Jump to content

איל פלד

  • הודעות

    253
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איל פלד

  1. מניסיון אישי, ולא ממזמן, עמית צודק. הוצא אגרה, שלם אותה, חכה כמה ימים שייקלט במחשב המרכזי שלהם ואז ולך לדואר ועשה העברת בעלות (ושכח את שיחות הטלפון).
  2. איל פלד

    SubarurabuS

    בין 200 הקלאסיות של מרכז המורשת המוטורית הבריטית בגיידון (Gaydon) יש גם מיני-סיאמית כזאת..
  3. נסה לדבר עם יעקב טורטן 050-378883 (לא בשבת) שיש לו פחות או יותר כל חלק אפשרי לכל דגם של וולוו ולפני כן היו לו כמה וכמה (אבל כמה וכמה) טריומפים. אומרים שלפעמים הוא צועק ולפעמים הוא יקרן - אבל יש לו לב זהב וקטלוג חלקים בגולגלת. בהצלחה.
  4. מתברר שגם בחו"ל עושים שימוש לא ראוי בשכיות חמדה. הלנצי'ה פולביה מצאה עצמה כ"קולב" בחלון הראווה של חנות האופנה 'דיזל' במרכז רומא. כמה חבל.
  5. לסרט לערוץ ההסטוריה המשחזר מסע מוטורי מסוף שנות ה- 40 דרושים ג'יפים מהתקופה, במצב נסיעה אמין כמובן. מדובר בטיול של יומיים בסוף חודש מרץ 2004 נא לפנות לליאת מעידן חדש הפקות 02-6521222. תודה
  6. כמעט כמו אצל כל מוצר (ולא, רכב אספנות הוא לא "מוצר" כלכלי טהור) המחיר המוסכם בין מוכר מרצון לקונה מרצון הוא מחיר השוק הנכון. עכשיו נשאר לדבר על השוק ותנאיו. e-bay הוא שוק נפלא ואוצרות בו הרבה. מי שעוקב אחרי מה שקורה שם רואה משרעת רחבה מאוד של מחרים לאותו ה"מוצר" שאין ביניהם לבין המחירונים הרשמיים (וכולנו יודעים שיש יותר מאחד ויש מחירון ויש מחירון) דבר ולפעמים גם אין חצי דבר. לעניות דעתי הלא קובעת אין שום ערך (אפילו אם נסכים שלשקלים חדשים יש ערך...) למחיר שבו נסגרת עיסקה מעבר לים, נוסיף עלויות הובלה, עלויות מיסוי, מרכיב בלתי ידוע ליתר בטחון וקצת כסף כיס למסביב על מנת להעריך את השווי או המחיר הנכון של הרכב בישראל. קונה מרצון, מוכר מרצון, מחיר מרצון. כל שאר הנתונים היבשים הם דלק ותבלינים למשא ומתן ממש כמו הטעמים הסובייקטיביים שמניעים אותנו לחפור עמוק בארנק (ובארנק של הבנק הידוע בשם אובר-דראפט) בשביל לממש אהבה לפח, ניקל, כרום, גומי, פלדה וקצת (אבל רק קצת) פלסטיק. אגב 403 - לאבא שלי הייתה פעם מכונית כזאת שבאלבום תמונות הילדות שלי נשאה בגאון את לוחית הרישוי 613-131, מישהו יודע מה עלה בגורלה?
  7. מניסיון אישי - היום - העברת בעלות לרכב אספנות בסניף הדואר, גם כשלרכב אין טסט, נעשית בקלילות ובמהירות ותמורת 177 שקלים במזומן.
  8. אצל חיים ואלי ביטון ממוסך ביטון בירושלים יש מנועים (מיבוא) לדיאן 02-6536325.
  9. בעניין אופנועים - גם לסדרת ה-EN של קוואסאקי יש את הצורה לממש פוטנציאל אספנות עתידי
  10. איל פלד

    קומאנד קאר??

    נדמה לי שעומד אחד בצבע אפור בשכונת מונטיפיורי בתל אביב, שני רחובות (במקביל) מצפון לשדרות יהודית.
  11. באתר הבא 10 שאלות טריוויה קצרצרות: http://www.aaca.org/bntc/kidskorner/trivia/1/quiz1.htm לכאורה קל, למעשה.....
  12. מה אנחנו יודעים על הדגם הזה בארץ הקודש? כמה יש? איפה ולמי? קל/קשה להשיג חלפים? שווה/לא שווה?
  13. אמנם הנבואה ניתנה לשוטים אבל... די ברור שיש מכוניות שמסתובבות ביננו היום שיהיו כלי הרכב הנחשקים ביותר במועדוני האספנות בעוד 20-25 שנים. כמעט בטוח שהדגמים העכשווים של יצרנים שמכוניותיהם כבר היום הן פריטים נחשקים ביותר בעולם האספנות ימשיכו לככב גבוה ברשימה גם בעתיד: מוסטנג, פורשה 911, החיפושית החדשה, ג'יפ רנגלר והמיני קופר החדשה. וגם, די בטוח להמר על: אודי TT ב.מ.וו. Z3 פג'ו 206 קופה-קבריולט סמארט מזדה מיאטה MX5 עוד רעינות, הצעות, תוספות? למי שיש חזון, המון ממון, סבלנות בכמויות ומקום אחסנה בלתי מוגבל מוזמן להתחיל לרחרח ולחפש...
  14. איל פלד

    זיהוי גריל

    כמו שאפשר לראות זה לא TR3A.
  15. לבעלי טריומף כדאי להכיר את האתר האמריקני שעוסק רק, אבל אך ורק (וכמו שצריך), במכוניות טריומף. בפורום שלהם, אחרי רישום קל וקצר, יש מדור יעיל ביותר של עצות ועזרה. מניסיוני האישי אני יכול להעיד שבמהלך שיפוץ ה- TR3A שלי נזקקתי לתכנית חשמל ובתוך פחות מ- 3 שעות (ויש לקחת בחשבון את הפרשי השעות ביננו לבינם) היו לי במייל 4 תכניות חשמל וגם לא מעט הפניות לאתרים ברשת ולספרות מקצועית שיכולים לעזור. אגב, חשוב מאוד לקרוא את כללי הפורום (למשל, אסור לשאול את אותה השאלה ביותר מקטגוריה אחת) כי הם קפדניים מאוד (וסלחנים לטירונים...). http://www.totallytriumph.net
  16. יש לו את "מוסך תקוע" בא.ת. תלפיות ירושלים וביישוב תקוע, אי שם ממזרח לקצה הדרומי של כביש המנהרות לא רחוק מהרודיון (ומכאן מקור השם).
  17. יעקב טורטן, היה מכונה פעם "יעקב טריומף" היו לו כמה וכמה טריומפים וגולת הכותרת הייתה TR6 בצבע תכלת שמוצעת היום למכירה בלוח של ליאור ברוך + כתבה ב "אוטו" שמפורסמת באתר שלו. לי הוא עזר הרבה עם הספיטפייר שהייתה לי. זה נכון אבל בשנים האחרונות הוא "יעקב וולוו" ויש לו כמעט כל חלק - גומי, פלסטיק ומתכת - לוולוויים, בעיקר אספנות.
  18. תתחדש על הוולוו. פנסים וחלפים אחרים תוכל למצוא אצל יעקב טורטן מירושלים 050378883.
  19. RS6 יקירי, ערוץ 2 משודר באוויר ולא חייבים כבלים ו/או לוויין בשביל לקלוט אותו, מספיק אנטנה פשוטה.
  20. הבוקר סיפר לי חברי הטוב, חיים ביטון, ממוסך ביטון בירושלים שהחליט למכור את האוסטין A40 שנת 1950 השחורה שלו. מי שמכיר את חיים, חבר מועדון החמש, ואת הטרקסיון הנהדרת שלו יודע שהוא יודע משהו (ולמעשה, הרבה יותר מ"משהו") על שיפוץ, טיפוח ואחזקת מכוניות אספנות. הטלפון שלו 02-6536325. בהצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...