Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שימור ושיפור Mazda Familia Neo- כבר 14 שנים.


AmitGo
שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק עכשיו ראיתי את עניין העיטוף, שעשית ממש יפה.

שוקל לעשות בעצמי בדיוק מהסיבות שלך (לדעתי הסעפת אצלי אפילו דקה יותר).

אני מבין שאין חשש מחתיכות פייברגלאס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 431
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 10 שעות, Ooga כתב:

רק עכשיו ראיתי את עניין העיטוף, שעשית ממש יפה.

שוקל לעשות בעצמי בדיוק מהסיבות שלך (לדעתי הסעפת אצלי אפילו דקה יותר).

אני מבין שאין חשש מחתיכות פייברגלאס?

 

היי.

 

שים לב שלא השתמשתי בעיטוף מסוג פיברגלאס, מדובר על חומר שלא מתמודד כראוי עם כמה סבבי חום, ונוטה להתפורר. (משם הדרך לנשום את החלקיקים בתא הנהג עולים).

 

הבד עיטוף אצלי הוא בד קארבון עם תערובת אבן לבה טחונה.

יותר פרטים הפוסט שרשמתי בזמנו:

 

ממליץ להשתמש במוצר עיטוף ממותג גדול ומכובד. לא להתפתות למחיר זול או למוצא סיני עלום שם.

 

לגבי ההשפעה בתא המנוע, העיטוף מסייע המון.

 

*************************************************************************************

 

ונמשיך עם מיני פרוייקט, קירור מנוע, הוספת מתג חיצוני להפעלת מאווררי המנוע.

 

הצורך הוא לסייע למנוע להתקרר בזמן עמידה ממושכת / פקקים לאחר סשן נהיגה אגרסיבי , ולמנוע מהמנוע לעבור סבבי חום מיותרים או לאפשר למנוע להתקרר מהר יותר ןפי הצורך.

 

במצב רגיל בעמידה, המנוע מגיע לטמפ הנדרשת מאווררים נכנסים לעבודה (בסביבות 98 מעלות), טמפ צונחת ל92, ואז כלל התהליך חוזר על עצמו שוב ושוב.

 

במידה והפעלנו מזגן, 2 המאווררים נכנסים לעבודה רצופה וקבועה, וטמפ המנוע נשמרת תחת 90 מעלות באופן קבוע.

 

המטרה בהוספת מתג עצמאי, היא לאפשר קירור מנוע נוסף ומהיר , ללא הפעלת רכיב נוסף שמעמיס על המנוע (כגון מזגן).

שיפור די נפוץ במאזדה מיאטה (משופרות כמובן), בנוסף לחיבור המאוורר השני (תהליך שכבר בוצע ופירטתי מעלה).

 

הוספת המתג הידני לא מפריעה כלל למחשב המנוע להפעיל את המאוורררים לפי הטמפ המוגדרת אצלו, גם אם הכפתור לחוץ, ניתן לראות כי הממחשב יעביר פקודת הפעלה / כיבוי כרגיל.

חיישן טמפ מנוע מחובר למינוס ברכב, במידה וכבל החיישן נקרע או כושל מבחינת מתח, המאוררים נכנסים לעבודה רציפה וזאת על מנת למנוע מהמנוע להתחמם.

 

ממעבר על חיווט המנוע אל הממסר, עולה כי מחשב המנוע מעביר פקודה להפעלה, ורגל המינוס בממסר נסגרת והמאווררים נכנסים לעבודה.

ז"א על ידי הפעלת המינוס (סגירת מעגל) בממסר ניתן להפעיל את המאווררים בצורה ידנית. (כפי שעושה זאת מחשב המנוע). הממסר תמיד מחווט במתח חי (פלוס), סגירת המינוס מפעילה אותו.

כך שגם במידה והמתג נשאר לחוץ ז"א מצב פעיל, ומכבים את הרכב, המאווררים כבים איתו. (התנהגות זהה למקור)

 

חיווטנו במקביל את חיווט הפקודה המגיע אל רגל המתאימה בממסר, משם העברנו כבל אל תא הנוסעים אל המתג, ומהמתג אל נק מינוס מסודרת.

 

לטובת המתג רציתי לשמור על תא נוסעים מקורי, ללא הוספת כפתורים מודרנים וכו.

 

לצורך כך הזמנתי מתג מקורי של הרכב, המשמש לטובת הפשרת אדים בחלון האחורי, מדובר על מתג לחיצה ON OFF. כמובן שהמתג הגיע עם פלאג מקורי וחיווט קצר, נמצאו הנק הרלוונטיות בפלאג. הנ"ל חווט והוכנס לדשבורד למיקום פנוי שהיה לי.(מראה מקורי)

לאחר מכן הדפסתי מדבקה בצורת מאוורר (שלא נתבלל עם מתג הפשרת האדים המקורי והפעיל) וזהו.

 

יצאתי לכמה סבבי נהיגה, תענוג.

המאווררים ממשיכים לעבוד כרגיל תחת ניהול מחשב המנוע.

במידה ואני רוצה להמשיך / להפעיל את קירור המנוע באופן ידני, פשוט לוחץ על המתג, טמפ יורדות תקין .(כמו שהייתי מפעיל מזגן נניח).

מסייע רבות לפנות את חום המנוע , טרם כיבוי הרכב לאחר נהיגה קשה.

מומלץ בחום (או בקור).

 

 

 

IMAG3372.jpg

IMAG3355_1.jpg

IMAG3358_1.jpg

IMAG3973.jpg

עריכה אחרונה על ידי AmitGo
  • אהבתי 1

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@AmitGoראיתי מה הם רושמים לגבי הסרט טיטניום, שהוא עשוי מסוג של אבן געשית או משהו כזה..

אבל בפרקטיקה בסרטונים ראיתי שאומרים שכן יש שם פייברגלאס, ועובדה שהם מחייבים שימוש בכפפות, מסכה וכו'.

עכשיו, כמה שבועות אחרי שאתה נוסע ככה, האם אפשר לגעת בסרט בלי גירוי או השארות סיבים על היד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Ooga כתב:

@AmitGoראיתי מה הם רושמים לגבי הסרט טיטניום, שהוא עשוי מסוג של אבן געשית או משהו כזה..

אבל בפרקטיקה בסרטונים ראיתי שאומרים שכן יש שם פייברגלאס, ועובדה שהם מחייבים שימוש בכפפות, מסכה וכו'.

עכשיו, כמה שבועות אחרי שאתה נוסע ככה, האם אפשר לגעת בסרט בלי גירוי או השארות סיבים על היד?

 

לא נגעתי בסרט הבידוד, לא רואה סיבה. (כן עבדתי בסביבבת הסעפת עם הרכבת הצנרת וכו, לא הרגשתי גירוד כל שהוא)

כמו כן לקחת בחשבון שלאחר כמה סבבי חום, העיטוף מתקשה ולפיכך כל התעסקות ישירה (כמו ניסיון הסרה וכו)  לאחר מכן יכולה לשבור/ לסדוק את העיטוף.

 

 

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

עדכון קצר.

הגיעו כמה חלקי גומי שהתבלו עם השנים, בושינג למנגון העברת הילוכים, תושבת ידית הילוכים תחתונה וזוג תשובות אגזוז דוד אמצעי.

תמונות של ההחלפה אפרסם מאוחר יותר. (תמונות של החלקים מצורפות).

 

מה שכן ידית ההילוכים הפכה יותר "קליקית", אם אפשר לומר, הכל ישיר ומדוייק.

 

מעבר לכך הצרף המהום קל לצנרת האגזוז,  כנראה שיש מגע קל בגוף הרכב ויוצר וויברצייה קלה בסלד ספציפי, אצטרך מחר לזחול מתחת לרכב ולבדוק. (אולי תושבות אגזוז צמודות מידי)

 

ושינוי קליל אחרון, הוחזרו פנסי האיתות השקופים לחזית הרכב, (הכתומים הועברו לאכסון).

 

IMAG4292.jpg

IMAG4294.jpg

IMAG4295.jpg

IMAG4296.jpg

IMAG4271_1.jpg

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

שוב שלום.

 

אז הרכב עמד כמה ימים בתקופה הסוערת הזו (מי יכול לנהוג במזג אוויר הזה).

 

לפני שבוע וקצת, יורד אל הרכב על מנת להניע אותו ולצאת לסיבוב הקבוע של שישי.

כבר עם פתיחת הרכב מהשלט, שמתי לב שמשהו לא תקין, הרכב נפתח בעצלתיים, משמע המצבר כנראה חלש.

 

כמובן שניסיון ההנעה כשל, ואכן המצבר פרק, השאלה היא למה?

הוא די חדש, אין אצלי ברכב רכיבים שמחוברים ישירות אל המצבר, כולם עוברים דרך פיקוד מלא, ז"א בעת כיבוי הרכב הכל נכבה.

 

הכל למעט תאורת פנים הרכב, זה היה החשד הראשוני, כנראה שהשארתי אור דלוק וכתוצאה מכך המצבר פרק.

 

נו טוב, מביא כבלים, הרכב מניע בנגיעה הראשונה, יוצא לסיבוב סופ"ש הרגיל.

הכל תקין, הרכב מניע בכל פעם.

 

למחרת אמצע היום (הרכב נח לפחות מעל 24 שעות), ניגש אל הרכב ושוב מתקשה בהנעה, בודק מתח מצבר, אכן המתח ירד... מה לכל הרוחות נשאר דולק???

 

מחליט לכבות ידנית את כל תאורת הפנים של הרכב, (ז"א להעביר למצב OFF כך שלא תדלוק בשום מצב - גם לא פתיחת דלת).

תאורת תא מטען הועברה ל OFF

תאורת תא נוסעים הועברה ל OFF

תאורת נהג ונוסע קדמיים, הועברו לOFF

תאורה הממוקמת בדלתות לא ניתן לנתק, הן מחוברות ישירות אל המיקרוסוויץ בדלת, ונדלקות בהתאם למצב הדלת , (פתוחה / סגורה).

נו טוב, כל התאורה כובתה ידנית, סוגר את דלתות הרכב, תאורת הדלתות נכבת גם כן.

 

בערב, מוציא את האשפה, ועל הדרך מעיף מבט על הרכב (מנהג שכזה), מביט ורואה שסלון הרכב מואר...

חשד ראשוני, המיקרוסוויץ באחת הדלתות לא תקין, הרכב חושב שהדלת פתוחה והאור נדלק...

מתקרב לרכב, רואה שמנורות הדלתות כבויות, משמע הדלתות "מדווחות" שהן סגורות, מעבר לזה ניזכר שהעברתי את מתג תאורת הסלון ל OFF... (הלך החשד הראשוני).

 

נכנס לרכב סוגר את הדלתות, נועל אזעקה, ואכן המתג בOFF והאור דלוק.

נגיעה קטנה במתג, האור כבה, שוב משחק קטן, האור נדלק.

התופעה חזרה על עצמה בכל 3 המצבים של המתג : (ON , OFF, DOOR).

 

ז"א שבית הנורה והמתג עצמו תקולים, מתח עובר כל הזמן בכל מצב לסירוגין, פירקתי את בית הנורה , ניסיתי לבדוק עם רב מודד, השראה, ניקיון קל... אבל התופעה המשיכה.

מצאתי חלק זהה בקפריסין, עלות כולל משלוח 30 שח, זה השלב שהבנתי שאין טעם לנסות להשמיש , יותר קל להחליף.

עד שיגיע החלק, נוציא את הפלאג המחובר מאחורי בית הנורה בסלון, ונעצור את התופעה המוזרה.

אחר כך החזרתי את כל המנורות ברכב למצב DOOR, ובדקתי לאורך זמן, המתח אינו יורד, הרכב מניע.

 

החלק להפתעתי הגיע תוך 3 ימים מרגע ההזמנה, בוצעה החלפה , וכעת האור נדלק , נכבה כפי שתוכנן במקור.

 

על הדרך החלפתי את הפנס ערפל הקדמי, צד נוסע באחד "חדש" שהזמנתי מלטביה.

בפנס שהוחלף כנראה האטימה נפגעה, חדרו מים והחלה להיווצר קורוזיה על הרפלקטור ,הפנס כולו עכור מבפנים. (פנסי ערפל ברכב הנ"ל הנם מזכוכית).

נ.ב

 

מבדיקה של החלק התקול, בורר המצבים  (מעין מנוף עזר ממתכת )נעזר בגולת מתכת על מנת לסגור מעגל בכל אחד מהמצבים השונים (ON , OFF , DOOR), הגולה נשחקה כל כך, עד שקיים חופש בתנועה ולפיכך היא נעה בחופשיות וסוגרת / פותחת מעגל באופן רנדומלי)... טוב שהחלפתי.

 

 

שינוי הבא הקשור לתאורה כבר בדרך, ארחיב עליו כשיגיע ואתחיל בתקווה פרוייקט קטן.

 

 

Screenshot_20211227-144059_1.jpg

Screenshot_20211227-144110_1.jpg

LAMPKA-PODSUFITKI-OSWIETLENIE-KABINY-MAZDA-323F-Produkt-generyczny-lampka-podsufitki-oswietlenie-kabiny.jpg

Screenshot_20211227-144142_1.jpg

Screenshot_20211227-144205_1.jpg

IMAG4637.jpg

IMAG4636.jpg

IMAG4641_1.jpg

עריכה אחרונה על ידי AmitGo
  • אהבתי 3
  • מעניין 1

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הפעם עדכון קל וטכני.

 

הת'רד הזה קיים כבר 15 שנה, עוד מ2007...

 

הפורום עבר כמה שינויים בפלטפורמה הנוכחית וזו שקדמה לו, וכתוצאה מכך תמונות הפרוייקט הראשוני והמסיבי נמחקו.

(בניית המנוע, תא הנוסעים וכו).

 

אז היו לי כמה ימים פנויים, ועשיתי סדר בתמונות בכונן האכסון, ובעזרתו של פאבל (שוב תודה רבה על העזרה).

 

כלל התמונות הוחזרו ידנית אל מקומם, וכעת תוכלו לראות בדיוק איך נבנה המנוע על ידי בני לוי, איך כל השיפוץ בעצם התחיל , מה הוא כלל.... וגם את אחי הקטן עם כפפות ורודות. (זקני הפורום בטוח זוכרים...)

בכל זאת 15 שנה... לך תזכור.

 

התמונות ממקומות ב שלושת העמודים הראשונים, למי שיש כוח ורצון לקרוא מההתחלה.

 

ול"עצלנים שביננו" :

 

הצגת הרכב

פירוק תא מנוע

 

פירוק , שינוי והרכבה של כלל תא הנוסעים ( ריפודי עור , מוטות מייצבים ועוד)

 

בניית מנוע חלק א

 

 

 

בניית מנוע  חלק ב.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי AmitGo
  • אהבתי 7

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.12.2021 בשעה 14:39, AmitGo כתב:

בערב, מוציא את האשפה, ועל הדרך מעיף מבט על הרכב (מנהג שכזה)

 

בוא, אצל חובב רכב "נורמלי" (ז"א לא נורמלי 😄) להוריד את הזבל זה תירוץ כדי להעיף עוד מבט על האוטו

 

בתאריך 4.1.2022 בשעה 18:16, AmitGo כתב:

כלל התמונות הוחזרו ידנית אל מקומם, וכעת תוכלו לראות בדיוק איך נבנה המנוע על ידי בני לוי

 

 מעולה. אני אוהב מידי פעם לעבור על שירשורים מובחרים מתחילתם, וזה בהחלט אחד מהם. 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

"מתנות קטנות"

 

לפני כחודש וקצת ניגש להניע את הרכב לפני יציאה למפגש, לוקח את המפתח ושם לב למשהו מוזר.

יש במפתח מעיין שבר משני צידי המפתח ,כנראה בלאי עם השנים, עייפות החומר וכו,  בכל זאת מדובר במפתח המקורי של הרכב.

מזל ששמתי לב (בטעות), במידה והמפתח היה נשבר בסוויץ...אויי הברוך.

טוב... אז צריך מפתח חדש. (עדיפות למקורי)

יש לי מפתח חליפי נוסף, אשתי קנתה לי אותו לפני איזה עשור, הוא לא מקורי אלא aftermarket "שופוני" שכזה. בגוון כרום עם הסמל חרוט באדום.

חרטתי אותו בזמנו, והגיע העת להשתמש בו. (שמתי לב שתאורת הסוויץ משתקפת עליו די יפה, מצורפת תמונה)

במקביל לשימוש בו, איתרתי מפתח גולם מקורי אצל הספק ביפן. (לפי מספר שילדה)

ביצעתי הזמנה, המפתח הגיע תוך 5 ימים.

נשאר לגשת ולבצע חריטה.

את המפתח עם השבר שמרתי בצד, למזכרת.

 

IMAG4649.jpg

 

 

 

Screenshot_20211230-222647.png

IMG-20211231-WA0011.jpeg

IMG-20220106-WA0028_1.jpg

IMG-20220106-WA0028.jpeg

IMAG4719.jpg

"מתנות קטנות...2"

 

זוכרים את הסיפור עם המצבר, ותאורת הסלון שנדלקת מתי שבא לה, עקב בלאי של יחידת התאורה בתקרה.

לפני כמה שבועות, הייתי במפגש.

בסיום אני ניגש לרכב משחרר את האזעקה ופותח את דלת הנהג. 

ניגש אליי איזה בחור, אנחנו משוחחים על הרכב ותוך כדי השיחה,  האזעקה דורכת את עצמה מחדש...

מוזר, הדלת פתוחה, אבל האזעקה חושבת שלא, אמנם היא שוחררה אך מבחינתה לא התקבל חיווי על דלת פתוחה ולכן דרכה את עצמה מחדש.

מבט זריז ושמתי לב שאף תאורה לא נדלקה עם פתיחת הדלת (לא תאורת סלון, דלתות...) כלום.

ניגש למיקרוסוויץ בדלת הנהג הפתוחה, לוחץ, משחק עם המתג, והנה התאורה נדלקה...

מזיז את המתג טיפה ימינה, התאורה כבה.

מדובר על מתג שכאשר הדלת סגורה והמתג לחוץ,  מעגל חשמלי אינו פעיל.

בכל מצב אחר המתג משוחרר והמעגל החשמלי פעיל.

אז המתג תקול.

הזמנתי 2 מתגים מקוריים חדשים (עדיף כבר להחליף גם את צד הנוסע).

החלפה די פשוטה, בורג קטן שיוצר את מגע המינוס לשלדה, וניתוק חוט חשמל פלוס.

הוחלפו 2 הצדדים. מצורפות תמונות של החלקים החדשים.

בפירוק של 2 המיקרוסוויצים הישנים, יש המון קורוזויה על לוחיות המתכת, רק בשביל הכיף אנסה לנקות אותם ולהשמיש מחדש. נשמור בצד...

IMAG4871.jpg

IMAG4872.jpg

IMAG4870.jpg

עריכה אחרונה על ידי AmitGo
  • אהבתי 3

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אני נוסע לי עם המשפחה ופתאום קולט את הרכב, אשתי לא הבינה למה אני מתלהב מרכב אדום וקטן ומה מיוחד בו.... 13 שנה ביחד ועדיין מוזר לה העניין.

 

היה נחמד לראות את הרכב, בהחלט יחיד ומיוחד.

 

תמונת תצפית מצורפת (ראיתי שאתה מוחק את הלוחית אז מחקתי....).

IMG_20220408_133929.jpg

  • אהבתי 5

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.4.2022 בשעה 13:43, system_x כתב:

אני נוסע לי עם המשפחה ופתאום קולט את הרכב, אשתי לא הבינה למה אני מתלהב מרכב אדום וקטן ומה מיוחד בו.... 13 שנה ביחד ועדיין מוזר לה העניין.

 

היה נחמד לראות את הרכב, בהחלט יחיד ומיוחד.

 

תמונת תצפית מצורפת (ראיתי שאתה מוחק את הלוחית אז מחקתי....).

 

 

היי.

 

משער שזה היית אתה זה שציפצף ברמזור? 🙂

תמיד כיף לפגוש מישהו מהפורום בעולם האמיתי.

 

בצילום שצירפת למעלה, הרכב חזר ממוסך של חבר, שם החלפנו פעמון צירייה צד ימין, מיסב גלגל צד ימין ובולגויינט צד ימין.

(כנראה יותר מידי פניות חזקות ימינה...)

וברצינות התופעה הייתה רעש של דפיקות מחזוריות, (גם בקו ישר), אז החלפנו, והשקט חזר לנסיעה.

המיסב היה גמור, נשאר רק לעשות כיוון פרונט, בהמשך השבוע.

 

אם כבר עסקינן במפגשים, יום שבת בבוקר יצאנו לטיול ומפגש על האש ביער בן שמן של מועדון מאזדה.

ברכבים שהשתתפו, מאזדות 323F BG (פנסים קופצים) חלקם כבר אספנות , 323F BA (שנתון 96 ומעלה) וכמובן גם הרכב שלי.

מזג אוויר היה מושלם, הגיעו כמות מכובדת של רכבים (בהתחשב ב 37 הרכבים שנמצאים במועדון ) חנינו בכניסה למתחם, וכל רכב שני שעבר שם עצר, צילם את הרכבים, קיבלנו תגובות של "זה היה הרכב הראשון שלי, חדש מהסוכנות" , "לא ייאמן שהן נוסעות, ועוד שמורות כך".

מעניין היה לראות את טווח הגילאים שמזהה את הרכבים הללו, ובעיקר מזדהה איתם.

 

מצרף כמה תמונות מדגמיות.

 

חג פסח שמח.

 

 

IMAG5136.jpg

IMAG5140.jpg

IMAG5138.jpg

IMAG5137.jpg

עריכה אחרונה על ידי AmitGo
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...