Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה עולה פחחות וצבע לרכב הזה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה עולה פחחות וצבע ל פג'ו 205 ...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

פגיעות קטנות.

ואם זה משנה איזה צבע ..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

אז בוא נאמר אדום.

אם יש לכם איזה מוסך שאתם מכירים באיזור השפלה שאתם ממליצים עליו אני מעוניין לדעת.

 

 

תודה לעוזרים.

פורסם

אם זה עוזר לך, בדיוק היום קיבלתי הצעת מחיר על צביעת פג'ו 306 סדאן, אפור מטאלי: צביעת 4 דלתות, גג, כנפיים אחוריות, דלת בגאז' (למעשה זו צביעת של כל הרכב מקורות A ועד הפגוש האחורי) ב-2200 ש"ח.

פורסם

המחיר זול מידי, בעבר היה לי מקרה דומה שריטה עמוקה בשני הדלתות כולל בכנף קדמית.

 

מה שנצבע הוא כנף אחורית,2 דלתות,כנף קדמית,וסף דלת למטה.

ב2200 בגלל קשרים במקום 3500 ש'ח. (הצבע היה ירוק מטלי).

פורסם

Romer

אתה צובע את כל הרכב חוץ מהכנפיים הקדמיות ומכסה מנוע?

 

אם כן, לא כדאי כבר לצבוע הכל ע"מ למנוע הבדלי צבע? האם ההבדל במחיר הוא כה גדול?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כן, הערכת המחיר הייתה לכל הרכב פרט למכסה המנוע והכנפיים הקדמיות. לא ביקשתי צביעה של המנוע והכנפיים (והוא גם לא הציע - הוא אמר מה לדעתו מצריך צביעה), אבל לפחות לגבי הבדלי הצבעים אני יכול לומר כך: הצבעי הספציפי הזה צבע את אחת מהכנפיים הקדמיות (כל הכנף) לפני כחצי שנה והצליח לטשטש את הבדלי הצבעים בינה לבין חלקי הפח האחרים שבסביבתה.

פורסם
לא, דווקא ממוסך פחחות וצבע מוכר בעיר.

זה זול מידי לדעתך, אני מבין. יש עוד דיעות?

ממש זול!:shock:

 

אתמול לקחתי את הרכב לפחח לצביעת הטמבון האחורי(מלא שריטות)+מכה ממש קטנה ליד הדלת בלי פחחות וצבע - 1170.

אבל הכל תלוי איפה אתה עושה את העבודה.

×
×
  • תוכן חדש...