Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום חברה

 

ברכב שלי פג'ו 205 המזגן עבר התעללות

 

ובוצע מעקפים בהדלקת המזגן .

 

אז קיבלתי את המלצת רפי ליין (בחור נשמה )

 

ושלח אותי לבן אדם הכי ישר שלא ראיתי כבר הרבה זמן .

 

יצחק וויס אז דיברנו קצת והוא אמר לי בפירוש שכל הכריט של הבוררים אצלי מת!

 

ואני מנסה לחפש אחד כזה ללא הצלחה עם משהו יודע בבקשה שיעזור לי.

 

הנה תמונה למה שאני מתכוון !

התושבת שלו זה הלבן והכרטיס זה נה שבתוכו!

 

במעגר הציעו לי 350 ש"ח

וזה מאוד מאוד יקר!

תודה רבה

נתי.

15-04-07_1142.jpg

15-04-07_1141.jpg

פורסם

חפש בפירוקיות .

שמעתי על פירוקיה בצומת מסמיה , לא בטוח שזה נכון , לא רוצה להבטיח .. אבל אצלו , כול חלקי הפלסטיק והדש והכפתורים , נמכרים ב-50 שח לחלק , ועליך לפרק אותו בעצמך .

שוב לא מבטיח , שמעתי .

כדאי לבדוק אם אתה באזור .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

הפלסטיק הלבן הזה הוא הנגד מהירויות של הוונטה הפנימית.

350 ש"ח זה המון לאחד משומש, ועדיף כבר לקנות אחד כזה חדש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הפלסטיק הלבן הזה הוא הנגד מהירויות של הוונטה הפנימית.

350 ש"ח זה המון לאחד משומש, ועדיף כבר לקנות אחד כזה חדש.

 

צביקה הפלסתיק הלבן הוא בורר המהירויות. הנגד נמצא מתחת לקונסולה מאחורי הרדיאו.

 

יום טוב יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

תגיד המזגן שלך עובד אחרי הקומבינה שבוצעה?

אם התשובה היא כן, לא הייתי ממליץ לך לגעת כי החלק הזה מתקלקל כמעט בכל המכוניות, עדיפה קומבינה על המקורי.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אפשרות של לכוון את החלון שממנו יוצא האוויר לא קשורה לכרטיס הזה , זה משהו מכאני עד כמה שידוע לי, ונראה לי שבתמונה שלך הפין השמאלי שאחראי על זה לא קיים ,וזה מה שקורה גם אצלי.

 

גם האפשרות לכוון מחום לקור זה מנגנון מכאני.

הלוואי עלי הצרות שלך.

 

אתה מצליח לכוון את מהירות יציאת האוויר מהפתחים?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

טוב אז אם זה ככה אתה צריך להשיג פין כזה, יש לו גלגלי שיניים, אם תשיג אחד תקנה גם בשבילי,

למה אתה לא יכול להעביר מחום לקור , האם הכפתור תקוע ולא מסתובב?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...