Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

ברשותי רדיו דיסק פייוניר דגםDEH-P4850MP .(תמונה מצורפת)

4 רמקולים של blaupunkt לא זוכר מידה אבל לא ממש גדולים 130V כל אחד .

הרכב הוא קליאו .

dehp4850mp_thumbnail.jpg&usg=AFrqEzcZua4RwIBujEMCCSVum6TlSCREEQ תקציב לא גדול ואני מחפש משהו שינגן יפה ולא צריך מפוצץ שמשות.

כמו כן מה המקום שאתם ממליצים לי עליו בירושלים.

תודה לעונים

פורסם

תקציב של 400-600 ש"ח

אני אוהב בעיקר מוזיקה שחורה שיש לה באסים טובים.

 

האם זה אפשרי להביא ב1000 גם מגבר וגם סאב כולל התקנה?

פורסם

במקום לתפוס מקום על השרת של הפורום אם ההודעה התורמת שלך עדיף פשוט לשתוק אם אין משהו חכם להגיד.

פורסם

הוא סה"כ בא להגיד לך שאתה מבקש יותר מדי תמורת 1000 ש"ח.

 

אם יש לך בעייה עם אחד מחברי הפורום ניתן לפנות בה"פ אל אחד המנהלים או חבר הפורום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

האם משהו יכול לתת המלצה על מקום בירושלים ועל מגבר סביר שיתאים לי?

הבנתי שסאב זה עסק יקר בנתיים..

פורסם

אם אתה יודע שיתפנה קצת כסף אתה תקנה סאב אז אולי כדאי לך מראש לקנות מגבר 3 ערוצים או 4.

אני קניתי מגבר 2 ערוצים, אח"כ עם הסאב החלפתי ל 3 ערוצים ואח"כ עם הקומפוננטים החלפתי ל5.

זה סתם הפסד כסף להחליף כל פעם והכי טוב לחשוב קדימה קצת.

פורסם

היום הלכתי לסאונד פקטורי בירושלים ולאחר התיעצות אם החברה שם נאמר לי שאין טעם להרכיב מגבר לרמקולים רגילים מאחר והם ישרפו ולא יעמדו בלחץ.

הומלץ לי להרכיב קומפוננט (לא זוכר חברה) ורק עז מגבר.

נתנו לי מחיר של 2000 ש"ח לכל החבילה +הרכבה ועבודה.

מה אתם חושבים?

האם באמת לא כדאי להרכיב מגבר על הרמקולים שהם לא קומפוננט?

פורסם

ספציפית על הרמקולים שלך לא רצוי באמת לשים מגבר .

 

אם תוכל לתת לנו את הרכיבים שהמליצו לך נוכל לענות לך אם כדאי .

בברכה רוני .

 

ב2000 ש"ח

אפשר להביא סט קומפוננט מגבר וסאב איכותיים

×
×
  • תוכן חדש...