Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

 

בימי השמחים (בעצם, לא כ"כ..) של כיתה ט' היה לי שעון G-Shock ממש יפה, ומאוד אהבתי אותו. היה בו, פרט לשאר הסטנדרטים של ג'י שוק של אז (4-5 שנים..) היה בו פרט מעניין של מדידת טמפרטורה.

 

וכמובן, בגלל היותי אני, איבדתי את השעון (אל תשאלו איך).

 

לפני כמה ימים נזכרתי בשעון ואמרתי לעצמי, באינטרנט יש הכל. יאללה גוגל.

 

וכן, הצלחתי למצוא את דגם השעון (הייתי מאוד מאושר).

 

עכשיו לשאלה. נניח ואני רוצה למצוא ולרכוש שעון כזה, שסביר להניח לא מיוצר יותר. (בדקתי באיביי, no hits.)

יש איזושהי דרך בה אני אוכל לייצור קשר עם קסיו (יצרנית השעון) ולברר האם השעון מיוצר, או נמצא במלאי?

אם ישנה דרך אני אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי בלמצוא אותה.

 

אם זה משנה דגם השעון הוא DW9400B, של G-Shock. מצאתי בגוגל אותו כ

CasioThermometer DW9400B.

 

זה הקישור שמצאתי.

http://www.ciao.co.uk/Casio_Thermometer_DW9400B__5098496

 

אור.

פורסם

סביר שלא מיוצר יותר(אלא אם כן עלית לכיתה ח' השנה...)

לא חסרים דגמים של שעונים, אולי לא בהכרח של קסיו, שיענו על הדרישות שלך ואפילו יותר.

פורסם

עד לא מזמן היה לי שעון של קסיו שכלל גם מחשבון.

 

היום יש המון שכלולים חדשים כמו שאלעד ציין.

 

אני אישית ראיתי שעון של קאסיו עם מצלמה צבעונית. :shock:

 

עולה בסביבות 2.5K מרשרשים.

 

מדהים לאן שהטכנולוגיה מתקדמת.

פורסם

בסוף כל אחד יסתובב עם אומגה כמו של ג'יימס בונד...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
בסוף כל אחד יסתובב עם אומגה כמו של ג'יימס בונד...

כמו שצריך - שעון איכותי. :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אור שלום,

 

פנה לחברת טי אנד אי מרקטינג בע"מ, הם יבואנים של כל מיני מותגים (מצתי ZIPPO, אולרים של LEDERMAN ועוד) והם גם היו היבואנים של כל דגמי G-SHOCK שהגיעו לארץ. אם לא כל מה שנכנס לארץ נמכר הוא אצלם במלאי.

 

הפרטים שלהם:

טי אנד אי מרקטינג בע"מ

מרכז עמיאל, רח' קיבוץ גלויות 34

תל-אביב 66550

טל' 03-5184646

פקס 03-5184505

 

בהצלחה, איל.

טריומף TR3A שנת 1958

וולוו P1800 "המלאך" 1965

ותמיד מחפש עוד רודסטארים/מכוניות ספורט אירופאיות

פורסם

אני אישית מסתפק ב-3-4 שנים האחרונות בסיטיזן שלי, שעון מדליק, מודד עומק(או יותר נכון מדד, לפני הפריצת דיסק, מאז לא צללתי), בעל מחוגים בלבד, כרונוגרף(מין סטופר מחוגים) תאריכון, והפונקציה שאולי הכי בולטת בשעון הזה - Eco Drive - הרקע של כל המחוגים הוא מין פאנל סולארי שחור מראה, שבעצם טוען את הבטריה של השעון.

אחלה שעון, דאז עלה 400 דולר(קנו לי אותו במתנה...)

פורסם

יש לי CASIO הרבה יותר פשוט מסוף שנות ה-80'. חשבתי שלא מייצרים אותו יותר,

והנה, רק לפני שבועיים גיליתי בדיוק אותו דגם בחנות שעונים ושאר פיצ'יפקעס.

בין השאר נראו בחנות כל מיני שעונים מהסוג שהבאת בתמונה - חפש חנויות שעונים מעט ותיקות, ותמצא לדעתי בלי בעיה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...