Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Uno Vs 106 שאלה


master1234
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האונו עם מנוע ההזרקה אינה מומלצת. לפי מיטב זכרוני, אפילו רפי לין (ע"ע "גורו","פיאט") ציין שאונו מומלצת רק עם קרבורטור.

 

בביצועים 106 תהיה יותר טובה, בדלק כנראה גם היא משום שלה יש מנוע הזרקה לעומ קרבורטור.

 

אונו מתוחזקת היטב אני אישית לא מכיר ונראה לי שקשה למצוא בעיקר משום "אוכלוסיית היעד" של הרכב הספציפי הזה. אני משער שהוא יהיה יותר אמין...

 

השאלה היא למה,ואצל חבר שלי יש אחת שמורה עם הזרקה שעברה 130 אלף,ואין שום בעיות עם מערכת ההזרקה,ועם גם האונו וה 106 הם הזרקה אז מה עדיף?(קרבורטור לא בא בחשבון,אני יודע מה זה קרבורטור,הספיק לי,גם טוחן דלק,גם פחות ביצועים,וגם לא אמין בגרוש).

פורסם

אופיר- הוא לא כתב את זה אבל ככה הבנתי מדבריו.

 

לפותח השרשור: אני כמובן גם ממליץ על האונו, בעיקר בזכות חלקי החילוף הזולים והנגישים.

פורסם

לזכות האונו יש להגיד שהיא יותר מרווחת ויותר זולה. היא גם די מהירה בגירסת ה-1400.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

1. לא אמרתי שאני רואה רק גרוטות, ציינתי שאלו שהם בעלי גרוטות הם אלו עם משפטי המחץ.

2. יש לבחור כסף בצד(מי מדווח למס-הכנסה או לחילופין מארגן שוד :wink: ), עזבו את נושא האחזקה הכללי(זה נושא לדיון אחר) ותתמקדו במכוניות שהוא מחפש או אולי תציעו לו חלופות טובות יותר(פיאסטה למשל).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

גם פיאסטה מ 94 יש הזרקה.

למה החלטת, שהיא יקרה יותר מ 106 לא ברור. למה התחזוקה שלה יותר יקרה - לא ברור גם.

 

 

פורסם

"מגנט למוסכים"... תרשה לי לא להסכים.

 

ואילו בעיות חשמל? ב- 5 שנים שיש לי את האוטו היתה רק בעית ארקה בפנס האחורי (שנפתרה תוך 10 שניות ובחינם) ובעיה קטנה עם המחשב הצתה (שנפתרה תוך חצי שעה וכמה גרושים).

 

עריכה: ואיי איך שכחתי, נשרפה גם נורת חזית באחד הפנסים, נורת דרך אדומה מאחורה והנורת בלם.

 

אם תשרת את האוטו- הוא יישרת אותך.

פורסם

זה מניסיונך ,

לעומת זאת מניסיון של כמה מכרים שלי - היא לא בדיוק שיא האמינות

כשאר בחלק הטוב זה שזול לתקן אותה (גם חיצונית - טמבון קדמי 90 ש"ח , אחורי 60 ...)

 

בכ"א

האונו היא רכב ברמת קופסא פשוטה שיביא אותך מא' לב' , ה106 יותר מהנה ונחמד להיות בה מהאונו.

 

אם אתה סופר לחוץ על כסף - קנה את האונו.

אם לא , קנה את ה106 - לטווח הארוך - לך יהיה יותר נחמד.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מכיון שהמילה גרוטה היא בת 3 שנים, רק רכבים משנת 2004 ומעלה רשאים להקרא "גרוטות". רכבים ישנים יותר יקראו "גרוטאות". :)

 

לפותח השירשור - אם אתה לא לחוץ על רכב, חסוך עוד קצת וקנה משהו שראוי לפחות חלקית להקרא "מכונית".

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...