Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

האם ניתן להקדים את הגיוס לצורך העניין למחר או אחרי מחר?

על בסיס טענה שאין לי מקום אחר לחיות בו?

תודה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצטער על הבוטות אבל... מה עובר עלייך?

 

יש לך בימר, אין לך בימר, יש לאור בימר, אין לאור בימר. אתה מוכר בימר, אור מוכר בימר.

 

יש לך בית וחברים, אין לך בית וחברים, אתה רוצה הלוואה, אתה לא רוצה הלוואה.

 

אתה רוצה לתרום זרע, אתה לא רוצה לתרום זרע.

 

אתה רוצה להקדים גיוס.

 

מה עובר עלייך?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

נתייחס לשאלה שלך: לא ניתן להקדים גיוס למחר או למחרתיים. גם אם תרצה להקדים בהתראה של חודש ימים או יותר זה לא כזה פשוט. אתה צריך לשלוח מכתבים ללשכת הגיוס ולתת סיבה טובה להקדמת הגיוס, כמו בזבוז שנת לימודים, חוסר בתעסוקה ובזבוז זמן לשווא או כל מיני הסברים אחרים אבל הגיוניים. אולי אם תרשום שיש לך בעיות בבית זה יכול לעזור. בכל מקרה לטעמי זה לא דבר שנעשה מהיום למחר, אלא אם כן יש לך קומבינות כלשהן.

 

עריכה----

 

אבל, לנסות תמיד אפשר. אין לך מה להפסיד, שלח להם מכתב מנומק עם הסבר למה אתה רוצה שיקדימו לך כמה שאפשר את הגיוס. אבל תחשוב טוב טוב לפני כן אם זה מה שאתה באמת רוצה, גיוס זה לא דבר שנעשה בשליפה מהמותן או בגלל כעס רגעי או לא רגעי כזה או אחר.

ROOONEEYY

פורסם
מצטער על הבוטות אבל... מה עובר עלייך?

 

יש לך בימר, אין לך בימר, יש לאור בימר, אין לאור בימר. אתה מוכר בימר, אור מוכר בימר.

 

יש לך בית וחברים, אין לך בית וחברים, אתה רוצה הלוואה, אתה לא רוצה הלוואה.

 

אתה רוצה לתרום זרע, אתה לא רוצה לתרום זרע.

 

אתה רוצה להקדים גיוס.

 

מה עובר עלייך?

קונדסון,

כמו שפעם אמרת לי לעשות, אני מתעלם ממך.

אתה ביקשת ממני באופן ישיר לא לפנות אליך ולא להגיב לך.

זה ממש לא מעניינך מה עם הבימר שלי ,או עם הבימר של אור.

תמשיך לתת לאנשים יחס כאילו אתה ה' ,ונראה מה תקבל בחזרה.

 

שאלתי שאלה,אתה מוזמן לענות.

כל מה שמסביב כבר פירטתי לעיל.

פורסם
מצטער על הבוטות אבל... מה עובר עלייך?

 

יש לך בימר, אין לך בימר, יש לאור בימר, אין לאור בימר. אתה מוכר בימר, אור מוכר בימר.

 

יש לך בית וחברים, אין לך בית וחברים, אתה רוצה הלוואה, אתה לא רוצה הלוואה.

 

אתה רוצה לתרום זרע, אתה לא רוצה לתרום זרע.

 

אתה רוצה להקדים גיוס.

 

מה עובר עלייך?

 

.WORD

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אז אני אשאל, מה נסגר איתך בנאדם?

אם אתה חייב כסף דחוף תתחיל להתקשר למודעות דרושים, תתחיל להסתובב בתחנות דלק, אולמות אירועים, מסעדות, חברות פלדלת (אני עבדתי בזה פעם וזה כסף לא רע - מדובר על חלוקת מדבקות מדלת לדלת שאפשר לסגור 200 שקל ביום דיי בקלות).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בכל אופן...

 

אם אתה מצהיר על עצמך בחייל בודד כשאתה בצבא, תקבל מהצבא המון. הצבא באמת דואג לך בקטע הזה.

 

לגבי הקדמת הגיוס - כבר קיבלת תשובה מפליקס.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אני שלחתי פקס ללישכת גיוס ביום שלישי (לפני חודשיים) ותוך 5 ימים הייתי כבר בבקו"ם.

 

ובכלל הייתי צריך להתגייס באפריל... (פשוט טענתי שאני חסר תעסוקה ואני כבר בן 19)

פורסם
אז אני אשאל, מה נסגר איתך בנאדם?

אם אתה חייב כסף דחוף תתחיל להתקשר למודעות דרושים, תתחיל להסתובב בתחנות דלק, אולמות אירועים, מסעדות, חברות פלדלת (אני עבדתי בזה פעם וזה כסף לא רע - מדובר על חלוקת מדבקות מדלת לדלת שאפשר לסגור 200 שקל ביום דיי בקלות).

דני,אתה מטיף לי על עבודה?

עבדתי עבודות שלא תדע- הלוואי שלא תדע.

וקרעתי את התחת.

 

במקרה שלי קצת שונה.

פורסם

מהתשובות, כנראה שאפשרי להקדים את זה לימים הקרובים.

 

בקשר לעזרה, כדאי שתפנה למקומות הנכונים, שיחה עם מישהו - גם שאתה לא מכיר - תוכל לעזור לך אני חושב.

משכנתא זה קל

פורסם

maxizem, על אף הניסיונות הכנים של חברי הפורום בשרשור לסייע בידך (גם התהיות בסגנון "מה נסגר איתך" הן מתוך דאגה לך ומתוך חשש שמא תקבל החלטות חפוזות אשר יכולות לפגוע בך בעתיד), בעניין הצבא, הדרך המהירה לבירור העניין וקבלת תשובות מוסמכות תהיה לפנות ישירות ללשכת הגיוס. המלצתי לך היא להתקשר מחר ללשכת הגיוס או אפילו ללכת לשם ביוזמתך (בייחוד אם זה דחוף לך לימים הקרובים שכן מכתב בדואר יעלה לך בזמן שכביכול אין לך) ולהתייעץ עימם בנוגע לאופציות העומדות בפניך ובמה זה בדיוק כרוך.

פורסם

החתימה הזאת, נושאים על הלוואות, תרומות זרע, גיוס מוקדם, ניראה לי שאתה בבעיה [איזו הבחנה דקה],

 

רוצה לספר ואולי יהיה אפשר לעזור בימקום לייעץ עיצות שלא יעזרו לך?

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

אני אתעלק על הנושא מאחר וכבר הוא נפתח והוא בענייני צבא, התאריך גיוס שלי מאוד מוקדם, כחודשיים אחרי סיום הלימוידים, וזה לא מתאים לי מכל הבחינות, מה עליי לעשות כדי לדחות את הגיוס? מה אני יכול לתרץ לצבא?

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

התירוץ הכי מצוץ הוא שאתה עובד ועוזר להורים בבית, זה מה שאני עשיתי לדחות גיוס מיולי 2003 נדחה לדצמבר 2003.

לגבי מקס: הוא קצת שקוע בקטע של "אני גיבור אני לבד אין לי אף אחד", אני מכיר את הקטע הדכאוני הזה, בסוף הוא יבין שלא מגיעים לשום מקום ויפנה לעזרה של חברים קרובים או פשוט יתחיל לעזור לעצמו.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור,עברתי עת שלב המשחקים האלה.

אתה יודע שזה ממש לא ככה.

 

חברים רק ביקשתי עת עצתכם,אני שמח שאתם דואגים לי אבל אין לכם הרבה מה לעזור לי חוץ מלייעץ לשאלות שלי פה בפורום.


×
×
  • תוכן חדש...