Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי יונדאי אקסנט 95, 173K ידנית.

היום ניסיתי להניע את הרכב בבוקר בפעם הראשונה, המנוע התחיל לזוז ולאחר כשנייה נכבה.

כ- 8 נסיונות חוזרים להניע לא הועילו - אותה בעייה.

המתנתי 10 דקות וניסיתי להניע שוב - לא עזר.

ניסיתי ללחוץ קצת על דוושת הגז ונראה שהרכב משתעל למשך קצת יותר זמן ושוב נכבה.

לבסוף ניסיתי לפמפם בעדינות על דוושת הגז והמנוע לא נכבה. נסעתי למוסך להתייעצות.

 

במוסך המכונאי בדק את הרכב בדיקה מהירה (ללא מחשב), ולא ראה כל בעייה. הוא אמר שייתכן והאינג'קטורים סתומים.

הוא הכניס תוסף למיכל הדלק והמליץ לי לסוע במהירות גבוהה במשך 5 דקות.

 

בצעתי את מה שאמר, ובמשך היום לא היו בעיות נוספות. הרכב הניע חלק ב- 2 מקרים שונים, גם אחרי מנוחה של 8 שעות.

 

לפני כשבוע שמעתי רעשים מחזוריים מהרכב, מייד לאחר ההנעה (גם כשעמד בניוטרל וגם כשהתחלתי לסוע). הרעשים נראו מסונכרנים לסיבובי המנוע, כלומר ככל שהסל"ד היה גבוה יותר כך התדירות של הרעשים גברה. אינני יודע האם יש קשר בין הבעייה לבעיית ההנעה.

 

כיביתי את המנוע והנעתי אותו שוב, הרעשים נמשכו מספר שניות ולבסוף פסקו.

 

מה דעתכם?

מה כדאי לעשות?

פורסם

אם כרגע אין בעיה ואין רעשים אז לא לעשות כלום.

 

 

בכלל, רכב שלא מניע במקרים רבים רושם תקלה ,במחשב ניהול המנוע, והיא נשלפת עי חיבור סורק.

 

לא רציני לא לנסות לחבר סורק ולזרוק לאוויר דברים.

 

יש אפשרויות רבות ל"ניחושים" (דבר פסול לכשעצמו) ברכבים בהם התקלה קוראת אחת ל, ותמיד בזמן בדיקה במוסך הכל לכאורה תקין.

אבל זה לאחר שסורק לא איתר את הבעיה וגם אז צריכה להיות לוגיקה במחשבה ולא ניחושים פרופר.

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

היי,

הרעשים חזרו. (מעין תקתוקים). זה קורה בעיקר כשהרכב קר ולמשך כ- 5 דקות ואז נפסק.

בפעם האחרונה שנבדק עם SCANNER המכונאי אמר משהו על קראנק ומחק את התקלה מהזכרון.

אתמול המכונאי לא רצה לחבר SCANNER למרות שביקשתי והוא אמר שיתכן ויש בעייה בבוכנות.

האם כדאי לטפל, ואם כן, איפה (באיזור חיפה)

מה העלות המשוערת של הטיפול?

תודה.

פורסם
היי,

הרעשים חזרו. (מעין תקתוקים). זה קורה בעיקר כשהרכב קר ולמשך כ- 5 דקות ואז נפסק.

בפעם האחרונה שנבדק עם SCANNER המכונאי אמר משהו על קראנק ומחק את התקלה מהזכרון.

אתמול המכונאי לא רצה לחבר SCANNER למרות שביקשתי והוא אמר שיתכן ויש בעייה בבוכנות.

האם כדאי לטפל, ואם כן, איפה (באיזור חיפה)

מה העלות המשוערת של הטיפול?

תודה.

האם כשהרעשים קיימים, דולקת או מהבהבת נורת לחץ השמן?

את התקתוקים שהזכרת, יש כנראה ליחס לנדנדי שסתומים, שמעברי השמן שלהם סתומים, ולכן לחץ השמן שלא מגיע, גורם לתיקתוקים שהזכרת.

מתי החלפת שמן ומסנן שמן במכוניתך, ומה צמיגות השמן, שבו אתה משתמש?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

נשמע יותר כבעיה מכנית, סקנר לא עולה על תקלות כאלה... (לא מדוייק, כי למשל אם ואקום משתנה וכו..הוא יראה כהנא וכהנא)

 

בגדול, רעש לא מאובחן על ידי סקנר.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
האם כשהרעשים קיימים, דולקת או מהבהבת נורת לחץ השמן?

את התקתוקים שהזכרת, יש כנראה ליחס לנדנדי שסתומים, שמעברי השמן שלהם סתומים, ולכן לחץ השמן שלא מגיע, גורם לתיקתוקים שהזכרת.

מתי החלפת שמן ומסנן שמן במכוניתך, ומה צמיגות השמן, שבו אתה משתמש?

בברכה

צביקה

היי, הנורה לא דולקת ולא מהבהבת כשיש את התקתוקים.

את השמן החלפתי לפני יומיים כי המליצו לי לבצע שטיפה של המנוע בטענה שזה עשוי לפתור את הבעייה.

כמו כן החליפו לי פילטר שמן ושמו תוסף לשמן.

השמן הוחלף במוסך מורשה , אינני יודע מה סוגו - נראה שמן שמתאים למנועי יונדאי

שוב, התקתוקים חולפים מעצמם לאחר מספר דקות .

×
×
  • תוכן חדש...