Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה עם KICKER 12L5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי את הסאב כי הבנתי ש600 וואט נקי זה מפלצתי...



ואני דיי מאוכזב מהסאב... הבנתי שבגלל שהביאו לי איתו תיבה אטומה אנילא יכול להשתגע איתו וכדאי לעבור לתיבה פתוחה שתיתן לי 3דיבי אקסטרה...

מה שעוד בעיה זה שהמגש האחורי שקופץ ומרעיש כשאני מחליט לחלוב את הסאב(וגם בזה אני נלחץ כי מהבהב לי כבר קליפינג במגבר)

בקיצור :)

1.רציתי שתעזרו לי איך אני יכול לעשות תיבה שתתאים במיוחד לסאב שלי ...

אני קורא את האלמנטים שיש לסאב בחוברת וזה סינית בשבילי ככה שאין לי טעם ללכת לנגר בלי לתת לו מידות מדוייקת כי לא הצלחתי לחשב...

2.וגם איך אפשר לאטום את המגש האחורי שמקבל את כל ההידף..

תודה!

לינק - (לא צריך WWW)

photos.walla.co.il/erezgt

בספריית

a4 kicker

:grin:

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

erez10,

 

אולי תגלה לנו בבקשה איזה מגבר מגביר את הסאב הזה?

כדי למנוע את הרעשים של המגש האחורי, כדאי וממולץ לבצע איטום לתא המיטען.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

הסאב בעל 2 סלילים מחובר ב2 אום



יש לי מגבר של אינפיניטי 611איי , נותן באיזור ה660 אר אמ אס ב2 אום

אפשר לראות אותו בלינק..

בקיצור שאני באמת מתחיל להרגיש את הווליום מהבהב לי קליפינג... וזה עוד אחרי ששיחקתי הרבה עם ההגדרות של המגבר שיצליח להשמיע יפה

הבנתי שתיבה פתוחה יותר תתאים לפסיכודלים וגם בלי קשר תעלה תווליום ב3 דיבי..

ממש מטריף אותי שאני מפחד לעלות תווליום בגלל קליפינג ורעידות של המגש כשהסאב שקניתי דיי חזק אפשר לאמר..

 

ואיטום צריך לעשות באמת למגש האחורי מאחר וכל תא המטען אטום פרט לחלק הזה שעוד שניה מתפרק מהסאב :)

אני בציפייה לצאת מפה עם תשובות שייתנו לי פתרון עשייה ביד ולא מחנות.. גם האלמנטים לתיבה וגם איך לאטום את המגש האחורי..

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

3 דיבי אקסטרא?

עם תיבה מספיק גדולה אתה תגיע להרבה יותר :)

ה 3 דיבי אקסטרא זה לא לאורך כל גרף התדרים

רק לקבוצת תדרים ספציפית [Q]

הדברים היותר חשובים שיעצבו לך את הבאס בתיבה פתוחה הם

עובי העץ

עובי העץ של הפורט [חשוב ביותר]

נפח התיבה

אורך\רוחב הפורט

תדר הכיוון

והרשימה ממשיכה ;)

 

אם תבנה תיבה לסאב יחיד בגודל 200~ ליטר

מכוונת ל60 הרץ תצפה למדידות הרבה מעל למה שציפית

 

אני לא אכנס לדרכי מדידה וכל הביג'רס, אבל ב 140 לפי החיישן של termlab , כבר קשה מאוד לשבת ברכב

 

ולא 140 לפי ישראל :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
3 דיבי אקסטרא?

עם תיבה מספיק גדולה אתה תגיע להרבה יותר :)

ה 3 דיבי אקסטרא זה לא לאורך כל גרף התדרים

רק לקבוצת תדרים ספציפית [Q]

הדברים היותר חשובים שיעצבו לך את הבאס בתיבה פתוחה הם

עובי העץ

עובי העץ של הפורט [חשוב ביותר]

נפח התיבה

אורך\רוחב הפורט

תדר הכיוון

והרשימה ממשיכה ;)

 

אם תבנה תיבה לסאב יחיד בגודל 200~ ליטר

מכוונת ל60 הרץ תצפה למדידות הרבה מעל למה שציפית

 

אני לא אכנס לדרכי מדידה וכל הביג'רס, אבל ב 140 לפי החיישן של termlab , כבר קשה מאוד לשבת ברכב

 

ולא 140 לפי ישראל :)

אבל מה שביקשתי זה דרכי מדידה :)... אנילא יודע איזה אזה נפח תיבה צריך לסאב שלי.. כנל עובי ואורך הפורט..!! הרעיון של ההודעה שלי כאן הוא שיעזרו לי לתת נתונים לנגר שיעשה לי תיבה אולטימטיבית שתיכנס לי לבגאז ותתאים לסאב שיש לי עכשיו..

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם
יכול להיות שהאינפיניטי הזה לא מספיק חזק בשביל הL7 ?

יש לי אל5 לא אל7, אל5 הוא 600 אר אם אס, והמגבר שלי ב2 אום נותן 650 אר אמ אס... ככה שקשה לי להאמין שזה בגללו, אני מרגיש שהסאב שלי נותן תמקסימום ואפילו מעבר כשאני רק מגיע לווליום שנותן לי דפיקות בלב

:)

זה לא אמור להיות מקסימום עם 600, הבנתי שזה בגלל שהתיבה שלי מצוקמקת ואטומה.. וצריך תיבה פתוחה אבל צריך לתכנן כזה דבר במדויק ואין לי שום ידע באיזה מידות וחומר גלם להגיד לנגר להשתמש

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

אח שלו יש לי 3 אל7 באוטו עברתי את כל הניסויים וכל סוגי התיבות הקיימות אתה רוצה איכות ומכה חזקה תבנה תיבה מלבנית 90 ליטר מעץ עובי 22ממ עם פורט לאורך גובה במלבן דבר איתי אם תרצה אני יתן לך יותר מידע ככה זה אמור להראות סתכל בתמונה מצורפת אני רק יכול להגיד לך שחיברתי 3 כאלה בתיבה אטומה והם איכותיים ומדוייקים מאוד מה שאומר שהיה כיף לשמוע האוס..... אבל אחד בתיבה פתוחה נותן אפילו יותר משלושתם באטומה.. אבל בהאוס יש קצת דיליי בבאס אם אתה בענייני מוזיקה שחורה לך על זה לטראנס הייתי ממליץ יותר על איזה סרווין וגה וי מקס באטומה זה סאב לתת בראש לא לאולפן....

my subs.jpg

פורסם
אח שלו יש לי 3 אל7 באוטו עברתי את כל הניסויים וכל סוגי התיבות הקיימות אתה רוצה איכות ומכה חזקה תבנה תיבה מלבנית 90 ליטר מעץ עובי 22ממ עם פורט לאורך גובה במלבן דבר איתי אם תרצה אני יתן לך יותר מידע ככה זה אמור להראות סתכל בתמונה מצורפת אני רק יכול להגיד לך שחיברתי 3 כאלה בתיבה אטומה והם איכותיים ומדוייקים מאוד מה שאומר שהיה כיף לשמוע האוס..... אבל אחד בתיבה פתוחה נותן אפילו יותר משלושתם באטומה.. אבל בהאוס יש קצת דיליי בבאס אם אתה בענייני מוזיקה שחורה לך על זה לטראנס הייתי ממליץ יותר על איזה סרווין וגה וי מקס באטומה זה סאב לתת בראש לא לאולפן....

לפי התמונה יש לך 2 אל7 ואל5 אחד...



ואנילא חושב שזה הגיוני להתאים תיבה לרמקול שלך חוץ מהצורה, האל7 והאל5 לא דומים כל כך ...

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

גבר גבר אל 5 ואל 7 זה אותו סאב בידיוק בול חחוץ מנתוני ספיגה 600 במקום 750 אותו אלמנט בידיוק אותו תחום תדרים הכל קצת יותר חלש זה הכל ואל תתייחס לתיבות בתמונות זה סתם רציתי להמחיש לך איך תיבה מלבית לסאב הזה נראית האל 5 שם בכלל זה תיבה אטומה

פורסם

גבר גבר אל 5 ואל 7 זה אותו סאב בידיוק בול חחוץ מנתוני ספיגה 600 במקום 750 אותו אלמנט בידיוק אותו תחום תדרים הכל קצת יותר חלש זה הכל ואל תתייחס לתיבות בתמונות זה סתם רציתי להמחיש לך איך תיבה מלבית לסאב הזה נראית האל 5 שם בכלל זה תיבה אטומה
בהודעה הראשונה שלי נתתי לינק לתמונות של הבגאז' שלי שייראו מה שיש לי ..

photos.walla.co.il/erezgt

(בלי WWW)

להכנס שם ל - a4 kicker

בעיקרון אני מחפש מישהו עם סאב כזה שכבר חישב איזה נתונים צריך להביא לנגר (עובי ואורך פורט, נפח תיבה וכל הדברים האלה)...

כדי שאני יוכל לנצל את הסאב הזה כמו שצריך

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

יש לי אל5 לא אל7, אל5 הוא 600 אר אם אס, והמגבר שלי ב2 אום נותן 650 אר אמ אס... ככה שקשה לי להאמין שזה בגללו, אני מרגיש שהסאב שלי נותן תמקסימום ואפילו מעבר כשאני רק מגיע לווליום שנותן לי דפיקות בלב

:)

 

זה לא אמור להיות מקסימום עם 600, הבנתי שזה בגלל שהתיבה שלי מצוקמקת ואטומה.. וצריך תיבה פתוחה אבל צריך לתכנן כזה דבר במדויק ואין לי שום ידע באיזה מידות וחומר גלם להגיד לנגר להשתמש

 

יש לי גם מגבר כזה ואני מבסוט ממנו

פשוט רציתי לדעת איך הוא על הסאב שלך חשבתי שיש לך L7 טעות שלי

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

המגבר באמת מצוין. . . והוא הבעיה האחרונה שלי

:)

אני מת לעשות תיבה פתוחה... מה שעדיין לא בדיוק פתרתי בהודעה פה :)

never drive faster than your guardian angel can fly..

×
×
  • תוכן חדש...