Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב, עד 90,000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
??????????????????????????????????????????????????????? טובה ????????????????????????????????? עם בטיחות ונוחות ירודות, מה טוב בה ?

אני דיברתי על הדגם החדש. אוטו עירוני מצויין.

Veni Vidi Vici

פורסם
אני הייתי הולך על ה-206 חדשה מהסוכנות, שתוסיף עוד שמיניה ויש לה רכב דנדש מהסוכנות שגם לפי דעתי, חסכוני, די אמין ונראה טוב... מדובר על המנוע 1.4 כמובן, אוטומטי...
למה להוסיף עוד 8K בשביל להוציא רכב חדש מהסוכנות ? בשביל להפסיד את אותם 8K איך שהוצאת את הרכב מהסוכנות?

 

ניתן למצוא כבר יד שניה רכבים מסוף 2005 במחיר המחירון , כבר ראיתי 206 למכירה עם 12K-20K, שזה מבחינתי רכב חדש לגמרי, ועוד באחריות היבואן.

 

ואני הייתי מוסיף להתלבטות את הפאביה החמודה.

under construction..

פורסם
על טעם ועל ריח אין מה להתווכח ההערות שלך והקטרנות שלך לא במקום אנשים מציעים הצעות פה לזה נועד הפורום מה פשר הרוח הקרבית שלך לגבי הרכב (או שאתה עצבני מטיבעך? ) .

אתה יכול לחלוק ולתת רעיונות אחרים אם יש לך ביכלל אבל לרשום סתם הערות ניראה לי מיותר ולא מכובד....

בין להציע הצעות,שלצורך זה נועד הפורום,לבין קביעה שמכונית מסויימת היא טובה או לא יש מרחק גדול.

כפי שציינתי,לאיגניס עיצוב נאה ומקורי,מנוע ותיבת הילוכים טובים וביצועים נחמדים,אך בכל שאר הפרמטרים היא נופלת מכל מכוניות הסופר מיני האחרות,כולל הפונטו ספייס והיונדאי גטס.

איכות הנסיעה בה פשוט נמוכה והניהוג על רמה ירודה.

אם הדיון היה מיתקיים על מכונית בתקציב של 50-60K,הסיפור אולי היה יכול להיות שונה.

ב 90K אין לאיגניס מקום.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
??????????????????????????????????????????????????????? טובה ????????????????????????????????? עם בטיחות ונוחות ירודות, מה טוב בה ?

אני מציע לך ללכת לסוכונות בלוקבסטר הקרובה כדי להחזיר את הסרט בו אתה חיי.

מבין כל המכוניות שהעלו פה, המכונית שזוכה לציונים הטובים ביותר (עפ"י NCAP) היא... סיריון (דור 2) כאשר המכוניות שזוכות (באחוזים כמובן) לציונים הנמוכים ביותר הם דווקא, פולקסוואגן פולו וסיאט איביזה. תבדוק את הנתונים הללו באתר של NCAP.

 

לפותח השירשור, לדעתי ב90K שווה לעשות קפיצה קטנה (5,000) ולרכוש את הסיריון החדשה ישירות מהייבואן. מדובר ברכב חדש ומודרני יותר מן המתחרות, מספק רמת בטיחות גבוהה, מרווח מאחור, בעל עיצוב צעיר ומודרני, מנוע חזק וחסכוני ובסך הכול מציג רמת נוחות סבירה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

בהחלט, אם תגיע לסוכנות בזמן הקרוב אתה תקבל הטבות כי זה קרב לסוף שנתון 2006.

אני מציע לך ללכת לסוכונות בלוקבסטר הקרובה כדי להחזיר את הסרט בו אתה חיי.

מבין כל המכוניות שהעלו פה, המכונית שזוכה לציונים הטובים ביותר (עפ"י NCAP) היא... סיריון (דור 2) כאשר המכוניות שזוכות (באחוזים כמובן) לציונים הנמוכים ביותר הם דווקא, פולקסוואגן פולו וסיאט איביזה. תבדוק את הנתונים הללו באתר של NCAP.

 

לפותח השירשור, לדעתי ב90K שווה לעשות קפיצה קטנה (5,000) ולרכוש את הסיריון החדשה ישירות מהייבואן. מדובר ברכב חדש ומודרני יותר מן המתחרות, מספק רמת בטיחות גבוהה, מרווח מאחור, בעל עיצוב צעיר ומודרני, מנוע חזק וחסכוני ובסך הכול מציג רמת נוחות סבירה.

פורסם
אני מציע לך ללכת לסוכונות בלוקבסטר הקרובה כדי להחזיר את הסרט בו אתה חיי.

מבין כל המכוניות שהעלו פה, המכונית שזוכה לציונים הטובים ביותר (עפ"י NCAP) היא... סיריון (דור 2) כאשר המכוניות שזוכות (באחוזים כמובן) לציונים הנמוכים ביותר הם דווקא, פולקסוואגן פולו וסיאט איביזה. תבדוק את הנתונים הללו באתר של NCAP.

גש אתה לכל סוכנות שתרצה, ואולי רצוי שתיגש לאופטומטריסט. כל המכוניות שפותח השרשור הזכיר זכו ל 4 ו 5 כוכבי בטיחות ב NCAP. הסיריון הנוכחית קיבלה את הרביעי בקושי. קרא את תוצאות המבחן המיליליות ולא רק את מספר הכוכבים ותבין. הסיריון הקודמת (2005) בקושי שלושה. הסירוין מבוססת אמנם על פלטפורמת היאריס, אך רחוקה מאוד ממנה בכל התחומים.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

×
×
  • תוכן חדש...