Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כפי שכתוב בכותרת, המליצו לי בבקשה המלצות לרכבים מסוג זה. (כגון: טויטה קורולה,פורד פוקוס וכו')

 

איזה רכב כדאי לקחת מהקטגוריה הזו? מה שחשוב זה ה"ביצועים". שלא יהיה כמו האימפרזה,נורא איטית וכבדה, שיגיב לרצונות שלי פחות או יותר. הרכב הוא רכב בעיקרון מליסינג.

מבחינת הדלק זה הדבר האחרון שמעניין. אה, והאמינות גם מהווה סעיף חשוב.

נ.ב.

יש לי רמקולים שמותקנים כרגע באימפרזה, וחשוב לי שמידות הרמקולים יהיו זהים גם ברכב הבא. מידות הרמקולים הם 6.5" בדלתות הקדמיות וגם האחוריות.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מגאן.
הוא ביקש רכב אמין ואתה מציע לו מגאן אוטומטית? :loco:

 

 

דני.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מה הבעיה עם מאגאן אוטומטית ??

 

64,000 ק"מ ב 15 חודש ללא תקלות אמין מספיק ??

32,000 ק"מ ב 8 חודשים ללא תקלות אמין מספיק ??

 

מספיק עם ההכללות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מגאן הוא רכב ליסינג נהדר.

הוא מציע יותר מרווח משאר המכוניות שיש בשוק, נוחות לא רעה בכלל ובטיחות טובה.

הדבר הכי בעייתי בו זה ההגה החשמלי שלא מתאים לחובבי נהיגה בשום צורה, אבל אני מניח שרכב ליסינג אמור לספק צרכים אחרים.

 

המזדה 3 יותר מהנה לנהיגה מהמגאן אבל הרבה יותר רועשת ופחות נוחה.

פורסם
מגאן הוא רכב ליסינג נהדר.

הוא מציע יותר מרווח משאר המכוניות שיש בשוק, נוחות לא רעה בכלל ובטיחות טובה.

הדבר הכי בעייתי בו זה ההגה החשמלי שלא מתאים לחובבי נהיגה בשום צורה, אבל אני מניח שרכב ליסינג אמור לספק צרכים אחרים.

 

המזדה 3 יותר מהנה לנהיגה מהמגאן אבל הרבה יותר רועשת ופחות נוחה.

כן, אבל הפרמטרים שלו היו הנאה מנהיגה וביצועים וכאן המאזדה 3 היא הבחירה המוחלטת. היא הרכב משפחתי (קב' 2) המהנה ביותר לנהיגה שאפשר לרכוש. אני חושב שניתן "לסבול" את נוקשות המתלים ולקבל בתמורה הרבה יותר ריגושים. אופ' נוספת היא הפוקוס שאומנם פחות מהנה לנהיגה מהמאזדה (והביצועים שלה, בקו ישר חלשים) אבל היא משלבת רמת נוחות טובה עם אחיזת כביש גבוהה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

המאזדה לא באה בחשבון , הרמקולים אינם "6.5... :?

 

איפה ראיתם שהוא ביקש הנאה מנהיגה , וכיצד זה מתקשר בהכרח להגה טוב יותר או פחות ? ישנם לא מעט שגם אם תושיב אותם על הגה של משחק מחשב זה יספק אותם , כל עוד ההגה " רך כמו חמאה".

 

הבן אדם ביקש ביצועים , שאינם קשורים בהכרח להנאה מנהיגה כהגדרתה על ידי חובבי עפיצות הגה וכו'.

פורסם

תודה על התגובות והעזרה חברים :) .

חשבתי על אופציה של המאזדה 3, אבל היא לא תתאים לי כפי ששמר אמר בגלל הרמקולים.

חשבתי בכיוון של טויטה קורולה או מיצו' לאנסר. ש עוד אופציות שאתם חושבים שכדאי שאשקול?

האימפרזה החדשה פשוט לא באה בחשבון. הרכב הוא פשוט נורא איטי,מהיכרות שלי איתה כשנתיים(דגם 2004),והמנוע שלו מפיק כולה 95 כ"ס, והיא יחסית כבדה מאוד לשאר מתחריה בקטגוריה.

מה שייאמר לזכותה של האימפרזה, שהיא נורא אמינה ולא עשתה בעיות, למעט החלפת מצבר פעם אחת.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

תגיד לי אתה צוחק?

אתה מדבר כאילו יש לך קומפוננט אלפין אף-1 בשווי 3000$

בסהכ מורל פולס ששווים במקרה הטוב 500 שקל

 

רק בגלל זה אתה פוסל את המאזדה?

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

אני חושב שביצועים בקו ישר אתה תפיק יותר מהקורולה מאשר ביצובישי אבל וזה אבל גדול לפי דעתי, הקורולה נראת מיושנת ומשעממת ולעומת הלאנסר שלא נופלת ממנה בהרבה בביצועים הרבה יותר עדכנית ויפה לטעמי.

כמוכן היא באה עם הגה של מומו והילוכים טיפטרוניק מה שבקורולה אין אם אני לא טועה.

למרות הכל מבחינת נוחות ומרווח פנים הקורולה תנצח.

פורסם
תגיד לי אתה צוחק?

אתה מדבר כאילו יש לך קומפוננט אלפין אף-1 בשווי 3000$

בסהכ מורל פולס ששווים במקרה הטוב 500 שקל

 

רק בגלל זה אתה פוסל את המאזדה?

אני צחקתי על עניין הרמקולים ,אבל אני רואה שלקחת את זה קשה.

 

אללה יסעדק... :roll:

פורסם
התכוונתי לפותח ההודעה

eden_sti

תשמע, יש לי את השיקולים שלי, למה אני רוצה את אותו גודל הרמקולים ברכב הבא. גם עם הרמקולים היו שווים שקל.

שמר, קצת בילבלת אותי, האם הרמקולים במאזדה 3 הם כן 6.5"?

ואני לא לגמרי פוסל את המאזדה 3, עם אני אראה שהרבה ממליצים לי עליה, וזו תהיה בשבילי הבחירה האולטימטיבית, ברור שאני יכול להתפשר,כמובן שעם גודל הרמקולים היה 6.5" זה היה יתרון בשבילי.

yftachcar : האימפרזה החדשה מפיקה 101 כ"ס עם מנוע 1.5 .

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

אתה רוצה להגיד לי שלא תקנה רכב בגלל גודל הרמקול שלו ברכב?:roll:

אל תשכח שאתה תמיד יכול לעשות בניה ולהגדיל את האינץ'.

 

ובכלל אין הבדל גדול בסאונד בין ה5 ל6 אינץ'.


×
×
  • תוכן חדש...