Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השלג הגיע - ואיתו התאונות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשרשור שמתחתי יש תקלות גשם

 

כאן מתוארת-

תקלת "אפטר שלג" "קלה".

 

מצטער אם זה מצריך סיפור קטן - אבל זה מחויב המציאות.

היום בבוקר - ירושלים - מוקדם בבוקר - קרח על הכבישים.

 

בתנאים כאלו אני בד"כ משתדל לנסוע בדרכים ראשיות שמקבלות פילוס כל הלילה,אבל הפעם הייתי חייב להכנס לרחוב צדדי.

 

נוסע על 30 קמ"ש,אולי פחות.

מלפני רכב שאני שומר על מרחק של לפחות 30 מטר ממנו.

מדובר ברחוב דו סטרי ללא הפרדה (כמובן).

 

לפתע אני מזהה את הרכב שלפני מחליק בפראות לכל הצדדים.

אני בולם בעדינות,שכנראה לא עדינה מספיק.

ה ABS נכנס לפעולה ולוקח אותי לאט,אבל בטוח,אל התחת היפהפה של הרכב שלפני.

ההיגוי אמנם נשמר אבל אין לאן לברוח.

הנתיב הנגדי מאוכלס במכוניות נוסעות

הנתיב שמימני מאוכלס במכוניות חונות.

 

כוסומו ערס.

עסק ביש.

 

אני מביט ברכב שלפני , רואה את הנהגת מדברת בסלולארי - לא מודעת לטנק הלבן והענק שהולך להכנס לה מאחור בעוד שניות ספורות:lol:

כנראה שהיא מספרת לחברה שלה איך היא החליקה עכשיו בקרח ולא קרה לה כלום.

 

הרכב מאיט לאט לאט:-) אבל לא מספיק.

אני דורך על דוושת הבלם עוד קצת - אולי הגמד שאחראי על הרפידות יבחין בלחץ שלי וישתדל בשבילי עוד קצת

גורנישט.

חוץ מבוהן שכואבת לי עד עכשיו - העסק מתקדם ברגישות אך בנחישות לעבר התחת מלפני

 

המכה הבלתי נמנעת מגיעה.:x

ה"בום" שנשמע - כל כך חזק ומפחיד , שאני ממש מדמיין מה מתפרק שם למטה.:?

 

אני לא מספיק לקלל את עצמי

- ואז - "בום" חזק שנשמע מאחור:twisted:

לרגע חשבתי שאולי הגמד מהברקסים פשוט נהרג

 

אבל

מסתבר שגם זה שאחרי החליק.:shock:

 

 

עומדים בצד.

אני מתסכל על האוטו שלי מלפנים ומאחור,אין כלום.אפילו לא שפשוף.

מסתכל על הרכב שמלפני , אין גם כלום , אפילו לא שפשוף קל.:roll:

 

אוקי..הולך לאחור.

קיבינימט - גם שם אין כלום.

מה קורה כאן?

האם למרות החתימה של שמר,אלוהים לא הרים ידיים למרות שיש לי סיטרואן?

או שמא זה בגלל שיש לי ג'מפי?? (זה גם בשיתוף עם פיאט פיז'ו ולנצ'יה ככה שאולי יש סיכוי שכבודו התבלבל?)

 

הנהגת שמלפני - מחליטה שהכל תקין והיא נוסעת.

אני אומר לה שכדאי שתקח פרטים כדי שבכל זאת אני לא אשמע בחדשות בעוד שעה על תאונת פגע וברח.

היא לא רוצה - נוסעת לדרכה.

 

אוקי - פחות צרה אחת:-D.

 

ניגש לבחור שדפק אותי מאחורה.

הוא קצת מבוהל - אנחנו מחליפים פרטים ,למרות שאני רואה שאין פגיעה.(הוא עם פונטו שנכנסה מתחת לפגוש האחורי ופגעה בגלגל הרזרווי)

 

אני נוסע לפחח - האוטו עולה על הליפט , הפגושים הקדמיים והאחוריים יורדים אחר כבוד ו...

 

 

 

 

 

 

אין פגיעה,לא מלפנים ולא מאחור.

שום כלום,אפילו לא כיפוף בפגוש - רק מעט קילופי צבע בפגוש הקדמי שזה זניח.

 

אני מעריך שמאחר והרכב הזה גבוה מאד יחסית , עיקר המכה נספגה בחלק התחתון של הפגוש מקדימה - ובגלגל הרזרווי מאחור.

 

בקיצור - סוף טוב.

 

למי יש עוד ספורים על החלקות כאלו?

פורסם

גם לי יש סיפור, אבל יותר קצר ובלי שלג. אבל החלקות יש.

 

יום אחד בלילה אבא שלי אומר לי: "אייל, לך תביא את שרון מחבר שלו"

טוב, לקחתי את הדי מקס, נסעתי בדרך הרגילה אבל חיכתה לי הפתעה.

אני נוסע בירידה בתוך היישוב על 50 והכבישים יבשים לגמרי, אבל! פתאום יש שלולית על הכביש, כנראה מישהו שטף משהו בחצר שלו והמים הגיעו לכביש, לא לקחתי את השלולית ברצינות כי היא הייתה קטנה.

אבל כשהתחלתי לבלום (יש לי צומת עוד כמה עשרות מטרים ותמרור עצור) הזנב בורח לי תוך כדי הסיבוב בירידה! :shock: פתאום בשבריר שניה הזאת כל מה שלמדתי במשחק LFS חזר אליי.

לא יכלתי להרשות לעצמי להפסיק לבלום ולייצב את הרכב כי אני צריך לעצור לפני הצומת.

אז בלמתי בהדרגות תוך כדי החלקה בסיבוב הזה עם היגוי נגדי מצד לצד וממש במזל הצלחתי להעצר ממש טיפה אחרי קו העצירה.

בעקבות המקרה החלטתי להפסיק עם הדריפטים הקלילים שעשיתי מדי פעם באיזה סיבוב מלא חצץ שתקוע באמצע שומקום בגלל שהגלגלים האחוריים נשחקים הרבה יותר מהר וזה יכול לסכן את אבא שלי ומשפחתי.

 

ואם דיברנו על שלג, אז אתמול ירד :-D

35124tj2.th.jpg

אבל לא נתפס וכשהתעוררתי הבוקר בקושי נשאר משהו :cry:

פורסם

אני דווקא נהנה לנהוג בשלג, אבל רק בשעות הקטנות של הלילה,

לאחר שכל המשוגעים חוזרים הביתה.

 

הופ, חנייה ריקה, בלם יד, מהירות אפס, בלט החלקה עדין ואיטי...

 

מה שתיארת מזכיר לי תאונה מטופשת שביצעתי לפני מספר שנים,

במהלכה נכנסה מאחור פיאסטה, במהירות אפסית. הרעש היה חזק מאוד,

הפגוש של הסופר-רייסר נמעך ונפתח מחדש ללא רמז לשריטה,

ואילו בפיאסטה נסדק הפגוש ונתלש הפנס באופן חלקי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

שלג זה נחמד מאוד כאן בירושלים הייתה שכבה של כמה ס"מ . אבל מה רוב האנשים אין להם מושג איך לנהוג בשלג לכן רואים מלא תאונות וגם מכוניות שמזדחלות 15 ק"מ בשעה .

sno.JPG

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אני חזרתי הביתה בלילה אחרי השלג!.

הכביש עם 2 שכבות.. 1. קרח! ו2 שלג טרי. שילוב מצויין.

ירידה של חצי קילומטר. משני הצדדים בטונדות . (הקורות בטון שיש במרכז הכביש, למנוע מעבר בין נתיבים).

 

רכב מלפני נוסע על 40. מתחיל להחליק. ומרביץ לרכב שלו משני הצדדים. פעם בצד הזה של הקיר ועובר לצד השני. מסיים את הירידה מכוסח.

 

אני שנוסע אחריו. בהילוך 1. עם ברקס עדין. ושומר מרחק גדול. מנסה לעצור לידו. (אחרי שהוא נעצר בסוף). אני מצליח אחרי ככמה במטרים. וחוזר רוורס אליו

יצאת נהגת. (שמבדרת בטלפון. ולא מעניין אותה הרכב שלה. )

היא יוצאת. אומרת למי שהיא מדברת איתו שניה! נועלת את הרכב שלה. ושואלת אותי עם אני יכול לקחת אותה הביתה. הרכב היה שם עד הצהריים בערך. (פזו 306.)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...