אליו כאל רכב ידני ולא כאל רכב אוטומטי וזאת הבעיה פה בארץ.

 

באירופה הרבה אנשים מעדיפים רכב ידני ולכן גם הגיר הרובוטי התקבל כטוב, כי אנשים יודעים למה לצפות.

בארץ זה ידוע ש99 אחוז מהרכבים הם אוטומטים ולכן אנשים קיבלו רכב זה כרע מיכוון שהם ציפו לאוטומטי ולא לידני !

זהו הסיכום הסופי, לבסוף היבואן התייאש והחליט להביא קורולות עם גיר אוטומטי קלאסי אשר מגיעות מיפן.

 

אני רוצה שיגיב לי בן אדם שעבר מרכב ידני לקורולה רובוטית והתלונן, או בן אדם שהתייחס והבין שרכב זה הוא ידני והתלונן.

 

שלכם, עדי :).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...