Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות הגרר של עיריית תל-אביב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני מחפש פרטים על משאיות הגרר של עיריית תל-אביב - אלו עם הרמת הרכבים הצידית.

אשמח אם מישהו יודע איזו חברה מייצרת אותם? האם ההמצאה של הרמת רכב צידית היא ישראלית? וכן כל פרט או קישור נוסף בנושא.

 

המון תודה מראש!

פורסם

פשששש איזה הודעה ראשונה חביבי מפתיעה לדעתי :shock:

אבל מעניין אותי למה בדיוק אתה צריך פרטים על הגרר של העיריה מה אתה רוצה לחבל בכולם שלא יגררו יותר :wink:

 

או שאולי אתה רוצה לקנות אחד ולשפר אותה אצל E&A :lol:

פורסם

תודה על התגובה...אבל לא זה ולא זה.

 

גיסי שחי בחו"ל ראה משאית גרר כזו בתל אביב והתלהב...כי הוא מסתובב בכל אירופה ואף פעם לא ראה אחת כזו. הוא ביקש ממני למצוא פרטים ומאחר ולא מצאתי שום כלום באינטרנט, פניתי אל המומחים (אתם).

 

אשמח אם למישהו יש בכל זאת מידע על הנושא...

פורסם

קחו טיפ ששמעתי מפקח עירייה (לאחר שגררו לי את הרכב....)

 

אם מדליקים ארבע אורות (אורות חירום מהבהבים) לא יגררו את הרכב, ואם בכל זאת מתחכמים וגוררים, זה לא חוקי ובר משפט לטובתכם.

 

כמו כן, רכבים עם הנעה אחורית ורכבי 4X4 לא יגררו בכלל על ידי אותם גררים בהרמת מלגזה (הרמה מלאה צידית).

 

ליאור. :)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

אורות מהבהבים מתריאים על מצב חירום או תקלה, משמע שהעמדת את הרכב לא לצורך חניה אלא בשל תקלה ברכב. קנס תקבל בטוח ואז תינתן לך ברירת משפט. הקטע הוא שלא גוררים רכב תקוע או תקול אלא אם הוא מהווה הפרעה/סכנה לתנועה ולא סתם על אדום לבן כמו שגוררים בת"א.

 

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
אורות מהבהבים מתריאים על מצב חירום או תקלה, משמע שהעמדת את הרכב לא לצורך חניה אלא בשל תקלה ברכב. קנס תקבל בטוח ואז תינתן לך ברירת משפט. הקטע הוא שלא גוררים רכב תקוע או תקול אלא אם הוא מהווה הפרעה/סכנה לתנועה ולא סתם על אדום לבן כמו שגוררים בת"א.

 

 

ליאור.

 

וכמה זמן אפשר לעמוד עם אורות מהבהבים עד שלא יהיה לי מצבר ? :)

פורסם
קחו טיפ ששמעתי מפקח עירייה (לאחר שגררו לי את הרכב....)

 

אם מדליקים ארבע אורות (אורות חירום מהבהבים) לא יגררו את הרכב, ואם בכל זאת מתחכמים וגוררים, זה לא חוקי ובר משפט לטובתכם.

 

כמו כן, רכבים עם הנעה אחורית ורכבי 4X4 לא יגררו בכלל על ידי אותם גררים בהרמת מלגזה (הרמה מלאה צידית).

 

ליאור. :)

 

גררו את הקמארו?

פורסם
קחו טיפ ששמעתי מפקח עירייה (לאחר שגררו לי את הרכב....)

 

אם מדליקים ארבע אורות (אורות חירום מהבהבים) לא יגררו את הרכב, ואם בכל זאת מתחכמים וגוררים, זה לא חוקי ובר משפט לטובתכם.

 

כמו כן, רכבים עם הנעה אחורית ורכבי 4X4 לא יגררו בכלל על ידי אותם גררים בהרמת מלגזה (הרמה מלאה צידית).

 

ליאור. :)

 

גררו את הקמארו?

 

לא :) ....לא גוררים רכבים עם הנעה אחורית בהרמת מלגזה ...

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
קחו טיפ ששמעתי מפקח עירייה (לאחר שגררו לי את הרכב....)

 

כמו כן, רכבים עם הנעה אחורית ורכבי 4X4 לא יגררו בכלל על ידי אותם גררים בהרמת מלגזה (הרמה מלאה צידית).

 

ליאור. :)

 

מה הסיבה שהם לא יגררו רכב הנעה אחורית? ואיך זה שראיתי לא מעט מרצדס וב.מ.וו.

ועוד רכבים הנעה אחרוית שכן נגררו בהרמת מלגזה?

פורסם

גרירת רכב עם הנעה אחורית עלולה (לא רק עלולה, היא תגרום) לגרום נזק לדרייב-שאפט המחבר בין הגיר לדיפרנציאל. אותו דרייב-שאפט לעיתים נמוך מגובה רצפת הרכב או מגובה ההרמה ברכבים עם הנעה קדמית ולארח מקרים בהם רכבים ניצוקו עקב גרירתם ובעקבות כך תבעו בעלי הרכב את הרשויות ואת הקבלן המבצע את הגרירות, הוצאה הוראה לא לגרור יותר מכוניות כאלו.

 

אם פקח מחליט להתחכם ולהורות על גרירה, או שהוא מסתכל מתחת לרכב ו"מניח" שלא יגרם נזק, דמו בראשו....ללא כל ספק, לדוגמא בקמארו, אם הרכב יגרר בהרמה מלאה צידית, יגרם נזק בלתי הפיך לדרייב-שאפט, למחזירי השמן מצדדיו ולצינורות הפליטה.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

×
×
  • תוכן חדש...