Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכי טוב שהוא "ימדוד" את החישוק, אם זה מוצא חן בעינייו- הכי חשוב.

 

אביחי

אני לא אכתוב בולשיט - אבל אציין שאתה מאוד טועה.

אופסט שאינו במרווח המורשה ע"י היצרן [עבור אנשים שאין להם מושג מה הם עושים] יגרום בהכרח לשינוי ההתנהגות ברכב [שינוי גיאו' מתלים - שינוי עבודת מתלים - שינוי ברב האספקטים של התנהגות הרכב] לכן "למדוד" את הג'אנט על האוטו יהיה מהלך לא חכם - כי זה לא יגיד לו כלום, גם אם זה יראה מתאים, ועל פניו השינוי יהיה מינורי, יכול להיות שבאיזה שלב של תנועת המתלה השינוי המינורי הזה יתגלה כמשמעותי.

בקטע הזה אם אתה לא יודע מה אתה עושה - עדיף שתשאיר את זה לבעל מקצוע.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

תודה עידן!

 

כמה תמונות!

 

סאאב בדיוק כמו שלי - http://www.saab9000.com/gallery/billj/images/aero1.jpg

 

החזון שלי - http://img.photobucket.com/albums/v416/raske9k/IMG_0505.jpg

http://www.saab9000.com/gallery/ghutton/images/stealthbomber.jpg

http://www.saab9000.com/gallery/ghutton/images/stealthbomber1.jpg

 

 

אני מקווה שזה לא מוגזם :) אבל אני מודה לך מראש!

 

תודה

ניב

פורסם

בבקשה....

 

לא יצא 100% כי הזוויות של התמונות שונות...

 

מקווה שעזרתי!

 

 

עידן

aero1[1] copy.jpg

IMG_0006[1] copy.jpg

IMG_0505[1] copy.jpg

stealthbomber[1] copy.jpg

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

אהלן ניב

 

לדעתי זה יכער לך את האוטו ברמות...

אין שום בעיה היום להשיג ג'אנטים מקוריים של סאאב מכל השנים ובכל המצבים, גם במחירים כאלה

אם תצטרך עזרה, תפנה אליי בפרטי.

רק אל תשים ג'אנטים של פיג'ו... זה כמו להסתובב ברחוב עם סנדלים וחליפה...

פורסם

לפי דעתי זה ניראה ממש סבבה....רק שהצמיג הוא בחתך ממש נמוך, מה שלא רואים בתמונות....

 

מוטי יש לך הודעה פרטית חדשה

 

ניב

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...