Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצמד של VALEO ל306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הטלפון של היבואן של VALEO?

 

למישהו יש רעיון לגבי קלאצ'ים אחרים שיתאימו? לובינסקי רוצים 1500 על החלק, וז'אן רוצה רק 1200 ש"ח על החלק?

 

למישהו יש רעיון באזור של ה 700-800 ש"ח ?

 

-- ההודעה נערכה --

אין מקום לנוסח כזה של הודעות, בפעם הבאה הודעה דוגמת הניסוח המקורי תימחק.

פורסם

למנוע 1.6?

אם כן, אז של "לוק"

אמור לעלות הרבה פחות.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
למנוע 1.6?

אם כן, אז של "לוק"

אמור לעלות הרבה פחות.

 

:lol:

 

ל-S16 קניתי קלאץ' מ-VALEO ב-1100 למיטב ידיעתי, כשמלובינסקי זה היה קרוב ל-1500. יוסי מליטל השיג לי אותו מהיבואן, שווה לברר איתו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קלאץ של של GTI6 יותר זול מהקלאץ' של ה-1.6

הם תמחרו אותו כ"כ גבוה שזה אידיוטי, כנראה בגלל שזה המנוע הנפוץ שלהם.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

זאת היתה ציניות.

 

החבר הבא ברח לו מההודעה הקודמת ---> :lol:

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

קודם כל איך קוראים ליבואן של VALEO ? מה הטלפון שלו אם יש?

 

לגבי אלטרנטיבות --> זה ל S16 ככה שיכול להיות מפירמה אחרת (מחוזק וכו') רק שיהיה במחיר נורמלי :evil:

פורסם

ל-S16 לא יתאים.

לך יש בלוק TU ו-S16 זה XU עם גיר BE3.

 

היבואן של VALEO לאו דווקא יותר זול. תנסה אצל המדביק או שאר הכוכים באזור המסגר.

 

אצל המדביק תוכל לבדוק מספר חלופות לקלאץ' הזה.

בכל מקרה, אל תשתמש בבורגנבק. חלש מאוד, יחליק אחרי שני סשנים של לחיצות חזקות.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
למנוע 1.6?

אם כן, אז של "לוק"

אמור לעלות הרבה פחות.

 

:lol:

 

ל-S16 קניתי קלאץ' מ-VALEO ב-1100 למיטב ידיעתי, כשמלובינסקי זה היה קרוב ל-1500. יוסי מליטל השיג לי אותו מהיבואן, שווה לברר איתו.

 

רוני

 

מי זה יוסי מליטל ?

האם המחיר 1100 ש"ח כלל את כל החבילה עם פלטה, מיסבים וכו'....

 

טלפון יעזור לי

תודה

ZX1

ZX1

פורסם
למנוע 1.6?

אם כן, אז של "לוק"

אמור לעלות הרבה פחות.

 

:lol:

 

ל-S16 קניתי קלאץ' מ-VALEO ב-1100 למיטב ידיעתי, כשמלובינסקי זה היה קרוב ל-1500. יוסי מליטל השיג לי אותו מהיבואן, שווה לברר איתו.

 

רוני

 

מי זה יוסי מליטל ?

האם המחיר 1100 ש"ח כלל את כל החבילה עם פלטה, מיסבים וכו'....

 

טלפון יעזור לי

תודה

ZX1

 

סט מצמד כולל: פלטה, דיסק ומיסב. על זה מדובר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תודה איציק

אך האם יש הפניה למישהו ?

כוונתו הייתה ליוסי, מנהל מוסך ליטל 2000 (מורשה PSA)

מסלויטה 8 ת"א

5621917

 

בקש את הנחת הפורום.

MCS 2008

פורסם

אני השגתי היום VALEO ב1100 ש"ח.

 

האם זה כולל גלגל תנופה חדש ? מה קורה עם עשו חריתה על הגלגל אצלי ? האם זה כולל גלגל חדש ?

 

האם בליטל זה כולל עבודה ?

פורסם
אני השגתי היום VALEO ב1100 ש"ח.

 

האם זה כולל גלגל תנופה חדש ? מה קורה עם עשו חריתה על הגלגל אצלי ? האם זה כולל גלגל חדש ?

 

האם בליטל זה כולל עבודה ?

 

זה לא.....כשאתה קונה קלאץ,אתה מקבל רק קלאצ,לא גלגל תנופה ולא מנוע T16 ולא נעליים.

לגבי החריטה אין סיבה שיעשו לך.

ומחיר הקלאצ לא כולל את העבודה,אלא אם אתה בן משפחה וגם בקושי.מחיר החלפת קלאצ וכמדומני אצלך הוא לא הפוך יהיה בין 500 ל900 ש"ח,הערכה בלבד.

 

ZIGI

 

נ.ב תמיד אפשר לקנות היינץ ובוקים ולהתחיל לפרק ולצלם לפורום מקסימום לא ילך, אבל לפחות תעשה לנו בוק.

×
×
  • תוכן חדש...