-
הודעות
253 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי איל פלד
-
מזל טוב !
-
שלום, בסדר. מ צ ו י ן ! איל.
-
1. במקום ס'מאק, שלכאורה אסור לפי כללי הפורום, צריך היה להיכתב באופן מלא ומכובד, ואני מניח שלזה התכוון מכונן השרשור: "כוס אמק" 2. מכיוון שכללי הפורום מבקשים לשמור על תקינות השפה העברית, הייתי מצפה שיירשם, ברוח כוונתו של מכונן השרשור, משהו כמו, למשל: "ערוות אימך" 3. ואולי הכללים אינם תקפים בלע"ז... :lol:
-
לעניות דעתי הכותרת של השרשור אינה עולה קנה אחד עם כללי הפורום. הנה ציטוט חלקי מתוך כלל 12: ...וקיצורי סלנג כמו ת'שפה לא מקובלים.... הייתי מצפה לכיתוב מלא התואם את כללי הפורום, ואולי אף, כפי שאנו מתבקשים ובמפורש בסייפא של אותו כלל 12 לכללי הפורום, להקפיד על תקינות השפה העברית....
-
לנמרוד, עמרי ויתר בני המשפחה, משתתף בצערכם. שלא תדעו עוד צער. איל פלד
-
שוקעתיק: מכירה וקניה של רכבים קלאסיים, חלקים וספרות מקצועית, ייעוץ במחירים
איל פלד פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
שלום, תיקון קל: מכוניות מרצדס שזכו לכינוי "פגודה" הן רק מדגמי 230SL, 250SL ו-280SL (המבוססים כולם על מרכב W113) מהשנים 1963 עד 1971. איל. -
אכן כן, יש גם גרסא בוטנית-קוצנית של "כסא החותנת". בעבר גם הייתה במושב עין איילה בחוף הכרמל מסעדה באותו השם, שבחצר שהקיפה אותה היו מספר לא מבוטל של "כסאות חותנת" דוקרניים. לסקרנים - ב"זלמנלנד", מדינת הקקטוסים של זלמן בקיבוץ עין גדי, יש כמה וכמה צמחי כסא החותנת בקטרים ובגבהים שונים.
-
ונא לא לשכוח ששמו הרשמי ומלא החן של הכסא שנפתח בבגאז' הוא "כסא החותנת"...
-
למאזינים, ולאלה שיאזינו להקלטה, שלום רב, התכנית היא פרי עמלו של עמרי רחמימוב. הוא שהגה את הרעיון, ערך את תחקירי הרקע, איתר את המרואיינים וחילק ביניהם (ובתבונה) את התכנים, בחר השירים ושתל אותם במקומות הנכונים, תיאם ותיזמר את כל המרכיבים הטכניים (אולפן, טכנאים, מנהלות ושאר ירקות), והוא - ורק הוא - מי שהתמודד עם סד של כ-50 דקות שצריך היה להכיל כמעט אינסוף של חומרי גלם. אני חב תודה לעמרי שהזמין אותי לשבת לצידו באולפן ולהשתתף עמו בהגשת התכנית. אולם כאמור, הכל מעשה ידיו להתפאר. חג שמח, איל
-
לבועז ולאייל, משתתף בצערכם הכבד. שלא תדעו עוד צער. איל פלד
-
נכון - מכונית אחת, וליתר דיוק TR3A
-
והציטוט האלמותי של הנרי פורד, בקשר עם טעם הקהל (וטעם היצרן) לאחת המכוניות המפורסמות והקלאסיות בהיסטוריה Any colour - so long as it's black Henry Ford
-
כמובן. ומי שיחפש ברשת תמונות מהאירוע ימצא דברים "אש" שלא מן העולם הזה...
-
שבת שלום, עם בואו של האביב ובהמשך לשבוע הצבעוני באדיבותו של רן, שיהיה לכולנו יום צבעוני במיוחד. איל.
-
בשביל מי שמחפש דרך לקרב את הדור הצעיר (המאוד צעיר בשנותיו) לנושא המוטורי אני מציע וממליץ על הספר הקלאסי (כן, גם בספרים יש מי ומה שעונה לתואר "קלאסי") "מכונית הפלא". ביוזמת "איתמר מאתר הספרים" - המתמחה באיתור של ספרים שכבר מזמן נעלמו ממדפי החנויות - הודפסה מהדורה מחודשת של ספר ה"אספנות" הזה, וכך הוצג הדבר בדוא"ל שהגיע אליי: מכונית הפלא/ א. גבריאלי - ה. שטרים סִפּוּרוֹ שֶׁל מַתִי, הַמִּתְפַּלֵּל לִמְכוֹנִית כְּדֵי לא לְאַחֵר לְבֵית הַסֵּפֶר, וּתְפִלָּתוֹ מִתְגַּשֶּׁמֶת: מַר לְטָאִי מְחַכֶּה לוֹ בְּפֶתַח הַבַּיִת עִם מְכוֹנִית בַּעֲלַת יְכוֹלוֹת מֻפְלָאוֹת. מַהֲדוּרָה מְחֻדֶּשֶׁת. הוֹצָאַת אחיאסף, 2005. כְּרִיכָה קָשָׁה, 115 עַמּוּדִים. 55 ש"ח. ולמען הגילוי הנאות - אין לי שום קשר מסחרי או אחר עם הוצאת הספרים ו/או איתמר המאתר, ומכיוון שמדובר ב"מוצר" תרבותי וקלאסי, שעשוי להיות מתנה הולמת מבאי הפורום ומשתתפיו, ראיתי לנכון להפנות את תשומת הלב.
-
רן יקירי ויתר עמיתנו הקוראים, לא בגלל שהנושא לא חשוב, ראוי, מעניין ומרתק אלא משום שיש גם כאן בפורום הפתוח, וגם בפורום הסגור של המועדון, שרשורים בדיוק בנושא זה ואילו כאן ראוי - לעניות דעתי לפחות - להישאר בגבולות הגיזרה של האוסטין A30 החמודה. איל
-
שלום, קודם כל מברוק ובהצלחה. מכונית קטנה-גדולה שבחור אוסטרלי אחד, פיטר ברוק, ולמען האמת לא סתם בחור אלא נהג המירוצים האוסטרלי האולטימטיבי והמיתולוגי, ניצח איתה, כן עם אוסטין A30, לא מעט מירוצים כנגד כל הסיכויים וגם כנד כל המתחרים. למי שלא מכיר את הסיפור של האיש והאוסטין, ומתעניין, כדאי לעיין כאן בשביל מידע "אנציקלופדי": http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Brock או כאן, באתר הרשמי של פיטר ברוק, שהיה ברבות השנים ובדרך הטבע ל"מותג" וגם ל"תעשייה": http://www.brock05.com/brockA30.php ולמי שמתעצל לקרוא אנגלית ורוצה רק לשזף את העיניים מובא הקישור הבא: http://www.brock05.com/mrhdtgallery/A301.jpg איל נ.ב.: ואין לראות בכל המידע הנ"ל המשך או הזמנה, מכל סוג שהוא, להיגרר לדיונים בנושא האינסופי של שימור ושיפור, שיפות ושיפצור. איש באוסטינו יחיה והולדן עם נמר ירבץ.... א.
-
לשחזר לבד קשה. אם ברכב שאצלך אין לוחית מקורית שעליה מוטבע ה- commission number אז כדאי לבדוק אם לא הוטבע על השילדה או במקומות אחרים (בלינקים המצ"ב יש מראי מקום לחיפוש). אם לא יסתייע מציע לך לפנות בשאלה מנומסת למפעילי האתרים בלינקים המצ"ב ואני מניח שהם יועילו יותר במידע המבוקש על ידך. http://members.cox.net/spitlist/spitfire.html ו/או http://www.triumphspitfire.nl/identification.html בהצלחה,
-
ה-commision number הוא מספר הזיהוי של הרכב, כמו תעודת זיהוי של אדם. אצל טריומף, וגם אצל יצרנים רבים אחרים, מדובר במספר ובו שילוב בין אותיות (בדרך מייצגות סימולים לסוגי מנועים או לתת-דגמים בתוך הסדרה ולעתים לפי ארץ ייצור/ייצוא) וספרות (בדרך כלל מספר סידורי המעיד על "מיקום" הרכב הספציפי בסדר הייצור במהלך שנה או במהלך חיי הדגם כולו (תלוי איך היצרן סופר). בשביל טריומף ספיטפייר 1969 ראה בקישור הבא (בטבלה של MK3): http://www.rimmerbros.co.uk/rimmer/triumph/spitfire/misc בברכה,
-
מבחינתי ברור שהגדרה 6 עונה למושג "רכב קלאסי". היא ולא אחרת. שהרי המונח "קלאסי" נועד לתאר תכונות ייחודיות של הרכב - איכות, הידור, מעמד, עיצוב וכיו"ב המעידים על בולטות לטובה. קשה לי לראות איך מודדים "קלאסיות" במונחים של שנים (20,30,40 או 50 שנה לצורך העניין וזה לא בדיוק יכול להיות המבחן כי יש קלאסיות בכל אחת מקבוצות גיל אלו).
-
מתברר שטרבנט-לימוזין היא מחלה מידבקת... http://trabant.shocauto.com/images/Trabant_Limousine_front_corner1.JPG שבת שלום,
-
ההצעה שניתנה לעמית מקוממת, וזה בלשון המעטה, ולדעתי יש לערער עליה. עמית, אם לדעתך אני יכול לעזור במשהו, אל תהסס - פנה אלי. נדמה לי שראוי (גם אם זה לא מוגדר במפורש בתקנון העמותה ובנוהליה) שהמועדון יתייצב - ובאופן פורמלי - מאחורי עמית (וכמובן רק אם עמית רוצה בכך), ויסייע לו בערעור תוך שימוש בכל היכולות המקצועיות הקיימות במועדון ואצל חבריו המתמחים (ויש כאלה, ויותר מאחד או שניים) בתחומי ביטוח, שמאות, משפטים ומו"מ עם הרשויות. מבלי לראות ולהכיר את טופס הערעור אני מנחש שצירוף חוו"ד מקצועיות מטעם נושאי תפקידים בהנהלת המועדון בכלל ומקרב משפטנים ויועצים משפטיים בו בפרט, כמו גם חוו"ד שמאי המתמחה בתחום מטעם המועדון ותצהירים של חברי מועדון שהביאו רכב אספנות בייבוא אישי בנושא ה"מכפיל" הריאלי לפי עלות הרכב בארה"ב - כל אלה יסייעו לצדק להיעשות. כמו שאמר אלכס אנסקי (בתשדיר שירות בגיל אספנות בערך) - מה לעשות? לעשות! איל פלד
-
שלום לכולם, לצערי הרב גיליון יולי-אוגוסט של האבטומוביל מתעכב מעט. אני מתנצל בפני כל חברי מועדון החמש, המנויים על כתב העת מכח חברותם במועדון, ובפני כל המנויים העצמאיים של כתב העת (שחלקם בוודאי גולש כאן). אני מקווה ומאמין (וכמעט בוודאות גם מבטיח) שבתוך שבועיים-שלושה, ועוד לפני ראש השנה, יצא הגיליון לאור ויופץ לכל מנוייו. שבת שלום וימים טובים, איל פלד
-
לתשומת לב המהרהרים בייבוא אצל האוטומטית מצוין בסעיף Title במפורש Other מה שעלול להקשות מאוד, אפילו מאוד-מאוד, בענייני הניירת הנדרשת לצורך ההליך. לגבי המכונית עצמה - נו, אתם יודעים - את דעתי המשוחדת מראש ובעליל אפשר לנחש די בקלות...
-
מתחת ללוחית האישית אפשר לחתום כקולקטיב: ASFUNOOT
