צוקי שלום,
ראשית הרשה להצטרף למחמיאים על הפיאט שלך. הרכב באמת אחד המיוחדים שיש פה.
במפגש ראיתי שהגלגלים האחוריים באוטו שלך בחלקם התחתון נוטים פנימה נראים קצת עקומים. רציתי לשאול אותך האם זו תקלה? או שזה תוכנן כך במקור ע"י גאמין האיש?
(פשוט אצלי בטריומף יש את אותה בעיה וזה קצת מפריע לי בעין)