Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי גנבו טויוטה קרוזר חדשה,עם איתורן ואת המשטרה לא עניין לצאת בעקבות הרכב למרות שהרכב הופיע על המסך של איתורן .

אך למרות כל הנאמר לעיל,אני גם קצת מקורב למשטרה,אבי היה תנ"צ ואני מסכים עם כך שמשטרת התנועה בעייתית אך שוטרים כמו ברמלה -לוד עובדים קשה,חוטפים כדורים ,דקירות מכות וכו'.

ובגדול לא כ"כ מעניין אותם עבירות תנועה אלא אם הם חמורות.

בקשר להתנדבות אם היה לנו זמן להתנדב אז היינו לוקחים עוד פרוייקט ,ההכנסה שלי יותר חשובה,גם ככה מניגזרת המיסים שלי משלמים למשטרה.

 

יום טוב רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למי שכאן קשור למשטרה, אם תוכלו לברר מדוע היום אחה"צ נסעה מכונית עם מספר משטרתי מ-3093 בסביבות 120-130 בכביש 443 אני אשמח. לא נראה לי שהוא מיהר לקריאת אזרח איפשהו.

אם אתם רוצים אפשר להוסיף הודעה כזו כמעט כל יום - הכביש הזה זה המערב הפרוע שלהם... (אבל לעמוד שם עם ממל"ז אין להם בעיה)

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

יום אחד ראיתי את אחד המעשים האמיצים ביותר שראיתי אי פעם!

ניידת משטרה בחסות העריה (למי שמכיר, יחידת "אשלים" בבאר שבע. אני עומד כמו ילד טוב בצומת (אותו רחוב שציינתי מקודם, אורי צבי גרינברג ברמות בב"ש) לפתע מופיע רכב מאחור ללא סירנות. איך שהוא מגיע לצומת הוא מדליק אותן וצופר. הוא עובר באור אדום מלא כשאני ממתין,

עכשיו זו עלייה ממש גדולה והוא רצה להגיע לנתיב השני של העלייה כדי לפנות לסופר, אז במקום לעלות את כל העלייה (כ- 700 מטרים ועלייה מאוד חדה וקשה למנועים "חלשים" כשל האוקטביה) ולעשות פרסה בכיכר הוא פשוט עבר באור אדום מלא, הלך לנתיב הנגדי כנגד כיוון התנועה (!!!) כ- 100 מטרים כשהוא מסכן אחרים ואת עצמו, ואז פונה שמאלה למרות שאין שם ממש פנייה שמאלה.

 

כמובן לאחר שהוא סיים את ההתפרעות הזו הוא כיבה את הסירנה.

פשוט ברברי. מעניין מה אני הייתי מקבל אם הייתי עושה דבר כזה ברכב אזרחי.

ואני עוד לא מדבר על זה שגר לידי מפקד אחד במשטרת התנועה שכל יום עם הניידת בי 4 הוא מתגלח בתוך האוטו ונוסע כמו מטורף (ובגללו כמעט נכנסתי במשאית זבל חונה).

אופס שחכתי, הוא צריך למהר לתת דוחו"ת לאנשים שנסעו 110 קמ"ש במקום 90. אבל לא לעצור את אלה שמדברים בפלאפון, אלה שלא חוגרים את עצמם ואת ילדיהם. חס וחלילה זה מיותר. (not)

פורסם
מסכים עם דברי שמר בעיקר לגבי משטרת התנועה. לגבי שאר האגפים גם שם לא חסר בטלנים ומטומטמים בעלי אך ורק תעודת בגרות. מספיק פשוט להיכנס לכל תחנה שתרצה ותוכל לספור על יד אחת אנשים שהם בעלי השכלה ובאמת עובדים ורוצים לעבוד כמו שצריך. תקרא את תגובתו של עידן ותראה עד כמה ההרגשה הזאת משותפת למרבית עם ישראל, וגם אליי. לטעמי שוטרים הם ברובם אנשים שרוצים להרגיש את עצמם חזקים ובעלי השפעה, כאשר בתאכלס לא מעט מהם שלא נאמר רובם פשוט מטומטמים וחסרי שכל. אני לא מתכוון להתנדב לארגון כמו משטרה, למד"א בכיף, להתנדב לבית חולים ולעזור לילדים בכיף, אבל למשטרה? בחיים לא.
לא ראיתי דמגוגיה כזאת כבר הרבה זמן.

על מה אתה מדבר?

אני עובד עם אנשים שיש להם תארים במשפטים, קרימינולוגיה, מנהל עסקים ועוד הרבה הרבה, אז תפסיק לקשקש.

אני רואה כל יום אנשים שעובדים 12 שעות ביום וזה המינימום, אחי הגדול עובד לפעמים משמרות של 30-40 שעות בלי לישון יותר משעה-שעתיים, ובלי לראות בית.

המשכורות במשטרה מצחיקות, גם אחרי שאתה קצין, ויש לך תואר, ואפילו שניים, עדיין מצחיקות ביחס לשוק האזרחי.

אני עובד עם אנשים שנותנים את הנשמה שלהם, שלא רואים את הילדים שלהם גדלים כי הם כל היום בעבודה, מגנים על דמגוגים כמוך. בושה וכלימה.

וכן, גם אני נותן מעצמי את הנשמה בשביל שאנשים שמעריכים, וגם כאלה שלא מעריכים, יזכו לחיים עם פחות כולירע אחת ברחובות, עם פחות סוחר אחד ברחובות.

וכן, השוטרים כאן ברמאללה הקטנה (רמלה-לוד) באמת אוכלים כדורים, ומסכנים את חייהם וחיי משפחותיהם בשביל העבודה, ובשביל שהאזרחים יוכלו לישון בשקט בלילה.

המדינה הזאת חטאה בהרבה דברים, אבל את האופי של הישראלי הממוצע אי אפשר לשנות, בזה אני מסכים.

אכן, אולי הזעם שלי שגרם לפתיחת השרשור הזה מלכתחילה הוא הדמגוגיה שאנשים עושים, בין אם כאן בפורום ובין אם בחוץ ברחובות לגבי המשטרה, שאין כבוד, שכולם טיפשים, שמצפצפים על כל השוטרים.

וזה ממש מרתיח אותי לקרוא ולשמוע את הדברים האלה.

ורזמלית,

בקשר להתנדבות - תן לי לנסח את עצמי בצורה יותר ברורה.

כשלי אישית מפריע משהו, אני מנסה לשנות אותו (לא סתם פתחתי את השרשור הזה - למרות שספק אם ישנה משהו), ואם אני לא מצליח, אני לפחות סותם את הפה.

כוונתי לכל המתלהמים והמתלוננים היתה, שאם כל כך מפריע לכם, ברמה כזאת שאתם עושים הכללות גורפות בנוגע לקבוצה לא מועטה של אנשים, למה אתם יושבים ומקטרים במקום לנסות ולשנות, אפילו אם זאת שייבה קטנה במערכת, זה עדיין משהו. ואם תתנדבו, אולי תשנו את הסטיגמה הזאת ששוטרים זה חרא, וששוטרים זה מנאיק, ובעצם עזבו, לכו תעשו סיבוב בראשל"צ ותשאלו אנשים מה הם חושבים על שוטרים, על מנאיק. וגם אם זה לא להתנדב, לכו למח"ש. כל כך מפריע לכם? תגישו תלונה. בדר"כ זה לא עובר לסדר היום.

אבל לא, במקום זה, אתם באים לכאן, וכותבים ששוטרים זה חרא, ושהם אוכלים דונאטים (איפה בכלל יש דונאטים בארץ?!), ומחרבנים ממל"זים, נכון? אין לכם ולו קמצוץ של אסרטיביות.

 

ושמר, לגבי הירידה מכיוון הכניסה הצפונית של שוהם לכיוון צומת נבלט:

אין דבר רע בזה שיושבת ניידת שם, אנשים טסים שם במקרה שלא שמת לב, עם או בלי מכוניות אנשים טסים של על מהירויות של מעל 140 בשקט, ומה גם שזה בשילוב של כביש שאחרי הירידה נהיה די מחורבן, פלוס תוסיף לזה צומת עם שדה ראיה מוגבל ויותר מדיי משאיות ביום, והרי לך מתכון אייזן לקטסטרופה.

 

אלעד

פורסם

אתה לא מבין דבר אחד,שרוב התלונות ובמיוחד בפורום הן נגד משטרת התנועה.

 

תסתכל על כל הת'רד הזה והדוגמאות ברוב המוחלט הן של משטרת התנועה.

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם

להיות מורעל זה דבר טוב, רק כל דבר צריך להיות במידה.

 

זה שאתה עובד עם אנשים בעלי תארים זה טוב, אתה כנראה עובד עם אנשים בדרגות רב סרן וכ"ו, כל השאר מתחת לזה הם אנשים ללא תארים ובעלי תעודת בגרות אלא אם כן הם עשו תואר בשביל הכיף, ומעטים הם השוטרים שעושים תארים לכיף. שנית זה שיש להם תארים זה לא אומר כלום, אני יודע איך זה לומדים שם לתואר, באים פעם בשבוע פעמיים ללימודים בד"כ בימי שישי פעם באים פעם לא באים לא בודקים נוכחות, יש חפיפניקיות, ובסוף מקבלים תואר בד"כ בכלכלה, משפטים היסטוריה של המזרח התיכון ועוד.

 

ואללה? יש רופאים מתחילים שעובדים יותר מ12 שעות ביום, וגם עובדים יותר מ20 שעות רצוף, במה השוטרים טובים יותר? למה לשוטרים מגיע יותר? על זה שהם טמבלים וחסרי השכלה? המשכורות מצחיקות? לך תחפש לך עבודה אחרת. העולם הוא חופשי, לא טוב לך? לך תמצא עבודה בתור מהנדס. הבעיה איתם (עם השוטרים) זה שרובם יודעים שאם הם יצאו ל"אזרחות" החיים יאכלו אותם בלי מלך ושאין להם הרבה מה להציע בשוק הפרטי, לכן הם הולכים למשטרה, ממש כמו אותם הרס"רים שנשארים בקבע.

 

שוב פעם אני חוזר ואומר, אני באמת מעריך את השוטרים שמונעים פיגועים, תופסים פושעים, ובאמת נותנים מעצמם לעבודה הזאת ולא באים להעביר את היום, אבל השוטרים הללו מועטים. רוב רובם של השוטרים שפגשתי עד כה היו פשוט חבורה של מטומטמים חסרי שכל שרק רוצים להראות שהם יש להם כוח ושאתה חסר אונים לידם.

ROOONEEYY

פורסם
ושהם אוכלים דונאטים (איפה בכלל יש דונאטים בארץ?!)

 

אלעד

אני חושב שיש סניף בקניון ברמת אביב
פורסם
בקשר להתנדבות - תן לי לנסח את עצמי בצורה יותר ברורה.

כשלי אישית מפריע משהו, אני מנסה לשנות אותו (לא סתם פתחתי את השרשור הזה - למרות שספק אם ישנה משהו), ואם אני לא מצליח, אני לפחות סותם את הפה.

אני אנסח את עצמי גם יותר ברור. כשאני משלם אני רוצה לקבל שירות. לדוגמא במסעדה, הבעיות בבית של המלצרית, חוסר המצרכים של הטבח והבעיות של המנקה לא מעניינות אותי. אני לא הולך לעזור למלצרית למלצר אם קשה לה. אני משלם - אני רוצה שירות.

מגיע לי.

ואני בטח לא מתכוון לסתום את הפה עבור משהו שמגיע לי בזכות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני עדיין אטען שהמשטרה היא חרא של דבר, באופן יחסי היא עושה את התפקיד אבל זה רק באופן יחסי, אולי בדברים הרציניים יש מי שיטפל אבל מה שלא רציני בעיני המשטרה לא מטופל כלל וזה עצוב!

 

מצחיק ששוטר עוצר אותי ואני צריך להקריא לו מידת צמיגים מהגלגל! מצחיק שהוא טוען שזה כפל של הרשיון ואני לא מבין מה הבעיה שלו עם זה! מצחיק שכשהשוטר הראשון מחזיק את כל המסמכים שלי השוטר השני דורש אותם ממני! מצחיק שכבר כשאין להם מה לומר הם תמיד ימצאו איזה שטות שתלך מהם מאוים ומפוחד, מצחיק שהם תמיד נשמעים מפגרים ''זה רכב ספורט זה''?

 

מצחיק שכששוב עוצרים אותי הם תופסים תחת, מצחיק שהם שואלים ממי קניתי את האוטו, מצחיק כשהוא פותח את המאפרה ושואל מה זה על חצי הסיגריה שזרוקה שם המון זמן, מצחיק שהם טיפשים פשוט! מצחיק שאם אתה נער אז אתה עבריין ואם אתה נער עם רשיון אתה עבריין ומסומם! מצחיק לשמוע מהשוטר ''טוב אתם נקיים סעו'' (כן אני יודע שהתקלחתי לפני חצי שעה!)

 

קיצר זה עוד כלום, עם כל העצירות של בדיקות שגרתיות כמה טמטום כבר שמעתי! פשוט בלתי יאומן! כל פעם זה מעציב אותי מחדש!

 

אני טוען שיש אחלה שוטרים ואני חייב הרבה לאחד מהדרגים היותר גבוהים אך רוב השוטרים שאנחנו רואים ברחוב הם בהחלט אוכלי דונאטים, כאלה שחוץ מלנסוע ברכב ו''לתפוס'' פורעי חוק לא עושים הרבה, וכשהם תופסים פורע חוק ואין עליו דונאט אז זה לא טוב!

 

כן כתבתי שטויות וגם כמה דברים רציניים! תראו שוטרים טובים זוכים לתפקידים טובים סה''כ, אלה שאנחנו פוגשים ביום יום כנראה לא כאלה, מה גם שבמערכת שבה כל אחד בא לעבודה בשביל לדפוק שעות לקבל משכורת וללכת הביתה לאף אחד אין כוח להתעסק עם ''השטויות'' שלנו... גנבו לך רכב? סבבה תצטרף לרשימה, פרצו לך לבית? נזמין לך מישהו שיחפש תביעות אצבע, בשביל מה? הרי גם ככה לא יהיה שימוש בזה...

 

קיצר לא סתם אני רואה את זה ככה, זה הכל מנסיון, נסיון שבו אני יוצא עם חברים ומדור קופץ עלינו מהשיחים עם פנס בעיניים! או כשמדור מרביץ לנער סתם כי בא לו או כי לדעתו הוא התחצף (נפוץ באריאל ואפילו צולם פעם איך שמדור מכה נער בצורה קשה), כאשר עוצרים אותי עם הרכב ואני שומע מבוחן תנועה את שיא הטמטום שהגלגלים שלי יוצאים מהדופן של הרכב.

 

קיצר לא סתם זאת הדעה שלנו על המשטרה, לכל דבר יש סיבה!

 

ושוב, בדברים הרציניים בהחלט לרוב מטפלים אבל על זה רק אפשר לקרוא בעיתון, כאשר אדם פשוט זוכה להתעסק עם המשטרה הוא מקבל חבילה לגמרי שונה!

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אני אנסח את עצמי גם יותר ברור. כשאני משלם אני רוצה לקבל שירות. לדוגמא במסעדה, הבעיות בבית של המלצרית, חוסר המצרכים של הטבח והבעיות של המנקה לא מעניינות אותי. אני לא הולך לעזור למלצרית למלצר אם קשה לה. אני משלם - אני רוצה שירות.

צודק. אין עוררין כאן. מה עם לבנון? התחלת להפגין? מה עם מדיניות החזר כספי עבור עוגמת הנפש למשלם המיסים? עם כל הכבוד לערכים שלך, ובאמת, שאני מבין ומעריך, אבל חסרים לך כמה גוונים של אפור.

 

מגיע לי.
לכולם מגיע. אבל לכולם גם קל להיות דמגוגים, ללכלך, להשמיץ, מאשר לעשות מהלך ולנסות להציל את כספם, ערכיהם, וכבודם העצמי.

 

 

קיצר לא סתם זאת הדעה שלנו על המשטרה, לכל דבר יש סיבה!

 

ושוב, בדברים הרציניים בהחלט לרוב מטפלים אבל על זה רק אפשר לקרוא בעיתון, כאשר אדם פשוט זוכה להתעסק עם המשטרה הוא מקבל חבילה לגמרי שונה!

 

עמית.

עמית, טכנאי מז"פ שנשלח לקחת טביעות אצבע נועד לראות אם הטביעה תואמת לטביעות שנמצאות במאגר באנשים שכבר נתנו טביעת אצבע מזוהה, ובכך לחסוך את עבודת החקירה.

 

עוד משהו, השוטרים שאתה פוגש ברחוב, זה לא כל השוטרים במדינה, למעשה, כל סיפורי אלף לילה ולילה שלך זה סיפורי מתנ"א/תנועה גרידא. ולמעשה, כל הטיעונים שלך בעצם מופנים לגבי יחידות התנועה ולא נגד משטרת ישראל בכלל, אז שים לב למי אתה פונה ואת מי אתה מכליל.

ופה כנראה קבור הכלב.

 

אלעד

פורסם

עוד משהו, השוטרים שאתה פוגש ברחוב, זה לא כל השוטרים במדינה, למעשה, כל סיפורי אלף לילה ולילה שלך זה סיפורי מתנ"א/תנועה גרידא. ולמעשה, כל הטיעונים שלך בעצם מופנים לגבי יחידות התנועה ולא נגד משטרת ישראל בכלל, אז שים לב למי אתה פונה ואת מי אתה מכליל.

ופה כנראה קבור הכלב.

 

אלעד

אמרתי בדברים הרציניים הם עושים את העבודה ואני מאמין שגם עושים אותה טוב אך במפגש עם הציבור המשטרה שלנו על הפנים!

מה לעשות אני בהחלט פוגש את המדורניק עם הפנס ולא את היחידה שעצרה רוצח או את היחידה שפעלה כנגד יבוא של סמים או משהו. אני נפגש עם המשטרה ביום יום ברחוב וכשאני פוגש אותם זה הרושם שהם עושים עליי, חבל שהם כביכול גם מייצגים את אלה שבהחלט עושים משהו ומסכנים את החיים!

וגם כשבאים לתחנת משטרה השיתוף פעולה איתך אפסי! וכשהייתי בחקירה בגלל חבר שלי שהצית משהו בטעות (שלא תחשבו שאני איזה עבריין, יד טוב עם עבר נקי :) ) אפילו הערבי שישב לידי היה יותר נחמד מהחוקר שתפס תחת בצורה בלתי יאומנת! יש לי טראומה מכל המשטרה הזאת, רק לאמלל את החיים הם יודעים!

 

למשל אני לא מבין מה הקטע של המדור לעצור אותי עם האוטו בשבת בצהריים כשסה''כ יצאתי עם חבר לפיצוציה הקרובה לאכול משהו, כאילו ם מחפשים סמים אז יש מספיק מקומות להחביא, אם לא סמים אז מה יש לחפש לי צי שעה באוטו בכל חור אפשרי?

והכי מצחיק היה כששאלתי אם קרה משהוהוא עונה בשיא הגבריות ''כשיש לנו קריאה על משהו אנחנו מגיעים'' זה היה מצחיק כי על מה הייתה לו כבר קריאה? ובדיבור שלו הוא עוד מנסה לקשר את זה אליי.

השוטרים שאנחנו פוגשים ראו יותר מדי סרטי ג'יימס בונד וזה משפיע לרעה על השכל שבסופו של דבר מתייצב מול האזרח!

כל שוטר גם הכי אידיוט תמיד חייב לצאת גבר גבר, אין כזה דבר להודות בטעות ואם תעיר לו על הטעות שלו הוא כבר ימצא איך לדפוק אותך!

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

למשל אני לא מבין מה הקטע של המדור לעצור אותי עם האוטו בשבת בצהריים כשסה''כ יצאתי עם חבר לפיצוציה הקרובה לאכול משהו, כאילו ם מחפשים סמים אז יש מספיק מקומות להחביא, אם לא סמים אז מה יש לחפש לי צי שעה באוטו בכל חור אפשרי?

והכי מצחיק היה כששאלתי אם קרה משהוהוא עונה בשיא הגבריות ''כשיש לנו קריאה על משהו אנחנו מגיעים'' זה היה מצחיק כי על מה הייתה לו כבר קריאה? ובדיבור שלו הוא עוד מנסה לקשר את זה אליי.

השוטרים שאנחנו פוגשים ראו יותר מדי סרטי ג'יימס בונד וזה משפיע לרעה על השכל שבסופו של דבר מתייצב מול האזרח!

כל שוטר גם הכי אידיוט תמיד חייב לצאת גבר גבר, אין כזה דבר להודות בטעות ואם תעיר לו על הטעות שלו הוא כבר ימצא איך לדפוק אותך!

 

עמית.

שמע עמית ידידי,

לא שאני מחפש לצאת גבר גבר, או שאני תופס תחת או משהו, אבל כאן אנחנו נכנסים כבר לנושאים מסווגים שאין באפשרותי לחשוף ולו על קצה המזלג.

השוטרים לא רואים סרטי ג'יימס בונד אבל לפעמים העבודה שלהם נראית ככה, תתפלא. יש הרבה מאוד דברים שאתה לא יודע...

אני מניח שיש לך הרבה שאלות על "למה עצרו אותי כשהייתי שם בשעה ככה וככה" וכדומה, דברים שנראים לך תמוהים, אבל לעיתים קרובות מאוד ישנם הרבה מאוד דברים שקורים מתחת לפני השטח שאין לך מושג עליהם.

 

אלעד

פורסם

זה גם רור וברור לי גם שהם לא צריכים לומר לי מה, איך ולמה הם שם.

 

זכור לי מקרה אחד שקרה, עברתי בפארק עם ידידות וישבו אנשים בצורה מוזרה, אחרי כמהזמן של חשיבה הבנתי שהם הסניפו סמים, לא רציתי להפחיד את הידידות שהיו איתי ולכן סחבתי אותן לשבת במקום מרוחק... כמה שעות לאחר מכן הגיע למקום מדור, אני הייתי בדרך הביתה, עצרו אותי, בדקו אותי וחיברתי בראש 1+1 והבנתי גם למה, ביקשו שאני אלך בדרך קצת שונה כי היה שם אירוע.

 

ולרוב אני מתקשר למשטרה, אין לי עם זה בעיה, במידה וזה חפץ חשוד או סתם נער בן 13 שמסניף דבק ורץ להרביץ לילדים בשעת צהריים בגן שעשועים ציבורי.

 

בכל מקרה הבעיה שלנו כולל את שלי זה שאנחנו פוגשים משטרה קצת שונה ביום יום, משטרה שנראת לנו שלא עושה כלום ולפעמים זה באמת ככה! שוטר מדור לא חייב להתייחס חרא אליך, אחרי שמלא פעמים עשו בדיקה שגרתית כבר לא בדקו אותי כי זכרו, אבל התפיסת תחת בהתחלה.

 

החוסר שיתוף פעולה שהיה בתחנה כשהגעתי לשם לחקירה בגלל חבר שלי, היחס חרא, הכי חרא וכאשר בסוף כתבו לי שהגעתי בתור עד לאירוע ומחקו לי גם את התיק (זה בזכות אותו שוטר טוב).

 

בכל מקרה גם כשאני פוגש בוחן תנוע והוא אומר לי דברים מפגרים כמו ''הגלגלים שלך יוצאים מדופן'' זה נשמע מפגר כ''כ (וזה לפני התקנת הספייסרים):oops:

 

אני כחלק מהציבור מכבד את המשטרה אבל את זאת שאני עקרונית לא פוגש ברחוב, לרחוב נראה לי זורקים את החסרי תועלת באמת, אוכלי הדונאטים...

 

אז כל הכבוד למשטרה על כל המעצרים של הרוצחים, סוחרי סמים, וכו', אבל בלי שהיא תטפל בדברים הקטנים, בחיכוך הישיר שלה עם הציבור שזה ב 90 אחוז אני מאמין הדברים הקטנים, אז תמיד נראה אותה כחסרת תועלת.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
לכולם מגיע. אבל לכולם גם קל להיות דמגוגים, ללכלך, להשמיץ, מאשר לעשות מהלך ולנסות להציל את כספם, ערכיהם, וכבודם העצמי.

היחיד שמשתמש כאן בטיעונים דמגוגים זה אתה. הטיעון שלך הוא רגשי לחלוטין וניתן לתמצתו: באם לא טוב לכם אל תבכו - תשנו, כי אחרת אתם בכיינים עלובים". זה דמגוגיה.

 

כשאני לא מרוצה מהשירותים שמסעדה נותנת לי אני הולך למסעדה אחרת. שירותי שיטור זה הבסיס של הבסיס שהמדינה צריכה לספק לאזרח. אם היא לא מסוגלת לספק ביטחון אישי לחיים ולרכוש ברמה מינימלית אין למדינה זכות קיום. ההבדל הבסיסי הזה זה מה שמבדיל מדינה מתקדמת מרפובליקת בננות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לבחור מעלי - כל מילה בסלע. אנחנו מבינים את התסכול של השוטרים אבל ממש אין מה להאשים את האזרחים בזה. איש חכם פעם אמר לי שהרבה שוטרים אם לא היו בצד הזה של המתרס היו בצד השני...

 

בכל מקרה נראה לי מובן שכולם כאן מעריכים את עבודתם של השוטרים בשטח אבל מה לעשות שזה לא מספיק.

 

לגבי הכביש המדובר אינני מכיר אותו אבל אני מאמין שגם אתה יודע טוב מאוד שהמשטרה לא באה לעצור משוגעים שנוסעים ב-140 אלא לעשות קופה מכל מי שבמקרה עובר את המהירות המגוחכת המירבית (ראה גם כביש בגין בירושלים - פשוט מטחנת כסף ללא שום סיבה בטיחותית).

 

 

אגב למה אין תגובה לגבי כל השוטרים כאן שעושים עבירות תנועה על ימין ועל שמאל? אני חייב לציין לטובה בהזדמנות זו שוטר שראיתי עוצר בצד הדרך כדי לדבר בטלפון - באמת דוגמה אישית ויפה מאוד. אבל אתה חייב להסכים שאם שומעים כל כך הרבה תלונות על שוטרים שנוסעים כאילו הכביש שייך להם לא מדובר בתפוח רקוב אחד או שתיים...?

 

צביקה

...Carpe Diem


×
×
  • תוכן חדש...