Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלת מחשבים.איך אני שם עברית??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

קניתי היום מחשב חדש(נייד) וקיבלתי איתו את תוכנת ההפעלה XP אבל באנגלית.

 

יש לי תמיכה בעברית אבל לא כול המערכת הפעלה היא בעברית.

 

שמעתי באיזה מקום שיש דבר כזה קובץ שמשנה את כול מערכת ההפעלה לעברית.

 

חיפשתי באתר של MICROSOFT ולא מצאתי כלום,אולי בגלל שלא רשמתי טוב מה שאני רוצה.

 

למישהו אולי יש איזה טיפ לתת לי?

 

תודה לכולם.

רז

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמיול - קוראים לזה MUI - זה מגיע בגרסא של עברית ורוסית ביחד אם אני זוכר נכון.

 

בכל מקרה באתר של מיקרוסופט בחינם לא תמצא את זה.

פורסם

הבעיה שלך זה התפריטים בעברית?

אתה יכול לכתוב ולקרוא בעברית?

 

יש קובץ די גדול.תחפש באי מיול, שהופך חלק מהגרסאות של XP לעברית.

על כמה מחשבים ניידים שאני התקנתי XP הקובץ לא עבד.

אייל

פורסם

את ה-MUI אפשר להתקין רק על גירסת Professional של Windows XP ולא על גירסת ה-Home אותה תאלץ להתקין מחדש אם הנך מעוניין בתפריטים בעברית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש לי את גירסת הHOME.

 

מצאתי את הקובץ המדובר שוקל כ 80 מגה.

 

לא עובד לי.

 

אז ממה שאני מבין זה לפרמט ולהתקין מחדש?

רז

פורסם

תתחדש על המחשב הנייד!

 

איזה מחשב קניתה? בחלק מהנייד כמו של IBM יש לך RECOVERY מובנה ושם ההתקנה עם הWIN שקניתה.

 

אם אנחנו מדבים על HP, MSI, ACER וכו' אתה תיעלץ לפרמט את המחשב ולהתקין את מע' ההפעלה בשפה שאתה רוצה. בגירסאת PRO ניתן להתקין Language Pack ולעבוד לכל שפה שאתה רוצה.

 

לפני הפירמוט תוודא שיש לך את כל הדריברים של המחשב הנייד.

פורסם

למה יאלץ לפרמט ? מה עשיתם מזה סיפור.

 

שיקנה באימיול HEBREW MUI PACK , יתקין וניגמר הסיפור , זה בערך 180 מגה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

פעם שניה ואחרונה לא ניתן להתקין MUI על גרסת XP Home

 

אבל אפשר להתקין מחדש (אחרי פרמוט) גירסה עם תפריטים בעברית ולהשתמש באותו מפתח מוצר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

this is a similar question - how can I download a hebrew font to a non hebrew comp? I have to go in my university site and check a few things but I can't see the hebrew writings

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

יוליה, את מצליחה לקרוא את הפורום, אז אולי רק צריך לעשות encoding?



(לחצן ימני באקפלורר ותבחרי אחת מאופציות העברית או UTF-8 ).

אם לא עובד תעשי כך:

start>settings>control panel>Regional and Language Options>languages

סמני את הריבוע העליון מבין השניים ותאשרי (אולי תצטרכי להכניס דיסק התקנה של XP).

פורסם

Lo avad - I wish it was the encoding

I don't know how Tel Aviv Uni's site works, but no encoding get's it right - it's all JIBBERISH and I can't see shit

any ideas? cuz I don't have a XP cd here

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.


×
×
  • תוכן חדש...