Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקסים, אומרים שאפילו אלוהים לא עוזר למי שלא עוזר לעצמו.

תעזור לנו לעזור לך.

 

אני לא מטיף לך על עבודה, אני אמור לדעת באיזה עבודות עבדת?

אין הורים ואין חברים, אז של מי הקאווליר?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הצבא הוא לא אכסניה ולא יקדימו לך מהיום למחר.

 

האופציות העומדות בפניך הן:

 

1. לבלוע את הצפרדע שהקפיצה לך את הפיוז וליישר את ההדורים עם מי שאתה חי אצלו כרגע.

 

2. ללכת לשכור חדר עם שותפים בשכונת מצוקה שלא יעלה לך יותר מ 300-400 ש"ח לחודש.

 

3. לראות רחוב סומסום וללמוד איך הופכים חיפושית לבית כמו שעשה מוישה אופניק.

 

4. להיות יותר חכם ממוישה אופניק ולהחליף את החיפושית שלו בבמוו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
.WORD

 

EXCEL

 

POWER POINT

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

 

3. לראות רחוב סומסום וללמוד איך הופכים חיפושית לבית כמו שעשה מוישה אופניק.

 

4. להיות יותר חכם ממוישה אופניק ולהחליף את החיפושית שלו בבמוו.

 

3.זו לא חיפושית, זו פיאט 500.

 

4.שוב, זו לא חיפושית, זו פיאט 500.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

באחת הגירסאות של התכנית זו היתה חיפושית. קשה לי להאמין שהם ימצאו היום פיאט 500.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

היום גם אפשר למצוא פיאט 500 או אפילו וספה 400 (עולות למכירה מדי פעם), אבל לפני ~25 שנה כשיצאה הסדרה היה ממש לא קשה למצוא בפירוקיות וזרוקות סתם.

בכל מקרה, זה לא מקדם את מקסים.

פורסם
מקסים, אומרים שאפילו אלוהים לא עוזר למי שלא עוזר לעצמו.

תעזור לנו לעזור לך.

 

אני לא מטיף לך על עבודה, אני אמור לדעת באיזה עבודות עבדת?

אין הורים ואין חברים, אז של מי הקאווליר?

בסדר ה' לא עוזר לי באופן אישי.

לא רלוונטי של מי הקאוואליר.

ביקשתי תשובה דני,או שאתה רוצה להמשיך ולצטט תגובות מהאשכול שלי ולנסות להצחיק?

פורסם

כואב לי הגב, נפלתי מהכיסא מרוב צחוק.:twisted:

 

וברצינות, לפותח השרשור, לא מכיר אותך, לא יודע מי אתה ובטח שלא מנסה לצחוק עליך, אבל אתה צריך לפנות ליעוץ מקצועי.

אני לא איש מקצוע בתחום הריפוי הנפשי, אבל נראה לי שכמה שיותר מהר, יותר טוב.

לפי מה שאני מבין, גם מה שכתב לך אלעד ס , לא נועד לצחוק עליך, אלה לתת לך הכוונה רצינית.

לפני שתעשה משהו שבאמת תתחרט עליו, לך דבר עם איש מקצוע (וכן, ער"ן זו אופציה ובנוסף היא לא עולה לך כסף, אז אל תשלול).

 

אגב, החתימה שלך, מלבד היותה אוקסימורון, מדאיגה משהו לאור השאלות האחרונות שלך.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

צודק.

אלעד אתה ממש צודק.

יש למישו עמותה לאשפוז כפוי לתת לי ?

 

ברק,לכל דבר יש צורת דיבור.

צריך לדעת להסביר את עצמך בצורה יפה.


×
×
  • תוכן חדש...