Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב, עד 90,000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם (וחג שמח גם),

 

אשמח לקבל רעיונות לרכישת רכב חדש עד 90,000 ש"ח.

הרכב מיועד לצעירה בת 21, בעיקר לנסיעות עירוניות אבל גם ליציאה מהעיר בערך פעם בשבוע.

הרעיונות שהועלו הם פולו, איביזה, 206, יאריס ו-C3 משנים 2004 ואילך. גם השם גולף נזרק לאוויר, תוך לקיחה בחשבון שזה אומר ירידה בשנתון.

אשמח לעצתכם לגבי דגמים שאולי פספסנו, חוות דעת על הדגמים שפורטו ובכלל עצות טובות.

 

תודה!

פורסם

הרעיונות שהועלו מצוינים, ואולי אפשר לוותר על הגולף בהיותו גדול יותר. מה שבטוח, לא ללכת לכוון האסיאתיות (דיהטסו, דייהו - שברולט, גטס וכיו"ב), משום שזו תהיה ירידה בכל המובנים (בטיחות ונוחות ירודות, תצרוכת דלק גבוהה יותר ואחזקה לא זולה יותר).

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

גם אני חושב שעדיף להתרחק מהאסיתיות, ומכל האפשרויות שעלו כאן היאריס היא המומלצת ביותר (אוטו מצוין, חכם, אמין - טויטה וגם המראה לא רע בכלל), וניראה שהיא הבחירה הכי טובה לדרישות.

 

שי. :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
SUZUKI IGNIS רכב מעולה לבחורה ולצרכים שלה.
?!

מה כל כך מעולה בו?

האין נוחות נסיעה שלה?ההגה המזוויע שלה?או שמה האיבזור הפנימי שהוא תערובת של יפנית בסיסית משנות ה 80' ואופל קורסה דור קודם?

חוץ מעיצוב חיצוני רענן ויחידת הנעה נחמדה באמת אין בה כלום.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
דייהטסו סיריון יכולה להיות דווקא אופציה טובה.
??????????????????????????????????????????????????????? טובה ????????????????????????????????? עם בטיחות ונוחות ירודות, מה טוב בה ?

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

אוטו מצוין הסיריון. (כמובן מבית טויוטה)

 

עיצוב מדהים, נוחה,מרווחת,אמינה וחסכונית. אני מכיר אישית כמה שיש להן את הרכב הנ'ל והם מרוצים ביותר. אוטו מומלץ בהחלט.

 

??????????????????????????????????????????????????????? טובה ????????????????????????????????? עם בטיחות ונוחות ירודות, מה טוב בה ?
פורסם
הפולו והיאריס יוכלו לספק את הדרישות

אני דווקא הייתי סולד מהפולו מכמה סיבות:

א) צ'מפיון

ב) יקרה ביחס למתחרות

ג) מנוע עתיק וחלש

 

ליאריס יש:

א) יבואן הרבה יותר שפוי וחביב

ב) מחירון (לפחות של הדגם הקודם) סביר (וגם שוק מצויין כשרוצים למכור)

ג) מנוע חסכוני ובעל און רב ביחס לנפח הצנום

 

אבל למצוא יאריס יהיה קשה מאוד. אם כבר אז ללכת על הפאביה (שתהיה הרבה יותר זולה לקניה) מאשר על הפולו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
??????????????????????????????????????????????????????? טובה ????????????????????????????????? עם בטיחות ונוחות ירודות, מה טוב בה ?
אני חושב שהוא התכוון לסיריון החדשה! לכן הפליאה לא במקום. רכב מצויין ומוביל כיום בקטגוריה, בטיחותי מרווחת, חסכוני...

 

לבחור שהציע איגניס וג'ימיני? אתה רציני? האיגניס עוד מילא, מיושנת סתם לא נוחה. אבל ג'ימיני? ג'יפ? למה? מאוד לא נוח, צפוף, פלסטיק מיושן צריכת דלק גבוהה.. לוותר ומהר.

 

סיריון החדשה, אם אפשר כברכ למצוא יד שנייה או להוסיף טיפה ולקנות חדשה..

טויוטה יאריס אופציה מצויינת..

פורסם
?!

מה כל כך מעולה בו?

האין נוחות נסיעה שלה?ההגה המזוויע שלה?או שמה האיבזור הפנימי שהוא תערובת של יפנית בסיסית משנות ה 80' ואופל קורסה דור קודם?

חוץ מעיצוב חיצוני רענן ויחידת הנעה נחמדה באמת אין בה כלום.

על טעם ועל ריח אין מה להתווכח ההערות שלך והקטרנות שלך לא במקום אנשים מציעים הצעות פה לזה נועד הפורום מה פשר הרוח הקרבית שלך לגבי הרכב (או שאתה עצבני מטיבעך? ) .

אתה יכול לחלוק ולתת רעיונות אחרים אם יש לך ביכלל אבל לרשום סתם הערות ניראה לי מיותר ולא מכובד....

פורסם
על טעם ועל ריח אין מה להתווכח ההערות שלך והקטרנות שלך לא במקום אנשים מציעים הצעות פה לזה נועד הפורום מה פשר הרוח הקרבית שלך לגבי הרכב (או שאתה עצבני מטיבעך? ) .

אתה יכול לחלוק ולתת רעיונות אחרים אם יש לך ביכלל אבל לרשום סתם הערות ניראה לי מיותר ולא מכובד....

אין לו שום רוח קרבית, פשוט הוא תיאר מה באמת הרכב הזה שווה, תיאור די מדויק דרך אגב.

זכותך להציע הצעה, זכותו של כל אחד להגיב ולהגיד מה הוא חושב על זה, במיוחד אם יש ניסיון עם הרכב הזה..

 

 

פיליפ.

פורסם
על טעם ועל ריח אין מה להתווכח ההערות שלך והקטרנות שלך לא במקום אנשים מציעים הצעות פה לזה נועד הפורום מה פשר הרוח הקרבית שלך לגבי הרכב (או שאתה עצבני מטיבעך? ) .

אתה יכול לחלוק ולתת רעיונות אחרים אם יש לך ביכלל אבל לרשום סתם הערות ניראה לי מיותר ולא מכובד....

אין לו שום רוח קרבית, פשוט הוא תיאר מה באמת הרכב הזה שווה, תיאור די מדויק דרך אגב.

זכותך להציע הצעה, זכותו של כל אחד להגיב ולהגיד מה הוא חושב על זה, במיוחד אם יש ניסיון עם הרכב הזה..

 

 

פיליפ.

פורסם

אני הייתי הולך על ה-206 חדשה מהסוכנות, שתוסיף עוד שמיניה ויש לה רכב דנדש מהסוכנות שגם לפי דעתי, חסכוני, די אמין ונראה טוב... מדובר על המנוע 1.4 כמובן, אוטומטי...

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

×
×
  • תוכן חדש...