Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ארוע 4 שנים ל-CarsForum - הרשמה לג'ימקאנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שאתם קופצים ואומרים "אני, אני!", הרשו לי רק מספר דברים קטנים.

 

קודם כל, קארזפורום רואה את האירוע הזה כחוויה כלל פורומית בה אנחנו מקווים שכולם יוכלו ליהנות. גם חובבי הקלאסיות, גם חובבי האודיו וגם חובבי הספורט. היופי באירוע הזה הוא האיגוד של כל התחומים יחדיו, כך חובב ג'ימקאנות שיגיע לצפות באקשן, יהנה גם ממערכות הסטריאו המושקעות ומתצוגת מועדון החמש, וכן הלאה.

 

אי לכך ובהתאם לזאת (ובעיקר מכיוון שפשוט אין מספיק זמן לאפשר לכולם להשתתף) אנו נאלצים להגביל את ההרשמה לג'ימקאנה למספר קטן של משתתפים בכל מקצה. מספר זה עוד לא נקבע סופית אך ייקבע בקרוב, וכעת נותרת השאלה את מי לבחור. ברור לי שרבים מכם מעוניינים להתחרות אך אנו נאלצים להגביל את הרישום למכוניות ספורטיביות בלבד ולנהגים בעלי ניסיון "על המסלול". מהלך זה יאפשר מהלך אירוע חלק ומהיר, וכמובן - שואו גדול יותר לקהל.

 

אופן הרישום הוא כדלקמן: שילחו אלי ה"פ עם שמכם המלא, כלי הרכב עמו אתם מעוניינים להתחרות ומספר טלפון בו תהיו זמינים. בעוד כשבוע, לאחר שייקבע מספר המתחרים הסופי, תקבלו טלפון בו תידרשו להשאיר מספר כרטיס אשראי, בדיוק כפי שנעשה ב-MDC של מסלולים (מספר הכרטיס נדרש כדי לקבוע סופית את השתתפותכם, כך שגם אם לא תופיעו לאירוע לבסוף, חשבונכם יחוייב). העלות של הג'ימקאנה עדיין לא נקבעה סופית אך היא תתייצב על פחות מ-100 שקלים (אנו שואפים לכיוון ה-80 שקלים).

שימו לב שיש שתי קטגוריות - הנעה קדמית ואחורית חלשה, והנעה כפולה. השיוך לקטגוריות ייקבע בסופו של דבר על ידי.

 

להצעות, מענות, טענות וכולי - אתם מוזמנים להגיב כאן. נא לא לשלוח אלי ה"פים עם הצעות ובקשות - רק מי שמעוניין להרשם. שימו לב שאני לא יכול להחזיר לכולם ה"פ, כך שפשוט חכו בסבלנות עד לקביעת כל המשתתפים.

 

דבר אחרון - אם אתם מעוניינים להציע לי טובות הנאה בכדי שאבחר בכם לג'ימקאנה, אתם מוזמנים לעשות זאת גם בה"פ (no kinky stuff :wink: ). וברצינות - אי אפשר לרצות את כולם, אנא הבינו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נראה כי שכחת לציין באיזה תאריך הארוע יתקיים...

172 סוסים כבר לא מספיקים אז קנינו הונדה מצוננת

פורסם

אהלן רוני.

האם התשובות לגבי אישור ההשתתפות כבר נשלחו, ואם לא אז מתי נדע לגבי מי המשתתפים הסופיים שנבחרו.

תודה, סימון.

SPL - 143.6DB

"

פורסם

אני לא מחזיר תשובה להודעות אבל תקבלו טלפון ממני בשבוע הבא אם נכנסתם לתחרות, אז אנא התאזרו מעט בסבלנות.

 

כמו כן שימו לב שכנראה התשלום לתחרות יתבצע במזומן בלבד ביום האירוע.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שלום רוני ,

 

אני מעוניין להירשם ,

שלחתי לך מידע בפרטי אך לא קיבלתי תשובה עדיין.

בבקשה תעדכן אותי.

 

אלי מגדל

יאריס ספורט 2006

פורסם

מחזק את MAD MAX

אפשר אולי לפרסם את הרכבים בכל קטגוריה? (את הנהגים נפגוש ביום שישי)

 

ויותר פרטים על הג'ימקאנה עצמה, כגון:

*כמה משתתפים בכל קטגוריה

*יש חצי גמר? או רק גמר? יהיה עירבוב בין הקטגוריות?

וכו...

 

תודה מראש

דני

פורסם

אין לי זמן כרגע להעביר את הרשימה לכתב ואני גם לא חושב שזה כ"כ משנה. אם יהיה לי זמן בהמשך השבוע אעשה זאת.

 

יש שתי קטגוריות, נמוכה וגבוהה. יהיה אימון ושני מקצים לכל נהג, ובסיום גמר בין חמשת המקומות הראשונים.

 

בסיום שתי הקטגוריות יהיה מקצה "אלוף האלופים" בחסות סיטרואן.

 

זכרו שהתשלום במזומן בלבד, תודה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...