Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה בטוח שאתה גר בישראל ?:|

יכול להיות ששלחת את הרכב לאנגליה ?:shock:

לשאלתך....

אני גר בישראל ובראשון לציון,

ואת הרכב שלחתי... לבת-ים למוסך מורשה, יש שם את מחלקת הדיאגונסטיקה הכי טובה מבין מוסכי רנו(מינסיון), בחור צעיר הבן של בעל המוסך - אדם מדהים עם ידע מדהים, ותתפלא הם פתוחים לשמוע כל רעיון בקשר לרכב, כל עוד אתה מודע לכך שהם לא אחראים.

מומלץ בחום. הכל אפשרי.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מבחינתי רנו וקרסו ככלל מחוץ לתחום לחלוטין.

 

 

רנו קליאו 2002 - 1.4 אוט' 8 חודשים של סיוט מוחלט (הרכב הגיע לאמא שלי עם 32 ק"מ על השעון), אינספור תקלות חשמליות למיניהן, למוסכים המורשים אין פתרונות , אחרי 30 +- ביקורים במוסכי קרסו, הרכב הוחזר לחברת הליסינג בעקבות ריבוי התקלות. (ננהגה ע"י אימי)

 

רנו קליאו 2003 - 1.2 ידנית - נקנתה מחברת השכרה עם 40,000 ק"מ אחרי שנה כל הכביש. נצא מנקודת הנחה שלרכב קרעו את הצורה והתעללו בו בכל דרך אפשרית, הוא ביקר במוסך אינספור פעמים כיוון שסירב להתניע בבקרים והיה כבה במהלך נסיעה. אחרי 4 חודשים שהוא כבה ב110 קמ"ש ועצר בסופו של דבר בתעלה בכביש החוף, הוא נמכר בהפסד ענק. (נקנתה וננהגה על ידי)

 

רנו מגאן 2001 - נקנתה ע"י סבי וסבתי, חדשה. במהלך 4 שנות הבעלות הרכב גמע 24,000 ק"מ - חיישני הצתה הוחלפו 3 פעמים בגלל בעיות התנעה בבוקר, יחידת פיקוד מיזוג האוויר, מאבה ומדחס מזגן , מנועי חלונות החשמל הקדמיים וחיישן גיר - הטיפולים השותפים התבצעו במרכזי.

 

גם אם אניח רגע את כל הבעיות הנ"ל בצד, שהן אינן סבירות למכוניות חדשות, שירות הלקוחות של קרסו מזלזל ומעליב, פקידות השירות שחוקות וחסרות סובלנות והגרוע מכל, אין שום נכונות ללכת לקראת הלקוח. את המשפט, "מדובר בבלאי סביר, רכיבים אלקטרונים ומכאניים מתקלקים לעיתים..." ו "זו הפעם הראשונה שאני נתקלת בבעיה מהסוג הזה! " (מפתיע..) הן מדקלמות מתוך שינה.

פורסם

megane1600

 

מצטער, עדיין לא נתקלתי במוסך רנו מורשה שיודע לעבוד כמו שצריך. אם יש לך המלצות מניסיון אישי מוצק תוך כדי פירוט מה הצליחו לפתור (קשה לי להאמין שלא היו לך תקלות - חיישן הצתה למשל או קוילים) ואיך, אשמח לשמוע ולדבר איתך.

Veni Vidi Vici

פורסם

דוגמא אחת ונחמדה.(אך מפורטת)

 

יום אחד אני מניע את הרכב ובום פתאום הטורים מתייצבים על 3000, ולא מוכנים לרדת.. יש לציין ששילוב הילוכים במצב כזה הוא די לא בריא.

כיביתי את הרכב לאחר כמה דקות הנעתי שוב הטורים על 1500 ... נסעתי למוסך בראשון לציון (מקום ענק) בו טענו שישנה בעיה במנוע צעדים ושיש להחליפו ואולי זו גם לא הבעיה בכלל ואולי הבעיה נמצאת בפקד של הAIRFLOW,המחיר גנבה לאור יום, בכל מקרה לא השתכנעתי,

ניגשתי למוסך רנו בתי-ים, שם חיברו את הרכב למחשב, שמו לב שהלחץ בסעפת עלה מה שמתריע בעצם על חדירת אוויר לסעפת היניקה ממקור לא ברור, ( יש לי היינס כך ששיערתי מלכתחילה- מה גם שהיה רעש של שריקה ברכב ברגע שהטורים נתקעו).

בכל מקרה לסיכומו של עיניין הוחלפה צינורית ואקום,שהייתה קרועהבפינה הזויה שילמתי ויצאתי לדרכי (מאז 4 חודשים כלום).

יתרה מזו שחששתי שישנה בעיה בגיר ניגשתי אליהם הם בדקו את מחשב הגיר והלחץ המופעל על הגיר (למזלי הכל היה תקין) ונחש מה ... לא חוייבתי באגורה ,

מבחינתי זהו שרות!! ואל תשכח הרכב שלי בן 10. ועבר "התעללות" יפה מצידי (יעיד על כך בני.ל). עוד דוגמא טפשית רנו קריית שמונה - הלכה לי גומיה של מיכל העיבוי כשהייתי באזור הצפון- ניגשתי -קיבלתי פקק חדש ללא תשלום, הזוי אך אמת לאמיתה.

יום טוב.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

או שאתה מבלה כל כך הרבה במוסכים (רנו בכל זאת) שכבר מכירים אותך ויודעים שתחזור עם עוד בעייה או שבאמת נפלת על מוסך טוב בבת ים. לי יש בעיית סל"ד סרק שעד כה לא נפתרה ובמורשה נתניה פשוט הרימו ידיים.

Veni Vidi Vici

פורסם

מוסך מעולה. דרך אגב עד כה הייתי כ 3 פעמים במוסך מורשה רנו לצורך תקלה.

המוסך בבת ים פשוט מעולה- (הומלץ אגב ע"י בני.ל)

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

חבל שהשרשור הזה הפך לרמת האמינות של רנו

 

לא זו היתה כוונתי בפתיחתו

בכל מקרה אני שמח לבשר שאתמול קיבלנו את הסנייק (עם נגן MP3 אבל בלי רמקולים אחוריים)

בהשוואה לסנייק הישנה (2002 2.0 ליטר) החדשה (1.6) כמובן שיש הבדל בהרגשת הכוח אבל אני צריך לנסוע עוד כמה אלפי ק"מ ולתת למנוע להיפתח ע"מ להרגיש בדיוק את הפערים

 

צריכת הדלק משמעותית טובה מה2.0 סביב ה 1:13 בניגוד ל 1:10 (שוב נסעתי מעט יחסית כך שיתכן ואני לא מדייק)

הגימור המהודר של הסנייק הישנה התחלף בגימור זול יותר אבל עם תחושת "חללית"

הצג המטורף שבמרכז עם כל ההודעות... יותר גרוע מקוקפיט של 767

למפתח המטומטם הזה צריך להתרגל וגם להתנעה עם הכפתור..אבל השיא זה בלם היד החשמלי, כאילו מה?

אז ביינתים יש גם ריח של חדש

 

נדווח בעתיד על התרשמותי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...