Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מידע לגבי תאריך ייצור מצבר


xoom
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים

רכשתי רכב משומש ונתקלתי בבעיות התנעה, והיום המצבר פרק לגמרי ולא הניע כלל

הסטרטר ממש חלש ולא זז, בדקתי מפלס נוזל במצבר - תקין, וצילמתי את המצבר .

מישהו יכול לאבחן מה תאריך הייצור שלו?

וזאת על מנת לאבחן את הבעיה האמיתית, האם ישנה זליגת מתח או פשוט הגיע זמנו של המצבר.ץ

המצבר מסוג וולטא

 

תודה מראש לעונים והיועצים!

DSC09271.jpg

יש 3 סוגי אנשים אלה שיודעים חשבון ואלה שלא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצבר נראה רע מאוד !!

 

1. יש לך נזילות של אלקטרוליט מהמצבר.

2. הקוטב השלילי של המצבר נראה מלוכלך מחומצה וגם קורוזיה.

דרכי פעולה !

1. נתק את המצבר מהרכב ונקה את המגעים בעזרת סודה לשתיה מהולה במים חמים ולאחר מכן נקה היטב בעזרת סקוטש' ותייבש את המגעים.

2. בדוק שמפלס האלקטרוליט לא גבוה מידי.

3. גש לחשמלאי שיטעין את המצבר טעינה איטית (לא מומלץ להטעין מצבר ריק לחלוטיין בנסיעה).

4. לאחר הטעינה שיבדוק את המצבר תחת עומס.

 

התאריך המוטבע על המצבר הוא 04/2005 או 05/2004.

אורך חיי המצבר תלויים בטיפול שהוא קיבל, מצבר שלא היה טעון ב-100 אחוז רוב הזמן אורך החיים שלו מתקצר משמעותיית ולכן לתאריך אין שום משמעות בשבילך.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק ידידי וכם אנוכי דקדקניים מאד. אני יכול להגיד לך שהרחוב הישראלי יגידו לך שהכל בסדר גמור ותשפוך קצת מים. בכל מקרה מומלץ בחום לפרק הכל, לנקות, ללטש את המחברים והקטבים ולהחזיר. לוודא שאין עודף נוזל.

 

בדיקה טובה לקביעת מצב המצבר תהיה בדיקת ריכוז הנוזל. הבדיקה מתבצעת בעזרת הידרומטר:

hydrometer-acid.jpg

 

המכשיר לא עולה הרבה. בכל מקרה אם את רוצה לבדוק את המצבר ללא מכשיר זה תצטרך לוודא שמתח הטעינה תקין, אם הוא תקין לבצע נסיעת טעינה, לאחר מכן כשהמצבר טעון לכבות מנוע, לנתק את אחד החוטים של המצבר, להשאיר למשך הלילה, לחזור בבוקר ולבדוק את מתח המצבר. אם הוא ירד לרמה שרחוקה ממצבר טעון מלא אז כנראה שהמצבר סיים את חייו.

אם לא ירד ותחבר את החוט, תניע וההנעה תהיה חזקה אז הבעיה היא כנראה צריכה פרזיטית ואז צריך לבדוק בעזרת מד זרם כדי לאמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פותח את הדיון הזה בשנית מאחר ובפעם האחרונה שהעליתי את זה לא התקבלה תשובה ברורה. כל מי שיודע משהו בנושא מוזמן להגיב.



 

שמתי לב שבמכוניות חדשות החיבור לקוטב השלילי הוא בעזרת קלמפה מעופרת ואילו החיבור לקוטב החיובי הוא בעזרת קלמפה מברזל (אולי פליז מצופה, בכל מקרה לא עופרת).

לעומת זאת במכוניות ישנות שעברו החלפת קלמפות מתקינים קלמפות מחומר זהה, מה שלדעתי גורם לקורוזיה מוגברת סביב אחד הקטבים, לעומת מכוניות בהן השלילי מעופרת והחיובי לא ששם ישנן הרבה פחות בעיות קורוזיה. האם לדעתכם יש דברים בגו? או שהבעיה במכוניות שראיתי תמיד הייתה לא קשורה? לדעתי יש איזה נושא של יינון הקטבים וזה גורם להיווצרות קורוזיה מוגברת. מה דעת המומחים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...