Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב סוטה ימינה במהירות גבוהה (מעל 60 קמ"ש).

רביעיית צמיגים הוחלפו לפני כחודש לחדשים. היום בוצע כיוון פרונט ואיזון ממוחשב. במכון הפרונט החליפו בין הגלגלים הקדמיים ואמרו שאם הבעייה היא בצמיגים אז הרכב יסטה כעת שמאלה אך הרכב ממשיך לסטות ימינה.

במהירות נמוכה הרכב נוסע ישר.

 

יש למישהו רעיון כיצד להמשיך?

 

תודה מראש,

אסף

פורסם

קח מטר ובדוק מרחק, בין מרכז הציר האחורי לקידמי (הגה ישר).בשני הצדדים.

בקובץ המצורף אתה רואה את האוטו מלמטה.שים לב שהמרחק(בקובץ)בין הקידמיים לאחוריים לא שווה.

זה מצב של משיכת הגה.אני משער שבצד הימני של האוטו שלך תגלה מרחק קצר יותר.

בדוק ועדכן.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

סוטה- הכוונה במהירות גבוהה (מעל 60 בערך) הרכב מושך ימינה (אם עוזבים את ההגה הוא מושך חזק) אם מחזיקים את ההגה אז פחות מורגש.

 

מה עושים אם אכן המרחק בין הצירים אינו שווה? (אתה מתכוון נזק מתאונה?)

היום במכון פרונט עשו כיוון פרונט, כיוון גלגלים, בדיקת ציר קדמי ממוחשבת ומירכזו את גלגל ההגה.

 

ד"א הבעייה התחילה כמספר ימים אחרי שהחלפתי צמיגים ולא היתה קיימת לפני כן.

×
×
  • תוכן חדש...