Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום.

יש ליד הבית שלי אתר בניה, בונים בית חדש, והם עובדים עם בטון מן הסתם ;).

אז יום אחד אני בא לטיגרה ורואה נקודות של בטון על הצבע, כנראה השפריץ להם בטון או משהו ועכשיו יש נקודות מעצבנות על האוטו, ניסיתי להוריד עם מפתח עדין אבל עדיין עשה שריטות קטנות.

איך אפשר להוריד את נקודות הבטון מבלי לפגוע בצבע?

אודה מאוד לעוזרים.

פורסם

לא חשבת אולי להגיש תביעת פיצויים על גרימת נזק לרכוש??

אני לא הייתי עובר על כזה דבר בשתיקה, גש לאחראי בנייה שם ותראה לו את זה....

Honda hornet 600

 

פורסם

תיקח סמרטוט ספונגה ספוג מים עם סבון ופרוש אותו על הגג ותן למים לחלחל לבטון ככה בערך 15 דקות. אחכ תשפשף בעדינות.

פורסם

הצעתי לך להרטיב טוב ואפילו מים חמיםאחרי כתבו לך שמים יקשה את זה מה זה יסוד שמשקים אותו כדי שיתקשה?

תנסה כך ותצליח.

פורסם

חבר'ה

 

מי שלא מבין שלא יגיב ויכתוב שטויות.

אם בטון היה נחלש במים כמעט כל הבניינים והגשרים בארץ היו נמסים.

אז תפסיקו להציע דברים שאין סיכוי שיעבדו.

פורסם
חבר'ה

 

מי שלא מבין שלא יגיב ויכתוב שטויות.

אם בטון היה נחלש במים כמעט כל הבניינים והגשרים בארץ היו נמסים.

אז תפסיקו להציע דברים שאין סיכוי שיעבדו.

גם בטון נסדק.

 

נסה מים חמים מקומקום כמו שאמר קודמי.ושפשף תוך כדי עם ספוג ! לא לשרוט !

אין לך מה להפסיד.הפח והצבע לא יפגעו ממים חמים.

נשמח לשמוע עדכונים.

פורסם

מצטרף להמלצות להרטיב את האיזור בעזרת מיים חמים ומעט שמפו לרכב, ולאט ובעדינות לנסות לשפשף את זה מהצבע.

מייד כשאתה מסיים - שכתב ווקס - כדי למנוע הידבקות נוספת של בטון.

ולכל החברים שחושבים שמיים מקשים בטון - הסיבה שמרטיבים בטון במהלך הבניה היא כדי לוודא התייבשות אחידה של הבטון.

אם לא היו מרטיבים את הבטון השכבה החיצונית היתה מתייבשת וכולאת בתוכה בטון שאינו יבש לחלוטין - זה היה יוצר פגיעה קשה בחוזק שלו, זו הסיבה בגינה מרטיבים בטון.

בכל מקרה, מדובר בנקודות קטנות של בטון ולא ביציקה שנעשתה לבחור על האוטו - לכן שפשוף עדין במייים ומעט שמפו לרכב יעשה את העבודה.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

גם אצלי זה קרה בפולו (לשעבר).

גירדתי כל אחד משביבי הבטון באמצעות הציפורן ,אחד אחד.

זאת היתה הדרך היחידה בה הצלחתי להפטר מכולם ,אחרי שניסית בערך כל מה שהציעו מעליי בשרשור הזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אל תגע בבטון. צלם את הרכב (אם אפשר, שהתמונה תכלול גם את אתר הבניה), לך למנהל העבודה ותתלונן. אם צריך, תגיע לקבלן.

אם תוריד את הבטון ותעשה נזק לרכב, אף אחד לא ידבר איתך.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

תודה לכולם, אחרי שניסיתי עם מים חמים/קרים ולא הצליח.

ניסיתי בעזרת הציפורן כמו שאייל אמר, והרוב ירד, רק חלקים קטנים מאוד שממש קשים לא.

אותם אני אנסה שוב עם מים חמים אולי זה ירכך אותם טיפה ואז עם ציפורן להשלמת המבצע.

הקטע ב"תביעה" זה שמנהל העבודה שלהם יגיד לי שאני אתן לו את האוטו והעובדים יורידו הכל, ז"א הרבה שריטות, אני מעדיף לעשות בעצמי את העבודה כדי שאני אהיה עדין עם האוטו, אלה רק ישרטו לי את האוטו.

נעדכן בהמשך מה הכי אפקטיבי, ואח"כ תמונות של האוטו המנצנץ אחרי כל הווקס :-).

×
×
  • תוכן חדש...