Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מליסינג קבוצת רישוי 2. מה עדיף?


eden_sti
שימו לב! השרשור הזה בן 6407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצטער, ליין אפ שלם של מאגאנים ממודל 2006 , פשוט אין בעיות..

 

אולי אתה מדבר על הדגמים הראשונים אשר הגיעו, וסבלו קשות מהתקנות מקומיות..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני מספר ימים יצא לי לנהוג על פוקוס 2 בנסיעה משולבת (עירוני-בין עירוני). יש לי קילומטראג' מכובד על קורולה 2005 וכן על 307 2003 (כולן ליסינג).

לאור התגובות והדעות ששמעתי על הפוקוס (בעיקר בפורום), ציפיתי שהרכב לא יזוז כלל ויעשה 0-50 קמ"ש כמו שהקורולה עושה 0-100. להפתעתי, ההאצה שלו לא רעה במיוחד. אמנם פחות מן הקורולה, אך לא משהו שהייתי מציין הלוך וציין כמגרעה (לצורך העניין, ה-307 הרגישה יותר כבדה ולא רק בהאצה עצמה). לאחר תחילת הנסיעה, לא היו לי טענות.

בהמשך הנסיעה, הפוקוס התגלתה כמכונית נעימה ביותר - ביחס לקורולה, היא פחות נוקשה בעירוני ובבין עירוני לא הבחנתי בהבדלים משמעותיים. בנוסף, המושבים נוחים יותר ונותנים תמיכה רבה יותר לגב תחתון (אני רגיש בעניין). כמו כן, היא מאובזרת הרבה יותר (4 ח"ח, רדיו אינטגרלי, מחשב דרך וכו') ודבר חשוב נוסף - 6 כריות אוויר (אני לא יודע אם 5 כוכבי הבטיחות ניתנו לגרסה הזו או שלגרסה עם מערכות בטיחות נוספות).

דבר נוסף ששמתי לב אליו - בקורולה (שעליה נהגתי לאחר נסיעות רבות על ה-307), בתחילת דרכנו המשותפת, הרגשתי ניתוק מן הכביש - בכיכרות הרגשתי באמת ובתמים כי אני לא בטוח שהרכב אכן יפנה כמצופה ממנו (נהיגה סטנדרטית לחלוטין. חבר שקיבל קורולה כרכב חלופי למספר ימים התלונן גם כן על התכונה הזו) - בפוקוס לא הייתה לי בעייה כזו (גם לא ב-307).

נהגתי כשעה. נהיגה רגילה, לא בדקתי מגבלות, מצבים קיצוניים וכו' - נהיגה סטנדרטית שלי על כביש ציבורי. נכון שזהו לא נסיון ארוך מידי, אך ניתן לקרוא לזו נסיעת מבחן (כמו שלוקחים בסוכנות), מה גם שנהגתי עליה במטרה לראות ולהשוות את ההבדלים בינה לבין הקורולה.

 

על המאזדה 3 לא נהגתי מעולם ואולי הפוקוס מרגישה מעט איטית ביחס אליה, אך אני חושב שעליכם למתן מעט את התגובות לגבי ה"עגלתיות" של הפוקוס. אתם יוצרים תמונת מצב מעוותת לחלוטין של המציאות, בעקר בהתחשב בכך שלא כל מי שלוקח רכב ליסינג, יחפש את הריגוש שבנהיגה במצבים קיצוניים - בשביל זה קונים רכב ייעודי לכך ולא 1.6 ליטר אוטומט שמופיע במפרט של חברת הליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

romer הוא לא הראשון שמביע דעה כזאת לגבי הפוקוס.

לא יצא לי לנהוג עליה כלל, לעומת הדגם היוצא עליו נהגתי רבות.

 

הרבה מדברים על הבדלים משמעותיים בנוחות ובהתנהגות בין הפוקוס היוצאת (שהיא פשוט עליונה בכל הנוגע להתנהגות בסגמנט הזה) ולבין הפוקוס החדשה (שהדעה הרווחת היא שהחדשה נחותה מהיוצאת בנושא ההתנהגות)...זה גם מאוד הגיוני בהתחשב בשינוי המתלים האחוריים!

 

אבל, אף אחד מאותם מכרים שלי, שנהגו על 2 הרכבים לא דיבר על הבדלים בהאצה/סחיבה.

 

אמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים, תחסכו לעצמכם את הדיון על רנו, כי אני בכלל לא בכיוון.

וכמו שכתוב בחתימה של רועי .א. , אני לא מתכוון לעשות כזאת שטות.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמיר, הפוקוס היא אכן עגלה.

קיבלתי רכב חליפי מהליסינג, פוקוס 2007 חדשה לגמרי, ואני שרוב נסיעותי הינם בגליל ובגולן, יכול להגיד לך שאומנם בנסיעה במישור אין הבדל כה גדול בין הפוקוס לשאר הרכבים בקבוצה, אך לצערי, ברגע הגעת הרכב לעליות ואפילו מתונות, הרכב מתקשה לטפס, ורק הורדה לשלישי, והשארת המנוע בתחום העבודה היעיל יגרום לרכב לסוע בקצב סביר.

 

יתרה מזו, מצאתי את עצמי חושב היטב לפני כל יציאה לעקיפה, הרכב פשוט חסר כוח ומחץ, ודורש מרחקי עקיפה ארוכי....ם....

 

הכל נערך בהשוואה למאגאן הקבועה שלי, שגם היא אינה חוכרת אספלט רצינית,אך הרבה הרבה יותר זריזה מהפוקוס הנ"ל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר נוסף ששמתי לב אליו - בקורולה (שעליה נהגתי לאחר נסיעות רבות על ה-307), בתחילת דרכנו המשותפת, הרגשתי ניתוק מן הכביש - בכיכרות הרגשתי באמת ובתמים כי אני לא בטוח שהרכב אכן יפנה כמצופה ממנו (נהיגה סטנדרטית לחלוטין. חבר שקיבל קורולה כרכב חלופי למספר ימים התלונן גם כן על התכונה הזו) - בפוקוס לא הייתה לי בעייה כזו (גם לא ב-307).

נהגתי כשעה. נהיגה רגילה, לא בדקתי מגבלות, מצבים קיצוניים וכו' - נהיגה סטנדרטית שלי על כביש ציבורי. נכון שזהו לא נסיון ארוך מידי, אך ניתן לקרוא לזו נסיעת מבחן (כמו שלוקחים בסוכנות), מה גם שנהגתי עליה במטרה לראות ולהשוות את ההבדלים בינה לבין הקורולה.

ההגה החשמלי בקורולה אכן מרגיש מאוד מנותק, יחד עם התאוצה הטובה ואחיזת הכביש הנמוכה לעומת הפוקוס/מגאן תקבל רכב שעלול להפתיע במיוחד בכביש רטוב עם זנב זורק, (הנסיון שלי על קורולות 2003+2004 כ 12000 ק"מ).

למגאן יש גם הגה מנותק אבל אחיזת כביש גבוהה מאוד, לפוקוס הגה מעולה (הידראולי ולא חשמלי כמו בטויוטה/מגאן/307/C4) ובמזדה ההגה מעט פחות טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמיר, הפוקוס היא אכן עגלה.

יתרה מזו, מצאתי את עצמי חושב היטב לפני כל יציאה לעקיפה, הרכב פשוט חסר כוח ומחץ, ודורש מרחקי עקיפה ארוכי....ם....

 

הכל נערך בהשוואה למאגאן הקבועה שלי, שגם היא אינה חוכרת אספלט רצינית,אך הרבה הרבה יותר זריזה מהפוקוס הנ"ל.

זה מעניין ומסקרן, בעיקר שמדובר ברכב מודרני בסגמנט שהולך ומשתפר.

מי משאיל לי פוקוס לנסיעה קצרה להתנסות? :-)

 

אמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנה ליבואן, אם אינני טועה יש רכב הדגמה..

הבעיה שנציג היבואן נוסע איתך, והכל בתוך העיר..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...