Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנחה:

 

10K במזומן ממחיר המחירון

חבילת שמע פייוניר עם 4 רמקולים (1800) ש"ח

מערכת מיגון בשווי XXX לדעתי 1000 ש"ח לא זוכר הטופס לא מולי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה היא קודם כל שחתמת בלי לקרוא. אצלי בניירות ציינו בדיוק את דגם הרדיו דיסק שהותקן (מגאן סדאן ידנית שנקנתה בפברואר בסוכנות משנה באשקלון) ולגבי הרמקולים אם לא ציינו לך דגם של רמקולים שהם הולכים להתקין היית צריך לדרוש את זה או להניח שמדובר ברמקולים שמותקנים ע"י היצרן (זבל של רמקולים).

 

לגבי הנחות זה עניין של משא ומתן ואחת הסיבות שאני מעדיף לקנות בסוכנויות משנה זה שהסוכן הרבה פעמים עוזר לך במו"מ מול היבואן לקבלת הנחה גדולה יותר. אני קניתי את המגאן מודל 2006 בפברואר ב 117,000 ש"ח כולל קודנית ורדיודיסק של פיוניר (אותו הדגם שהציעו לך) תוך קבלת יחס מעולה ושירות מצויין.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

משום מה לא זכור לי אף פעם שקראתי ביקורת חיובית על קרסו{לא המכוניות של רנו}תמיד זה או המחלקה הטכנית או השירות או אנשי המכירות.....

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם

רובי

 

 

לא ראית שהם החליפו את השלט של "מחלקת שירות לקוחות" לשלט "מחלקת התשת לקוחות" ?

 

ככה לא צריך לתת שירות, אלא להבריח את הנודניקים שהעזו לקנות ועוד להתלונן על מוצר פגום, שירות שכל כך חשוב דווקא למוצר מחורבן כמו רנו או ניסן שזקוק נואשות לשירות !!!

 

מוצר מחורבן לא אני הגדרתי- ע"פ הסקרים רנו וניסן דורגות נמוך, נמוך מאד, הכי נמוך במדד האמינות הארופאי והאמריקאי שפורסם כאן לא מזמן.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

ליאור - לאט לך, הטלת רפש שלא נאמר הוצאת דיבה הינה דבר שיכול להעלות לך ביוקר רב.

 

אני לא הבחנתי שפותח הנושא טען שהמוצר פגום, והלכה למעשה תפקידו בתור קונה לבדוק היטב את החוזה לפני שהוא חותם עליו..

 

לענין, לא רנו ולא ניסאן הינם רכבים מחורבים כהגדרתך, ואני בספק אם היה בבעלותך רכב מתוצרתם.

 

הסקרים כבודם במקומם מונח, לי באופן אישי עם 18 שנה של ניסיון בתחום המוטורי ובעל מגוון רב של צרפתיות , מעולם לא נתקלתי בסיפורי האימה שמדי פעם מופעים בפורומים אילו ואחרים..

החל מה BX , ועד הקנגו שזה עתה סימה את תפקידה, עם אף אחת מהן לא נתקעתי בצידי הדרך , ומעבר לטיפולים סדירים (והחלפת אלטרנטור אחת) מעולם לא נתקלתי בבעיות.

 

אז כמו שנאמר, דבר חלש..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

גם בטריוס החדשה.... רדיודיסק עולה 1800.. ואני בטוח שהם יביאו לי איזה דגם מסריח של פיוניר..

1800 שקל פי...מצאתם על מי לעבוד!

 

באופטרה שקנינו שנה שעברה 300 שקל לרדיו דיסק MP3 של פנאסוניק אחלה פאנל גם.

פורסם
מוצר מחורבן לא אני הגדרתי- ע"פ הסקרים רנו וניסן דורגות נמוך, נמוך מאד, הכי נמוך במדד האמינות הארופאי והאמריקאי שפורסם כאן לא מזמן.

 

ליאור

בנאי: רנו לא משווקת בארה"ב ככה שאין סקר אמינות אמריקאי שכולל אותה.

ניסאן ממוקמת במקומות טובים יחסית.

לגבי רנו וסקרי אמינות באירופה - אכן דירוג נמוך.

Veni Vidi Vici

פורסם

1. בחוזה לא מופיע דגם הרדיו דיסק.

 

2. טעות שלי שלא בדקתי אבל לפעמים קצת לחוצים/נרגשים ולא תמיד שמים לב לפרטים הקטנים

3. לי יש נסיון טוב עם רנו כנראה בניגוד להרבה אנשים

4. יש לי נסיון רע מאוד עם פולסווגן (VR6+16V POLO) גם בניגוד להרבה אנשים שמעריצים את המותג.

 

האמינות ושביעות הרצון היא לא רלוונטית לשרשור הזה

המטרה היא רק להסב את תשומת ליבם של הרוכשים לטיב המתנות

ולספר לכם על חוסר שביעות הרצון שלי מאנשי המכירות של מר קרסו (לדעתי הם גם פועלים שלא בתם לב)

 

שבת שלום

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
ליאור - לאט לך, הטלת רפש שלא נאמר הוצאת דיבה הינה דבר שיכול להעלות לך ביוקר רב.

 

לענין, לא רנו ולא ניסאן הינם רכבים מחורבים כהגדרתך, ואני בספק אם היה בבעלותך רכב מתוצרתם.

אני לא מסכים. הנושא של הטלת רפש מעניין. אם מישהו כאן "ילכלך" על יבואן וימצא עצמו נתבע - אנא פנו אלי בה"פ. אין דבר יותר מגוכך מיבואן בעל כוח שתובע את האזרח הקטן שאמר שהוא "פויה". מן הסתם כל עיתון יעשה מזה מטעמים - אז לפחות תנו לי את הזכות להיות הראשון:-D .

 

בבעלותי היתה רנו טווינגו. אני יכול לאמר קבל עם ועדה שמעבר לפונקציונאליות ולעובדה שממש רציתי כזה - מדובר במכונית הגרועה ביותר שהיתה בבעלותי.(והיתה לי לפני זה לנצ'יה....) מעבר לשלל התקלות שלפעמים היו ממש מעניינות מבחינה מדעית, אחד הדברים שבאמת קילקלו את "חווית" הבעלות היו מוסכי קרסו. החל במוסכים מורשים ("המכונן" כיכב)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59492&highlight=%F8%E0%F9+%EE%F0%E5%F2+%E8%E5%E5%E9%F0%E2%E5

 

וכלה בכל מני הסברים מצוצים מהאצבע במוסך המרכזי על חלקים שנעלמו, טיפולים שאי אפשר לעשות במוסך מורשה (תושבת מנוע נחשבת לפריט אקזוטי במיוחד שניתן להרכיבו רק במרכזי) ועוד מעשיות שבאמת נשמור לפעמים אחרות על נסיונות ראויים לשבח להתיש אותי נפשית כי לקחתי על עצמי את האתגר של להיות בעל רנו.

 

אין לי דבר וחצי דבר נגד צרפתיות- להיפך. ה 306 שיש לנו בבית מצויינת וגם הראלי שלי היתה נפלאה, אבל אני לא אקנה רנו.

 

 

ולקינוח: זה מה קורה כשקרסו משקרים ללקוחות:

 

http://www.nfc.co.il/NewsPrintVersion.asp?docId=98084&subjectID=1

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

הפעם לשם שינוי אני יתמוך ברנו

אני בעל רנו מזה כשנתיים וחצי, הרכב רנו מגאן שנת 96 מנוע 1600, אין לי אפילו תלונה הקטנה ביותר לגבי הרכב ואו המוסכים של רנו, ההיפך, כאשר חשבתי לשפר קצת את תגובות הרכב ניגשתי למוסך מורשה של רנו, לא רק שהקשיבו לרעיון שלי- גם תיקנו אותי ונתנו לי כמה רעיונות ואפילו שסיימתי את כל הפרוייקט הקטן הם עזרו לבדוק שלא פגעתי בגיר או בדברים כאלה.

ובקשר לרכב- שיא הנוחות ונסעתי לפני זה על הונדה מאותם שנים ואין מה להשוות.

בסופו של דבר אני לקוח מאוד מרוצה ולי יש רכב בן 10.

איש איש והתנסותו שלו אין צורך להכליל.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
הפעם לשם שינוי אני יתמוך ברנו

אני בעל רנו מזה כשנתיים וחצי, הרכב רנו מגאן שנת 96 מנוע 1600, אין לי אפילו תלונה הקטנה ביותר לגבי הרכב ואו המוסכים של רנו, ההיפך, כאשר חשבתי לשפר קצת את תגובות הרכב ניגשתי למוסך מורשה של רנו, לא רק שהקשיבו לרעיון שלי- גם תיקנו אותי ונתנו לי כמה רעיונות ואפילו שסיימתי את כל הפרוייקט הקטן הם עזרו לבדוק שלא פגעתי בגיר או בדברים כאלה.

ובקשר לרכב- שיא הנוחות ונסעתי לפני זה על הונדה מאותם שנים ואין מה להשוות.

בסופו של דבר אני לקוח מאוד מרוצה ולי יש רכב בן 10.

איש איש והתנסותו שלו אין צורך להכליל.

אני איתך , צודק במאה אחוז, רק שאצלי הרכב כבר 7 שנים {מודל שנת 2000 מגאן קופה יד ראשונה}

והם כל הזמן היו הוגנים איתי ונחמדים מאוד.

 

חוץ מפעם אחת קטנה שכמעט פוצצתי את כל המוסך אבל זה סיפור ארוך ומייגע:-D

פורסם

כל מי שכעס עלי ... הרכב האחרון שלי היה רנו קליאו !!!

 

והיו לי עוד 5 צרפתיות (AX ספורט, ZX וולקן, 3 306ים שונים)

 

סה"כ 6 צרפתיות עם כחצי מיליון ק"מ בכולל עליהן :)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

מכיוון שאני מכיר את הבן אדם כמעט 33 שנה אני אסביר לכם.

 

שהיה לו AX ספורט זה היה הרכב הכי טוב בזמנו.

 

כשהיה לו וולקן (עם מכת שילדה שגרמה לכל הרכב להיות עם היגוי פסיבי בשני הצירים) זה היה הרכב הכי טוב בעולם ומכת השלדה בכלל לא השפיעה על תכונות הרכב הנהדרות על פי בנאי.

 

אני מקווה שאתם נכנסים לראש....

 

כשהיה לו קאיה ספורטאז (יותר נכון סבוטאז) זה היה הגיפ הכי טוב בארץ והטויוטה 4 ראנרהיה זבל של רכב.

 

כשהוא קנה 4 ראנר זה נהיה הגיפ הכי טוב בעולם (והקאיה נהיה זבל של גיפ) והוא עדין הכי טוב כי הוא עדין בעלים של 4 ראנר.

 

לא מזמן הוא קנה סיאט ליאון 4....ניחשתם נכון, אחת המכוניות הטובות בארץ ותמורה לכסף הכי טובה בעולם.

 

אחרי הסקירה הקצרה הזו יהיה לכם יותר קל להכניס דברים לפרופורציה.

 

לגבי עצמי, אני משתמש גאה בגרוטאות ונהנה מכל רגע 8) לרבות AX ספורט, סוד, 106 ראלי,וולקן, קליאו RSI, סקסו VTR, פיזו 306 S16, פיזו 106 GTI, סובארו WRX, קליאו 172 דור ראשון ודור שני.

טפו טפו טפו אף אחת מהן לא אכזבה אותי מבחינת האמינות וכולן ללא יוצא מן הכלל נסעו (ולא רק למכולת).

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
כל מי שכעס עלי ... הרכב האחרון שלי היה רנו קליאו !!!

 

והיו לי עוד 5 צרפתיות (AX ספורט, ZX וולקן, 3 306ים שונים)

 

סה"כ 6 צרפתיות עם כחצי מיליון ק"מ בכולל עליהן :)

בוא נדייק, קליאו 1200 סמ"ק יד שלישית אחרי השכרה שחוטה ומרוטה שהיית עסוק במשך 4 חודשים לשקם אותה מכנית וקוסמטית, שכבת מתחת לרכב במשך שבועות, ליקקת את הרכב כמו שרק אתה יודע ללקק, הדבקת עליו מדבקות קוני בשביל האחיזה, וביקשת ממני ומשראל את הבולמים של ה- 172 כדי לשדרג את הגרוטאה ובסה"כ נסעת איתו ב- 4 חודשים אלפיים ק"מ למכולת....... היית לי קליאו אעלק.

ה- 306 שהיו לך היו 1.4 גיר רגיל ו- 1.6 אוטומט.

ה- AXספורט הייתה שלי במקור ואצלך בעיקר נסעה למכולת או עמדה.

על הוולקן המפוארת כבר דיברתי.......נהג רציני לא היה נוגע בה עם מקל באורך 3 מטר.

בקיצור אתה מתחיל להשמע כמו משהו מוכר מהפורום שחובב פיאט 127 ספורט....... זהירות.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 


×
×
  • תוכן חדש...