Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלת מחשבים.איך אני שם עברית??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ובחזרה לפוסט המקורי - תישאר באנגלית,

אני חוטף עצבים כשאני רואה WINDOWS בעברית - כל חלון נפתח אחרת, נסגר אחרת,

עם שמות כמו "יישומים דלקתיים" ושאר מרעין בישין, אי-התאמות לכל מיני תוכנות דוברות אנגלית, ועוד היד נטויה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

encoding לא עובד?

אצלי ניתן לצפות בעזרת:

hebrew (windows)



hebrew (iso-logical)

וגם hebrew (iso-logical) מאפשר צפייה, אבל הופך מספרים.

 

בכל מקרה, לפקולטה להנדסה עוד לא פרסמו מערכות, כך שיכול להיות שגם לחוג טרם פורסם.

אם את רוצה לדעת את ימי הבידינג שלך, תגידי לי מה את לומדת, אבדוק בטבלה שפורסמה באתר.

פורסם

all other encodings don't do the job - I tried

 

limudey mizrah asia - du hugi

geographia ve sviat ha adam - du hugi

 

miscuzi for my bad hebrew :)

 

I also wanted to check if they updated my paid tuition fee

 

thank you

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

באיזו פקולטה לומדים את המחלות האלה?

הבידינג נפתח לפי פקולטות ולא חוגים.

 

אם יש לך מסנג'ר, שלחי לי בה"פ - אני חושב שיהיה יותר אפקטיבי.

פורסם

יוליה, יש בכלל במחשב שאת משתמשת בו עברית ככה באופן כללי?

 

את במחשב פה בארץ או שטסת לחו"ל או משהו.

 

בכל אופן אם את רוצה לעדכן שפה שחסרה אצלך במחשב, שזה מה שנראה לי, את צריכה את הדיסק התקנה של WINDOWS להכניס אותו לכונן, ודרך ה-REGIONAL SETTING להתקין את העיברית, למעשה את כל השפות "ימין לשמאל".

 

לשרשור המקורי, MUI אכן פותר וזה מגיע בגירסת עיברית/ערבית/רוסית.

לא ידעתי שזה לא עובד על גיקסה ביתית. טוב לדעת.

אופנוען

פורסם

I am not in israel right now. I am in a foreign country and I don't have the XP CD. Is there any way I can check it without the CD?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
start>settings>control panel>Regional and Language Options>languages

סמני את הריבוע העליון מבין השניים ותאשרי (אולי תצטרכי להכניס דיסק התקנה של XP).

בדקת את האפשרות הזו?

אני לא בטוח שחייבים את ה-CD. יש לבדוק את העניין.


×
×
  • תוכן חדש...