Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה דומה אולי מישו' יכול לעזור לי... לי יש אקסנט 96 קניתי אותה מאיזה סבא אחד ... באוטו יש הזעקה כשאני נועל אז אני שומע ציפצוף חלש .. ואני יודע בוודאות שהצפצוף מגיע מתוך האוטו ולא מהאיזור של המנוע .. אבל כשהאזעקה פועלת היא פועלמת ממש חזק שכול השכונה שומעת... איך אפשר לעשות שהנעילה והפתיחה יהיו כמו האזעקה?

 

תודה רבה לעוזרים:lol:

פורסם
יש לי שאלה דומה אולי מישו' יכול לעזור לי... לי יש אקסנט 96 קניתי אותה מאיזה סבא אחד ... באוטו יש הזעקה כשאני נועל אז אני שומע ציפצוף חלש .. ואני יודע בוודאות שהצפצוף מגיע מתוך האוטו ולא מהאיזור של המנוע .. אבל כשהאזעקה פועלת היא פועלמת ממש חזק שכול השכונה שומעת... איך אפשר לעשות שהנעילה והפתיחה יהיו כמו האזעקה?

 

תודה רבה לעוזרים:lol:

 

כנראה שככה תוכננה האזעקה אז שתי אפשרויות:

1. אם מדובר באזעקה מתוכנתת אוליי אפשר לשנות את התכנות. תציין באיזה אזעקה מדובר.

2. אם לא אפשר כמו שדני הציע להוסיף זמזם חיצוני וכמו שאמר דני נכונה חייבים לחבר דיודה, אחת כשתפעיל את האורות/הוינקרים הזמזם יצפצף.

×
×
  • תוכן חדש...