Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מפנה כאן שאלה.

רכשתי רכב חדש מסוג יונדאי אקסנט ויש בו אזעקה מקורית ללא שמע/צפצוף בהפעלה ובכיבוי של האזעקה.

הדבר מאד חסר בכל הפעלת האזעקה נדרש לבדוק האם ננעלות הדלתות וכו' והאם האזעקה הופעלה.

מה לדעתכם נדרש לעשות וכיצד?

בתודה מראש

פורסם

האם מדובר על מערכת אזעקה שנוספה בארץ (אז יכול להיות פשוט שהשתיקו את הצופר , בד"כ נעשה ע"י סיבוב מפתח תואם בצופר האזעקה) או נעילה באמצעות מפתח מקורי (בד"כ מגיע ללא צופר)?

פורסם

מתעלק...

 

האם אפשר להחליף צופר באזעקה?,הכוונה שיהיה צפצוף אחר בהפעלה וכיבוי.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

נשמע כאילו מדובר בשלטיי נוחות ולא באזעקה.

 

זה רכב ליסינג? מה רשום במערכת מיגון שרכשת עם הרכב? מה הדגם וסוג?

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

אם מדובר על אזעקה מקורית של היבואן (שלט אליפסי,שני מתגים לפתיחה וסגירה ),אז מדובר על

 

DX2000 מקורית של היבואן , תנסה בעזרת מפתח שקבלת לסובב את המתג שעל הצופר ימינה או שמאלה (ON ) אם לא עובד ,סימן שהסוללה הפנימית של הצופר שבקה חיים וזהו צריך רק להחליך צופר עם סוללת גיבו ,אני מאמין שכל מתקין מערעות יכול לטפל בזה , להערכתי יכול לעלות עד 150 ש"ח כולל עבודה של 15 דק' בלבד .

פורסם
אקסנט לא מגיעה עם אזעקה מקורית. מתקינים אזעקות בארץ.

 

 

מאיפה הידע המרשים ולמה אתה כל כך בטוח ?

 

האקסנט החדשה וכמו כן גם הגטס מגיעות עם אזעקה מקורית מהיצרן.

השלט שמתפקד כשלט נוחות מובנה בתוך המפתח המקורי.

האזעקה פועלת רק כשפותחים את אחד הפתחים כשהיא דרוכה,ובפתיחה ובנעילה אין צפצוף היא עובדת על מצב שקט ורק האורות נדלקים.

למיטב ידיעתי האזעקה המקורית מגיעה מהיצרן עם צפצוף בפתיחה ובנעילה,אבל הצפצוף מגיע מהצופר של הרכב שמשמיע קול מאד חזק ולא נעים ולכן הוחלט לנטרל את האופציה הזו.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

אם אכן ביטלו את יציאת פקודת הסירנה בזמן דריכה ונטרול עקב צפצוף חזק מידי, ניתן להוסיף "באזר" בתא המנוע, על חוט יציאת הוונקרים מאת מח האזעקה, לאחר שחותכים את החוט שיוצא מאת האזעקה (לא החוט של האוטו) מתקינים דיודה בחיבור טורי, ואת הפקודה לזמזם לחבר בין מח האזעקה לבין הדיודה.

 

החוט השני של הזמזמם לחבר למינוס.

בהצלחה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אני מפנה כאן שאלה.

רכשתי רכב חדש מסוג יונדאי אקסנט ויש בו אזעקה מקורית ללא שמע/צפצוף בהפעלה ובכיבוי של האזעקה.

הדבר מאד חסר בכל הפעלת האזעקה נדרש לבדוק האם ננעלות הדלתות וכו' והאם האזעקה הופעלה.

מה לדעתכם נדרש לעשות וכיצד?

בתודה מראש

זה התקן הנוכחי באירופה. בהפעלה / כיבוי של האזעקה יש חיווי של פנסי האיתות בלבד ללא צופר, זמזם וכיו"ב.

בקרוב זו תהיה דרישת חובה גם בארץ

שבת שלום,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

השאלה היא האם האזעקה עובדת בכלל ?

 

ז"א אומרת הסירנה, לאחר הנעילה, אם פותחים את האוטו או משהו כזה היא מצפצפת ?

כי אם לא, הבעייה שלך היא בסירנה עצמה, אתה יכול להחליף את זה, אני מעריך שזה משהו כמו 200 ש"ח.

אם היא כן עובדת והבעייה היא רק בצפצוף נעילה אז באמת כדאי תבדוק עם החברה עצמה.

פורסם

אכן כפי שכתב אייל, קץ לרעשים מיותרים במדינה הרועשת שלנו.

תתרגל לראות את האורות מהבהבים בזמן דריכת האזעקה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...