Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רמקול 12 אינץ' אני רוצה לבנות לו תיבה ולחבר אותו למגבר כך שיתפקד כסאב,

על הרמקול לא רשום שום פרט שיכול לעזור לי, איך אני יכול לדעת כמה wrms אני יכול לתת לו, מה התחום תדרים שלו ועוד פרטים שיעזרו לי?..

על איזה מידות לתיבה אתם ממליצים.. ?..

cJ2M0LJ_elicomp.jpg

0o5uk1x_elicomp.jpg

פורסם

הרמקול שבתמונה איננו יכול לתפקד כסאב.

לא חשוב איזו תיבה תבנה לו.

זהו רמקול DUAL CONE ישן , תפקידו היה להוציא FULL RANGE פעם.

היום בגדול לא משתשים בזה.

גם אם ההתנגדות שלו 4 OHM , ואני ממש בספק הוא יעשה לך נזק רב למערכת.

פורסם
הרמקול שבתמונה איננו יכול לתפקד כסאב.

לא חשוב איזו תיבה תבנה לו.

זהו רמקול DUAL CONE ישן , תפקידו היה להוציא FULL RANGE פעם.

היום בגדול לא משתשים בזה.

גם אם ההתנגדות שלו 4 OHM , ואני ממש בספק הוא יעשה לך נזק רב למערכת.

אתה יכול להסביר לי בקצרה מה אומרים המושגים האלו?

הרמקול הזה הוא לא סאב. .אבל עדין. .כל רמקול יודע לתת באס.. ברגע שאני יחבר אותו להגברה שנותנת מונו. .אז הוא יוציא רק את הבאס .. לא?.

פורסם

זה שהרמקול הוא full range לא אומר שהוא לא מפיק באסים. מה שאתה צריך לעשות על מנת שהוא יתפקד בתור סאב זה לשדך לו קרוס אובר כזה או אחר שיחתוך את כל התדרים הגבוהים וכך הוא יתפקד כסאב.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

bmx,

 

כפי שכבר כתב לך עופר דותן, אם תחבר את הרמקול הנ"ל למגבר עם קרוסאובר LPF, תוכל לסנן את כל התדרים מהרמקול למעט התדרים הנמוכים. זהו באמת רמקול FULL RANGE ישן שההספק שהוא יכול לקבל יהיה לא יותר מכמה וואטים בודדים. אכן נראה לי שעופר רוטמן (KICKER) צודק, הרמקול אולי בגודל של 12 ס"מ ולא 12 אינץ'.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

תודה רבה על ההסברים...תוכלו קצת להרחיב לי יותר לגבי הקרוסאובר שהצעתם לי?

ואנשים.. עם כל הכבוד.. תודה רבה על העזרה.. שאלו אותי פעם אחת האם הרמקול 12 אינץ' .. ואני עניתי שכן (מדדתי אותו!). .אני חושב שזה מספיק

פורסם
תוכלו קצת להרחיב לי יותר לגבי הקרוסאובר שהצעתם לי?

 

bmx,

 

ברוב המגברים קיים קרוסאובר LPF, שיספק את צרכיך.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...