Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

האם קיימים בשוק מגברים מסוג זה אשר תחום הענות התדר שלהם מגיעה\עוברת את ה500 הרץ?

תקציב לא חשוב.

 

עד כמה יהיה הבדל בין הגברה של סאב בגישור לבין הגברה עם מונו ?(לדוגמא סאב 300RMS מוגבר בגישור ע"י 284 RMS של ה GTO 75.4? בשאיפה לסאב שיהיה SQ וישתלב עם המוסיקה)

 

תודה

ניצן

פורסם

השאלה היא למה אתה בכלל צריך מגבר מונו שתחום ההענות שלו הוא עד וכולל 500 הרץ?

גם ככה במקרה הכי גרוע אתה אולי תפעיל את הסאב החל מ120 HZ ומטה.

וחוצמזה אין דבר כזה ללא הגדרת תקציב, כי אם כל הכבוד אני לא חושב שהיית רץ לקנות את הTHESIS של אודיסון ב3500 אירו רק בגלל שהוא יכול לנגן 500HZ והוא קלאס T.

 

קיימים מגברי קלאסD שהם פול-ריינג', אבל הם במקור מיועדים לעבודה על קומפוננטים.

 

 

 

ניר

under construction..

פורסם
השאלה היא למה אתה בכלל צריך מגבר מונו שתחום ההענות שלו הוא עד וכולל 500 הרץ?

גם ככה במקרה הכי גרוע אתה אולי תפעיל את הסאב החל מ120 HZ ומטה.

וחוצמזה אין דבר כזה ללא הגדרת תקציב, כי אם כל הכבוד אני לא חושב שהיית רץ לקנות את הTHESIS של אודיסון ב3500 אירו רק בגלל שהוא יכול לנגן 500HZ והוא קלאס T.

 

קיימים מגברי קלאסD שהם פול-ריינג', אבל הם במקור מיועדים לעבודה על קומפוננטים.

 

ניר

קודם כל תודה על התגובה המהירה :smile:

 

אענה על שאלותיך :

1לגבי תקציב-צודק משהו עד 2.5-3K(ש"ח לא אירו :grin: )

2.רציתי לדעת ברמת העיקרון אם קיימים.

3.ישנם הרבה סאבים שתחום ההיענות שלהם מגיע ל 500 הרץ(יותר מנגנים ופחות "דופקים").

4. לאחר ששמעתי מערכות עם סאבים בגישור ועם מונו אני מתלבט בין מגבר 4 ערוצים "חזק"(בגישור 300-500 RMS?) לבין מגבר 4 ערוצים "עממי" כמו JBL\PHASE RS עד2.5K שיגביר קומפוננטים + מגבר מונו.

 

מערכת ששמעתי עם סאב בגישור(JBL 75?.4+ PHASE THRILLER 3000?) נשמעה יותר טוב(גם הסאב) ממערכת עם קיקר(לא זוכר דגם COMP VR נדמה לי)+LITENINNG AUDIO 250.1)

 

כמו כן צריכת חשמל גם כן מהווה שיקול.

 

תקציב הגברה עד 5K.

 

ניצן

פורסם
קיימים מגברי קלאסD שהם פול-ריינג', אבל הם במקור מיועדים לעבודה על קומפוננטים.

ניר,

 

אני עוד לא נתקלתי במגבר CLASS D שהוא FULL RANGE. אשמח אם תעלה כמה קישורים למגברים כאלה, מעניין אותי לקרוא וללמוד.

 

תודה,

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

בבקשה שלו,

יש סידרה של ECLIPSE שנקראת premium digital amplifiers series

היא כולה על טהרת הקלאס D פול ריינג'.

אתה יכול לעיין במגברים הללו כאן:

http://www.eclipse-web.com/amp/index.html

 

ישנם עוד יצרנים שמייצרים כאלו מגברים , אך כרגע הם לא ממש עולים לי לראש, אני מבטיח לך שעד המפגש הקרוב אני אזכר בעוד כמה סמפלים כאלו.

 

 

ניר

under construction..

פורסם

גם בעיניי הרעיון הזה קצת תמוה משלוש סיבות שעולות לי בראש:

 

1. סאב הינו דרייבר הנותן את התפוקה האופטימלית שלו בין 50-200 הרץ (בערך תלוי בסוג). לכן גם מומלץ להרכיב מערכת בה כל דרייבר ינגן רק את התחום שלו.

2. במערכת שלי הסאב חתוך ב60 הרץ מהסיבה, ככל שאני מעלה את נק' החיתוך כך הצלילים של הסאב נשמאים יותר קרוב לסאב עצמו וככל שאני מוריד כך הצלילים יותר מתקרבים אליי.

3. כל העיקרון של מגברי CLASS D

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=106502

פורסם

ניצן, האם אתה שואל את השאלה הזאת מכיוון שאתה חושש שמערכת החשמל ברכבך לא תחזיק מגבר AB ממוצע?

אם כן - הסר דאגה מלבך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לירון, אנחנו מדברים על מגברי קלאס D שהם FULL-RANGE, כלומר לא מגברי מונו(שבד"כ תחומים עד גבול עליון של 250-300HZ).

ניר

המגבר הזה של אלפיין לא עובד על אותו עקרון כמו האקליפס?

http://www.alpine-usa.com/en/products/product.php?model=PDX-4.150&lang=en&tab=F

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

הבאתי את ה Alpine PDX4.150

 

מגבר מדהים לקומפוננטים...ברמה מאוד גבוהה...

מומלץ בחום...אך קחו בחשבון שלא נמצא בארץ

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

×
×
  • תוכן חדש...