Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

 

חבר טוב מעוניין ב - DVD לרכב . יותר מדי כסף הוא לא רוצה להשקיע , וראה את האופציה הזו : http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=9998&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=285&aff=Zap&lang=he .

 

השאלה שלי - יש למישהו ניסיון עם החברה ? חיפוש קטן העלה תוצאה אחת בודדת .

 

סיני / לא סיני ? מומלץ / לא מומלץ ? (שוב , תזכרו את עניין התקציב - אני מאמין שהוא לא יוציא יותר מ2K - 3K על העניין , למרות שהיה נחמד להוציא יותר).

 

אשמח לתשובותיכם .

 

חג שמח . :)

פורסם

אכן , ב - 4K ניתן לרכוש כבר DVD (כזה או אחר) , מבית מוכר - כמו לדוגמא פיוניר .

 

אבל , הוא מעוניין מאוד שההשקעה תהיה בסביבות 2K ש"ח - עם סטייה קטנה לפה ולשם .

 

אם מוותרים על מסך חשמלי , יש אפשרויות ?

פורסם

אם הוא יכול , שיביא מסך בנפרד ונגן דיוידי בנפרד.

הוא המחיר לשניהם יכול לנוע בין 1000\2000 ש"ח למכשירים התקציביים.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מהיכרות קצרה שלי [שלושה חודשים אצל חבר]

עם המכשיר הנ"ל

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=401580

 

יצא לי להיות מופתע מהמכשיר , אמנם לא עשיר באופציות [חיתוכים אקולייזר ושאר ירקות]

אבל המכשיר אחרי שלושה חודשים של שימוש אינטנסיבי [5 שעות בדרכים כל יום , ורק לשמוע שירים\קליפים]

המכשיר מראה יציבות ואמינות.

 

אבל זה רק אחרי שלושה חודשים , לגבי מה יהיה בעתיד אני לא יודע , אבל תמיד טוב שיש אחריות :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כן, רוב מכשירים ברכב לא יודעים לקבל עדכוני קושחה

זה חבל , אבל זה מה יש

אני לא אמרתי שהמכשיר לא נחמד , אני בעצמי המלצתי לחבר שלי לשים כזה דבר ברכב

לפחות בדבר אחד הוא עבר את המערכת שלי :) זה שיש לו דיוידי ולי אין

אבל בקרוב יהיה מחשב :p

 

volvo

בנוגע למסך , הכי טוב פשוט להסתובב ולראות איזה מסך נראה לו הכי טוב

קונראסט \ בהירות שמש \ וכו'

 

סה"כ גם המחירים של המסכים הממוצעים הקבועים נעים במחיר דומה

ככה שהוא יכול להוציא מזה חבילה די זולה ואמינה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אהלן!

 

יש לי מכשיר כזה בסביבות ה 2000+ לא קורא DIVX מכשיר ברמה די בסיסית אבל עושה את העבודה שלו דיי טוב!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

SOUNDTECH אבל זהו מכשיר רגיל ללא מסך שקורא כל מה שאפשר ויכול לקבל עידכונים כמו מכשירי DIVX בבית.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

תודה רבה על התגובות . :)

 

המחיר של הDMAX הנ"ל אכן אטרקטיבי , כנראה שהוא יקח כשיקול רציני מאוד , לאור מחיר מאוד מפתה ותגובות סבירות + :) .

 

אגב , ממש אין לי רקע בעניין הזה , אבל הבנתי שיש אפשרות להרכיב DVD בנוסף לרדיו דיסק במקביל . זה נכון ? האם הפעולה נפוצה ?

 

כיום יש ברכב שלו CDXS2210 Sony , שהוא די מרוצה ממנו - שמעתי שניתן להרכיב את ה - DVD בתא הכפפות - האם הדבר מומלץ ואפשרי ?

 

שוב , המון תודה .

×
×
  • תוכן חדש...