Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן אם יש לחבר שלך AUX IN אז אפשר להתקין DVD במקביל לר"ד בתא כפפות או בכל מקום אחר,כמו כן ניתן לחבר אותו דרך משדר FM שאני אישית ממש לא ממליץ על השיטה הזו כי זה ממש גורע באיכות הקול.

השיטה של החיבור במקביל למכשיר נוסף מאוד נפוצה והרבה אנשים בוחרים בה כי לרוב לבן אדם כבר יש מכשיר טוב מחברה טובה והוא לא רוצה לוותר עליו אז כל מה שעושים שמים DVD במקביל בתא כפפות או מתחת לכיסא או בכל מקום אחר שנוח לו.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
אכן אם יש לחבר שלך AUX IN אז אפשר להתקין DVD במקביל לר"ד בתא כפפות או בכל מקום אחר,כמו כן ניתן לחבר אותו דרך משדר FM שאני אישית ממש לא ממליץ על השיטה הזו כי זה ממש גורע באיכות הקול.

השיטה של החיבור במקביל למכשיר נוסף מאוד נפוצה והרבה אנשים בוחרים בה כי לרוב לבן אדם כבר יש מכשיר טוב מחברה טובה והוא לא רוצה לוותר עליו אז כל מה שעושים שמים DVD במקביל בתא כפפות או מתחת לכיסא או בכל מקום אחר שנוח לו.

אם אני לא טועה ותרשה לי לתקן אותך ה aux in של הסוני מיועד למחליף דיסקים ולא לכניסה של AUX
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

אני לא יודע איך זה אצלו במכשיר אבל ברוב המכשירים החדשים של סוני ה AUX IN זה לא רק לצ'נג'רים.

אני חושב אם אני לא טועה אז במכשיר שלו אין AUX IN ביכלל.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

סלבה , העניין עם ה - AUX יבדק . הוא לא רוצה לאבד אפשרויות כיוון במכשיר (אין לי מושג מה הולך שם בכלל , אני לא מבין בזה כמעט בכלל :| ) .

 

בכל אופן - עשיתי חיפוש , ולא מצאתי את SOUNDTECH , אולי התכוונת ל - AUDIOTEC ?

פורסם

תשמע המכשיר הסוני שלו לא בהרבה מתקדם מרוב מכשירי ה DVD שקיימים בשוק כיום אז אולי באמת שווה לו לשקול להחליף את המכשיר שלו ל DVD שגם כך קורא את הכל וגם יחסוך את הבלאגן עם עוד מכשיר באוטו וגם יתן לו אפשרויות כיוון לא פחות טובות מהסוני שיש לו כרגע באוטו.

המכשיר הוא SOUNDTECH של היבואן SHER אני אישית ממליץ עליו מכיוון שיש עלין אחריות בארץ ל 3 שנים ויש יבואן רשמי שאיתו אין ביכלל בעיות ונותן את השירות הטוב ביותר והמהיר ביותר.

מה שכן אני חושב שלכל המכשירי ה DVD חייב מסך על מנת שיהיה ניתן לישלוט עליו הכי טוב,כי היה לי מיקרה שבן אדם אחד קנה מכשיר כזה על מנת להריץ עליו דיסקים של DVD שעליהם מוקלטים ספרי אודיו והוא ממש היסתבך עם התיפעול כי לא היה לו מסך,כי היה לו קשה לעבור ולחפש בין מאות או אלפי תיקיות ללא מסך.

הנה אפילו עשיתי מאמץ קטן וצילמתי לך את המכשיר:

09102006(012).jpg

09102006(013).jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

סלבה , שוב תודה . :)

 

אני אמסור לו את ההמלצה - אם כך הדבר , כדאי שיוותר במקום הבלאגן שמסביב להוספת עוד מכשיר .

 

לגבי המכשיר המדובר - תודה על המאמץ , מעריך ( :) ) , אבל היכן רוכשים אותו ? לא מצאתי אותו ב - ZAP , וגם לא בחיפוש בגוגל . אך מצאתי את היבואן - רוכשים אותו ישירות אצלו ?

 

אגב - האחריות נותנת תחושה של "אבא" מאחורי המכשיר , האם מדובר ביבואן ידוע ? או שמא במישהו לא ידוע ויכול להכריז פשיטת רגל בקלות ?

פורסם
סלבה , שוב תודה . :)

 

אני אמסור לו את ההמלצה - אם כך הדבר , כדאי שיוותר במקום הבלאגן שמסביב להוספת עוד מכשיר .

 

לגבי המכשיר המדובר - תודה על המאמץ , מעריך ( :) ) , אבל היכן רוכשים אותו ? לא מצאתי אותו ב - ZAP , וגם לא בחיפוש בגוגל . אך מצאתי את היבואן - רוכשים אותו ישירות אצלו ?

 

אגב - האחריות נותנת תחושה של "אבא" מאחורי המכשיר , האם מדובר ביבואן ידוע ? או שמא במישהו לא ידוע ויכול להכריז פשיטת רגל בקלות ?

זהו יבואן דיי ידוע בארצינו הקטנטונת,SHER הם יבואנים של DRAGSTER בארץ ושל עוד כמה מוצרים דיי ידועים וכן זה נותן לך הרגשה טובה שלמכשיר הזה יש אמא ואבא ושיש למי לפנות במידה ושיש תקלה וכמו שאמרתי היבואן ממש טוב בקטע האחריות כלומר התיקון מתבצע ממש מהר או שעל המקום הוא מחליף לאחד חדש.

היכן לרכוש אני ממש לא יודע לאן לכוון אותך אבל אני בטוח שאם תשאל בחנויות אודיו בטוח תמצא אצלם את המכשיר או שלפחות יוכלו להזמין לך,במידה ואתה רוצה אני מוכן לברר מחר ישירות עם היבואן אם אתה יכול לגשת אליהם ולרכוש ישירות דרכם או שאני אשאל אותם אילו חנויות יש באזור שלך,רק תרשום לי מאיפה אתה.

 

זהו אתר היבואן: http://www.sher-ltd.co.il/

האתר יחסית חדש כי עבר שיפוץ לאחרונה וייתכן לא תמצא שם כמה דברים אבל זה לא אומר שאין להם את זה תחלס במלאי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

סלבה , תודה .

 

בינתיים אני מעדיף שלא להטריח אותך , אעשה עם חבריקו סיבוב באיזור , נראה אם יש ואם יש אפשרות להשיג , אם לא , אני כבר אבקש ממך לברר , לא נעים להטריח סתם . :)

 

חג שמייח , והמון תודה על העזרה ! :mm_yeah:

×
×
  • תוכן חדש...