Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
צודק.

אלעד אתה ממש צודק.

יש למישו עמותה לאשפוז כפוי לתת לי ?

דבר ראשון: מישו זה חבר של יאנקו, ובסוף העונה שעברה של ארץ נהדרת שניהם גורשו (יחד עם אווצי הטבח) בחזרה לרומניה.

הלאה.

התגובות שלך לא מוסיפות לך כלום. למעשה, הן די מורידות לך. אף אחד לא התכוון לצחוק עליך או ללעוג לך, בטח שלא להמליץ על אשפוז כפוי, אפילו ברמיזה.

יש דברים שרק אנשים מהצד יכולים לראות, ממש כמו את העובדה שאתה נמצא במצוקה רצינית שכנראה איש מהנוכחים פה לא יוכל לפתור לך אותה.

אז במקום לנשום שלוש נשימות עמוקות לפני שאתה מגיב, אתה בוחר להשתלח דווקא במי שמנסה לעזור לך.

 

חביבי, שיהיה לך לבריאות.

כשתבחר לרדת מהעץ שטיפסת עליו, אתה מוזמן להתנצל (אפשר גם בה"פ, אם לא נעים לך לפני כולם).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כמו שכתבתי לך בהודעה פרטית,קצת קשה להבין דרך הפורום מי מתכוון למה.

זה נשמע כמו סתם תגובה ללעג.

אני מתנצל אם פגעתי ממישו,מהנקודה שלי כבר קשה לחזור אחורה כנראה מהבאסה כבר לא שמתי לב ליחס שלי.

מצטער.

פורסם

מקסים,תיתקשר ללישכת גיוס תבקש הקדמה,תסביר להם את הבעיות תראה להם את היתרונות בך,ותקווה לטוב.

בהצלחה.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
מקסים,תיתקשר ללישכת גיוס תבקש הקדמה,תסביר להם את הבעיות תראה להם את היתרונות בך,ותקווה לטוב.

בהצלחה.

תודה,

אני מתחשב בחתימה שלך וכנראה אני חולה נפש למרות ש3 מחבריי חולי נפש :|

פורסם

אם כבר שאלת, הדרך הנכונה לכתוב את המילה הזאת היא "רבכ".

התרגום לעברית, במידה ותהית, הוא: "אלוהיך".

כשאתה אומר: "בחיאת רבכ", אתה בעצם אומר: "בחיי אלוהיך".

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לא שומע !!!

 

הרסת, אתה אמור להגיד: "לא, איזה רעש?"

ואז אני אמור להגיד: "של הלב שלי - הוא נשבר"

 

אז תערוך מהר את ההודעה וגם אני, כך שנראה מתואמים והבדיחידה לא תהרס...

פורסם

 

 

מכיר דווקא מישהו שתיפקד במסגרת דומה, הבעיה היתה שהיו רק שני מצבים או עשיר או מאוד מת, הוא חזר והתחתן בפעם ה4 (תוך כדי מזונות לכל השאר) כך שהוא היה די מאושר.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אז אתה אומר שכדאי לוותר על קורס טיס ולהצטרף ללגיון?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אז אתה אומר שכדאי לוותר על קורס טיס ולהצטרף ללגיון?

 

הבחור (יותר סבא) היה בעירק ממש לאחרונה וראה את מה שנשאר מהרבה חברים שלו בשלולית על הריצפה.

 

אז כן אני מניח שכדאי לך לוותר על טייס.

 

*הוא לא ממש תושב א"י השלמה או בכלל ככה שסוגיית האיך, למה חרטה ולא חרטה תישאר לשיקולכם.

 

מקס המלחמה באפגניסטן נגמרת אותותו ככה שכדאי למהר.

 

-בנימה רצינית יותר אני במקומך הייתי מתקשר לחלק מהמלונות באילת ומסכם איתם על לינה במקום בתמורה למשכורת נמוכה יותר וכולי, לא חסרות מודעות והקיץ מתקרב.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.

×
×
  • תוכן חדש...