Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי פולו (ניראה לי כבר כולם יודעים) 2003 1400 סמ"ק עשתה כמעט 72 ק"מ ידנית.

היום נסעתי לעשות קניות לשבת, והיסתכלתי על הלוח שעונים וראיתי שכתוב שם 15 או 14.

מישהו אמר לי שמחלקים את המספר הזה ממאה וזו הצריכה של הדלק.

זאת אומרת, כל ליטר (במקרה שלי) 7 ק"מ.

לדעתי זה ממש מוגזם! לא יכול להיות שזו הצריכה שלי, במיוחד שזה ידני ו-1400 סמ"ק.

יש עצות מה אני יכול לעשות?יכול להיות הלך משהו ברכב ובגלל זה יש צריכה שכזו?

מפני כמה ימים זה היה על 8 ומשו ו-9 ומשו, פתאום קפץ (זה מה שקורה שנשים נוהגות על הרכב).

בנתיים הדלק זורם, השמח לשמוע רעיונות איך לפתור את הבעיה.

שבת שלום.

עוז.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

החישוב שלך נכון אבל בשביל לקבל מדידה נכונה נסה לאפס את החישוב הממוצע ותסתכל שוב אחרי 10-20 ק"מ.

אם הסתכלת על החישוב הרגעי שהמחשב נותן, ברור שתקבל קריאה גבוהה מכיוון שזוהי הצריכה הגבוהה שמתקבלת בזמן תאוצה (בתוך העיר). אתה יכול גם לנסות לראות את הנתון רגעי בנסיעה מהירה (הילוך 5) ותראה שהמחשב יראה בסיביבות 5-6 ל/100ק"מ.

אגב, לכל הסקפטיים למיניהם, הנתון שהמחשב נותן (לפחות אצלי) הוא מאד מדוייק. בדקתי אותו אצלי באאודי לפחות 10 תדלוקים ולא היתה טעות של יותר מחצי ק"מ לליטר במקרה הגרוע.

פורסם

על איזה לוח שעונים אתם רואים את הנתונים האלה?

יש לי גולף 2002 ואף פעם לא ראיתי את מה שאתם מדברים עליו

אתם יכולים להגיד לי איפה זה נמצא?

פורסם
על איזה לוח שעונים אתם רואים את הנתונים האלה?

יש לי גולף 2002 ואף פעם לא ראיתי את מה שאתם מדברים עליו

אתם יכולים להגיד לי איפה זה נמצא?

מחשב דרך.

 

מצורפת תמונה של הצג שלו.

new fabia 6 icon.JPG

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אה, אז ניראה לי שהשקר פה זה ה9 וה-8 כי אותם קבלתי בנסיעה הראשונה שנהגתי אחרי שמצאתי את הפונקציה הזאת מפני כמה ימים(יותר נכון RS הסביר לי איך.)

בנסיעה הזאת אכן נהגתי על 100 ואולי גם 110 קמ"ש.

אז כניראה משהו משובש ברכב.

אבא שלי לקח לי את הרכב, כי שלו אצל אימא שלי, כשהוא יחזור אני יבדוק מה כתוב, ואני יכתוב פה.

בנתיים, לא ניראה לי שזה ירד משמעותית.

תודה רבה.

שבת שלום.

עוז.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם
מחשב דרך.

 

מצורפת תמונה של הצג שלו.

אתם מתכוונים למד קילומטר שאפשר לאפס אותו ואז מודדים קילומטרים שעשיתי לפי ליטרים שנכנסו לי בטנק או שיש מד אחר שמראה בידיוק מה היחס של קילומטר לליטר בלי בדיקות ?

 

כי אף פעם לא ראיתי את זה באוטו שלי

זה מופיע בדגמי הגולף של 2002?

פורסם

זה מופיע בדגמים שיש בהם "מערכת מידע לנהג". זה בצג דיגיטלי בין שעון המהירות לשעון הסל"ד.

לא איפה שהק"מ ולא איפה שהשעון.

פורסם

זה נקרא מחשב דרך.

לבעל הגולף - כמעט בטוח שלך אין.

 

צריכת דלק מודדים ע"י כמות ק"מ לחלק למס' הליטרים שנכנסו בטנק דלק.

תבדוק ככה קודם כל 2-3 תדלוקים ובמקביל תראה אם מחשב הרכב מראה צריכה דומה.

 

יש מחשבי דרך שמדויקים ויש כאלה שלא. אצלי למשל ההפרש בין המחשב לבין הצריכה האמיתית נא בין 0.5 - 1.0 ליטר.

Veni Vidi Vici

פורסם
זה נקרא מחשב דרך.

לבעל הגולף - כמעט בטוח שלך אין.

 

צריכת דלק מודדים ע"י כמות ק"מ לחלק למס' הליטרים שנכנסו בטנק דלק.

תבדוק ככה קודם כל 2-3 תדלוקים ובמקביל תראה אם מחשב הרכב מראה צריכה דומה.

 

יש מחשבי דרך שמדויקים ויש כאלה שלא. אצלי למשל ההפרש בין המחשב לבין הצריכה האמיתית נא בין 0.5 - 1.0 ליטר.

אכן בדקתי ובאמת אין לי....

תודה בכל מקרה

פורסם

אולי מחשב הדרך בפולו הוא כמו בפיז'ו :

אצלי ב-307 זה היה מראה 9/100 - כלומר 9 ליטר ל-100 ק"מ.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

יש מחשבי דרך שמדויקים ויש כאלה שלא. אצלי למשל ההפרש בין המחשב לבין הצריכה האמיתית נא בין 0.5 - 1.0 ליטר.

תצרוכת הדלק במחשב הדרך מדוייקת להפליא. מדובר כמובן בנתון של תצרוכת נוכחית.

 

בין תצוגת התצרוכת הדלק הממוצעת ולאמיתית שנמדדת יהיו סטיות, מכוון שמחשב הדרך לא בודק תצרוכת דלק כאשר הרכב עומד.

מכאן ניתן להסיק שככל שהרכב נוסע בנסיעות עירוניות, כך הפער יגדל בין תצרוכת ממוצעת של מחשב הדרך לתצרוכת הראלית.

פורסם

החישוב היחיד כדי לדעת צריכת דלק.

 

תדלק מיכל מלא אפס מד קילומטרים וסע לאחר תדלוק נוסף חלק את הק"מ בליטרים

וזאת הבדיקה היחידה! אני נוהג ברכב 06 וגם לא סומך על מחשב הדרך .

פורסם
תצרוכת הדלק במחשב הדרך מדוייקת להפליא. מדובר כמובן בנתון של תצרוכת נוכחית.

 

בין תצוגת התצרוכת הדלק הממוצעת ולאמיתית שנמדדת יהיו סטיות, מכוון שמחשב הדרך לא בודק תצרוכת דלק כאשר הרכב עומד.

מכאן ניתן להסיק שככל שהרכב נוסע בנסיעות עירוניות, כך הפער יגדל בין תצרוכת ממוצעת של מחשב הדרך לתצרוכת הראלית.

אצלי במחשב דרך קיימות מס' פונקציות ביניהן: מס' ליטרים שהרכב צרך מאז האיפוס, צריכה רגעית שמשתנה בהתאם ללחץ על דוושת המצערת, מס' ק"מ ממוצע שנשאר עד התדלוק, מהירות ממוצעת מאז התדלוק, צריכת דלק ממוצעת מאז התדלוק ועוד.

בדקתי גם לפי ק"מ שעברתי וכמות הליטרים שנכנסו אח"כ והשוואתי למה שמראה המחשב. לאחר מס' בדיקות כאלו התוצאה היא שלמחשב דרך יש סטייה של ליטר בודד.

 

*באחד השרשורים גם רוני ציין שהמחשב דרך אצלו מאוד מדויק... ואני מאמין שהמחשב דרך שלו ושלי זהים.

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...