Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים עם דברי שמר בעיקר לגבי משטרת התנועה. לגבי שאר האגפים גם שם לא חסר בטלנים ומטומטמים בעלי אך ורק תעודת בגרות. מספיק פשוט להיכנס לכל תחנה שתרצה ותוכל לספור על יד אחת אנשים שהם בעלי השכלה ובאמת עובדים ורוצים לעבוד כמו שצריך. תקרא את תגובתו של עידן ותראה עד כמה ההרגשה הזאת משותפת למרבית עם ישראל, וגם אליי. לטעמי שוטרים הם ברובם אנשים שרוצים להרגיש את עצמם חזקים ובעלי השפעה, כאשר בתאכלס לא מעט מהם שלא נאמר רובם פשוט מטומטמים וחסרי שכל. אני לא מתכוון להתנדב לארגון כמו משטרה, למד"א בכיף, להתנדב לבית חולים ולעזור לילדים בכיף, אבל למשטרה? בחיים לא.

ROOONEEYY

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא בטוח שמד"א ובתי החולים ירצו לקבל מישהו שלא מוכן לטפל באנשים מסויימים על רקע גזעי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

זה לא אתה אמרת - אלא מד"א ובתי החולים.

 

לגבי שאר האגפים גם שם לא חסר בטלנים ומטומטמים בעלי אך ורק תעודת בגרות. מספיק פשוט להיכנס לכל תחנה שתרצה ותוכל לספור על יד אחת אנשים שהם בעלי השכלה ובאמת עובדים ורוצים לעבוד כמו שצריך.

א. אין קשר הכרחי בין השכלה רשמית לרמתו השכלית של אדם.

ב. למיטב ידיעתי , בשנים האחרונות תעודת בגרות היא סף מינימום לגיוס למשטרה.

ג. ההכללה גורפת מדי. נסה פעם להצטרף למשמרת אחת של שוטר סיור - ותראה כמה (חוסר) מנוחה יש לו.

 

הבעייה אינה של השוטרים הזוטרים. משכורת מגוחכת , תנאים שוחקים מאין כמותם (נסו להגיע כמה פעמים ביום , בכל יום - לאירועים בהם אנשים נפצעים , שיכורים,מסוממים , נשדדו בזה הרגע , חטפו מכות רצח , נאנסו , גזלו מהם 3 מ' אדמת טרשים , איבדו את המפתחות של הבית , גנבו להם את הארנק , גנבו להם את המערכת מהאוטו ועוד ועוד (נהייתי ממש ארזארז בימים האחרונים).

 

כמה שבועות בודדים ,ואתם מאבדים כל רגישות לדברים שלכם נראים כסוף העולם. לא יעזור כלום. זה עובד בדיוק כך על רופאים ואחים/יות בבתי חולים וכד'.

 

תוסיפו על זה שכר מצחיק , שעות מטורפות ,הקפצות שהורסות אפשרות לחיים נורמליים - ותראו שלא הרבה ששים לשרת במשטרה.

 

כמו בכל גוף , יש במשטרה את אלה שמשקיעים את נשמתם , ויש כאלה שבאים כדי להעביר את היום במינימום מאמץ. זה לא ייעלם גם בעוד אלף מהפכות ארגוניות.

 

 

לעומת זאת - מתנ"א מתנהלת כאילו היא בעולם אחר - ציוד חדש בד"כ , כ"א מופרז (אחרת אין לי הסבר לכמות הפעמים בה אני רואה 2-3 ניידות ו/או 7-8 אופנועים יושבים בצד הדרך ומריצים דאחקות) , ומטרות מגוחכות שאינן תורמות להורדת כמות תאונות הדרכים והנפגעים.

 

מלבד העשרת קופת משרד המשפטים וכיסוי תחת לפוליטיקאים שנכשלים בניהול מערכת התחבורה בישראל - אני לא רואה מה תרומתה של מתנ"א למדינה.עצוב.

פורסם

שלד: אל תיקח את זה אישית.יכול להיות שאתה שוטר מצויין ושיש עוד הרבה כמוך. אני לא חושב שהבעייה היא בגלל השוטרים עצמם. זה מתחיל יותר גבוה, מהפוליטיקאים, ואז זה מגיע לצמרת המשטרה ולבכירים, אלה שמעצבים את המדיניות וקובעים תקציבים.

 

לפני 5-6 שנים,יום שני אחה"צ, השעה בערך 17. השכן מהדירה למעלה צועק על אישתו.זה קורה כל הזמן ואף אחד לא מתרגש מזה. הווליום שלו לאט לאט עולה וברקע שומעים את הבנות שלו (2 ו 5 ) בוכות. לפתע האישה מתחילה לצרוח "לא, אל תזרוק את זה עליהן, זה כבד...ו" , לפני שהיא מספיקה לסיים את המשפט שומעים רעש של משהו כבד מתנפץ על הרצפה. דממה למס' שניות. הצעקות חוזרות , רעש של ריצה בתוך הדירה, דברים עפים ונשברים, האישה בוכה והיסטרית ככה גם הבנות. אני נעמד מול החלון, כמו כל שאר השכונה. השכנה ממול צועקת "תתקשרו למשטרה...", אני שם לב שחלק מהאנשים עם טלפון נייד ליד החלון. אימא שלי כבר חייגה 100 לפני דקה, איך שנשמע הניפוץ הראשון. מאז הרבה ואזות וצלחות עפו. אחרי 3 דקות של המתנה עונים לה.היא מספרת מה קרה, מה קורה, וגם שיש היסטוריה של צעקות ואלימות אבל הפעם זה רציני. השוטר שואל את אימא שלי: "גברת, הם ממוצא רוסי?". אימא שלי קצת המומה, עונה "לא, הם לא רוסים". השוטר ניתק לה את הטלפון בפנים. הצעקות לאט לאט שכחו, כנ"ל הבכי.המשטרה לא הגיעה.

 

עבדתי במשך שנה במוקד אבטחה של עסקים ובתים. הייתי סייר. הגעתי להרבה פריצות. קרו מקרים שהגעתי לפריצה והברחתי את הפורץ אבל המשטרה לא מעוניינת לתפוס פורצים. הם באים רק בשביל הניירת.

 

אסף

פורסם

למה אתה משאיר במתח? מה קרה בסוף לשכנים?

 

****עריכה - הציטוטים האינסופיים של הודעה אחת מעל עבור שורה אחת של תגובה מיותרים לגמרי. תחסוך מאיתנו בבקשה *********

פורסם
זה לא אתה אמרת - אלא מד"א ובתי החולים.

 

 

לעומת זאת - מתנ"א מתנהלת כאילו היא בעולם אחר - ציוד חדש בד"כ , כ"א מופרז (אחרת אין לי הסבר לכמות הפעמים בה אני רואה 2-3 ניידות ו/או 7-8 אופנועים יושבים בצד הדרך ומריצים דאחקות) , ומטרות מגוחכות שאינן תורמות להורדת כמות תאונות הדרכים והנפגעים.

 

מלבד העשרת קופת משרד המשפטים וכיסוי תחת לפוליטיקאים שנכשלים בניהול מערכת התחבורה בישראל - אני לא רואה מה תרומתה של מתנ"א למדינה.עצוב.

א. מסכים, אבל משום מה כל השוטרים שהם נתקלתי עד עתה היו פשוט מטומטמים וחסרי שכל.

ב. אתה צודק, אאל"ט אכן בגרות הינו סף ההתקבלות למשטרה, לדעתך זהו סף גבוה?

ג. יודע מה? כנס לכל תחנת משטרה שתחפוץ, למשל לתחנת בת -ים שמוכרת לכולם, ותראה כמה שוטרים בטלנים יש שם בכל שעה נתונה. תגלה נתונים מפתיעים.

 

לא ששים לעבוד במשטרה? אף אחד לא מכריח אותם. שילכו לעבוד כמנקי רחובות, זה מקצוע קל יותר? או אולי להיות רופא בתחילת דרכו עם משמרות על ימין ועל שמאל ומעל 250 שעות בחודש זה קל יותר? במה שוטר חסר השכלה (ובינינו בגרות זה לא השכלה) טוב יותר מרופא שלמד וקיבל תואר ראשון? למה הוא צריך לקבל יותר ממנו? או לחילופין במה הוא טוב יותר מפרופסור שעובד כמנקה רחובות?

 

את אלה שבאים להעביר את היום צריך פשוט לסלק, הבעיה במשטרה היא שמשום מה אני נתקלתי בהרבה יותר באלו שרוצים להעביר את היום ולהתחפף הביתה ללא מאמץ, מאשר אלה שבאמת רוצים לעזור ומשקיעים.

 

על מתנ"א אני בכלל לא מדבר, סיכמת אותם טוב מאוד.

 

אני לא אומר שכל השוטרים מטומטמים ולא עושים כלום, אני בהחלט מצדיע לאלו שמפטרלים ומגינים עלינו מפני פושעים ומחבלים, אבל לצערי איך שאני רואה זאת הם מיעוט, והשאר פשוט בטלנים שמזמן כמו בצבא ד"א צריך להעיף אותם ולגייס במקומם אנשים מקצועיים ובעלי ראש על הכתפיים.

ROOONEEYY

פורסם

הבעיה היא שאין לא כסף ולא תהילה. כשאתה רופא אתה מקבל חרא כסף אבל אתה מרגיש אלוהים וגם ישקידום בסוף הדרך, עם הרבה כסף.

כשאתה שוטר גם אין תהילה, גם הכסף לא משהו, וגם אתה לא רואה משהו טוב יותר בהמשך יותר מדי...

 

נראה לי שאפשר לסכם את דברי רוב האנשים כאן בזה שיש שוטרים טובים, רק הם טובעים בים של שוטרים שלא איכפת להם ובאים לדפוק אותך.

 

מה שכן חשוב זה לדעת להגיד תודה כשבאמת עוזרים לך במה שאתה צריך...

...Carpe Diem

פורסם

וכשאתה שוטר אין קידום? אתה אחר כך לא הופך להיות קצין וכאשר אתה מפענח מקרה רצח, אתה לא זוכה לתהילה מהתקשורת? נראה לך שקצין בדרגה שמקבילה לסרן, רב סרן וכ"ו בצה"ל (לא יודע איך הולכות הדרגות שלהם במשטרה, בטח קוראים לזה מפקח או פקד או משהו אחר) מקבל את אותה משכורת מסכנה שמקבל שוטר מתחיל בדרגת נאמר רב"ט או סמל ?

ROOONEEYY

פורסם

6 חודשים בערך אחרי אותו המקרה הם עברו מפה.אחרי המקרה, הצעקות המשיכו מידי פעם. היו מזמינים משטרה אבל כרגיל, אף אחד לא היה מגיע.

פורסם

שלד, אתה מתלונן על כח אדם, אחרים אומרים שעות מטורפות, אחרים אומרים אין השכלה.

 

הכל נכון!

אבל, אף אחד לא מחזיק אותם שם בכח - מי שלא רוצה לעבוד צריך להיות מפוטר! ברגע שזה לא קורה, אין שום חשש לכל שוטר לעשות מה שבראש שלו.

הבעיה היא לא בשוטרים הזוטרים, הבעיה היא בפיקוד שלהם - אין שום הרתעה!

שוטר רואה שהוא יכול לא לעשות כלום הוא לא יעשה? זה כבר נובע מתרבות ישראלית מגעילה!

 

נ.ב.

לגבי מתנ"א אמרו הכל ואין מה להוסיף - מפונקים ומשועממים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

התמונות ברזולוציה קטנה מאוד אין לי מושג למה כנראה בגלל הזום בפלאפון.

כאמור: שוטר(ניידת משטרת התנועה) חונה בחניית נכים למעלה משעתיים על מנת לעשות את סידוריו.

22-08-06_1002.jpg

22-08-06_1012.jpg

22-08-06_1013.jpg

פורסם
אין לכם מושג עד לאיזה רמות מגוחכות הפשיעה בארץ הגיעה. למשטרת ישראל, כולל שח"ם ומתנדבים, יש באיזור ה-70 אלף שוטרים. וזה כלום. אין כוח אדם לטפל בחצי מהמקרים שדורשים חקירה.

אז כן, יש כזה דבר שנקרא סדרי עדיפויות, מילה נפוצה בקרב משטרת ישראל. אז כן, יטפלו בחקירה של תיק רצח, בו נרצחה ילדה בת חמש ובת דודתה עקב זיהוי שגוי, מאשר שיתעסקו בגניבת ג'אנט ברזל שכבר איכשהו נמצא בדרכו בצורה אחרת לאולימפיאדת בייג'ינג ההולכת וקרבה.

באמת סליחה, אבל זה בלתי נסבל.

באמת יש להם סדר עדיפיות. אם יגנבו לך את האוטו, מה הם יעשו? נכון, כלום.

אבל שגנבו לפנינה רוזנבלום את היגואר, תוך חצי שעה היא חזרה אליה בחזרה.

פורסם

זה נקרא יחסי ציבור.

 

מתנ"א לצערי לא עושה הרבה וזאת מתוך היכרות עמוקה עימם במקום עבודתי.

למשטרה עצמה יש סדר עדיפויות שבו רצח קודם לכל. לרגע לא חשבתי שזה לא חמור אבל יש צורך לטפל גם בפריצות, גנבות ושאר הדברים באותה הרצינות. הגנב רואה שלא עושים לו כלום ואז נהפך לרוצח ואנס ורק אז המשטרה מתייחסת אליו, לפעמים זה מאוחר מדי.

המשטרה כבר מזמן לא מרתיעה את כל פורעי החוק וזאת אחת הסיבות לפשע הגועש.

 

אם אתה כל כך עצבני על תדמית המשטרה, תשנה אותה. איך ? במצב הנוכחי אין לי תשובה לצערי.

Veni Vidi Vici

פורסם
באמת יש להם סדר עדיפיות. אם יגנבו לך את האוטו, מה הם יעשו? נכון, כלום.

אבל שגנבו לפנינה רוזנבלום את היגואר, תוך חצי שעה היא חזרה אליה בחזרה.

זה כי הגנב האידיוט שכח לנתק את מערכת האיתור


×
×
  • תוכן חדש...