Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאני שונא נהגי מוניות!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא מסכים עם אופיר. ההתנהגות של חלק לא קטן מנהגי מכוניות ספורטיביות או "ספורטיביות" או סתם מכוניות עם ספויילר היא בדרך כלל פרועה יותר.

לי יוצא כמה פעמים ביום לעבור את נתיבי איילון, ואחוז ניכר מנהגי מכוניות כאלו חותכים נתיבים ונוסעים בפראות. שלא לדבר על כביש בית דגן - רמלה והטרור שעושה שם כל מכונית עם "אגזוז לחץ".

מה לעשות, ברוב הקלישאות ובחלק מהסטיגמות יש גרעין כל שהוא של אמת.

 

מה שכואב לי בכל העניין זו העובדה שבגלל שהרוב כזה אני צריך לפחד כשאני רואה ניידת במראה, אפילו אם לא עשיתי כלום. וזה סתם בגלל שחלק לא קטן מאלו שחולקים איתי את התחביב הזה הם גם בריונים על הכביש ובעלי אופי חרא באופן כללי.

פורסם
אני דווקא מסכים עם אופיר. ההתנהגות של חלק לא קטן מנהגי מכוניות ספורטיביות או "ספורטיביות" או סתם מכוניות עם ספויילר היא בדרך כלל פרועה יותר.
נו, אז אין ממש מחלוקת. כל פעם שאני רואה הונדה סיויק עם פסי Le Mans ספוילר ואגזוז בקוטר של ניקוז לאסלה אני נכנס לכוננות. לעומת זאת דווקא כאשר עוברת אותי איזה porsche רצינית אני יכול להיות רגוע.

המפגע הוא ה-"ספורטיביות".

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

זה לא עניין של סוג הרכב. לצערי זה בעיקר עניין של גיל.

אם לצעירים רבים היה תקציב ל911 חדשה, גם המכוניות האלו היו מכניסות אותי לכוננות. זה לא ממש קשור לסוג הרכב ספציפית. סוג הרכב הוא רק עניין של תקציב.

מספיק ספורטיביות שהן אולי ראויות יותר בעיניך מוחזקות בידי נהגים מתפרעים.

נראה לי שיש קשר סטטיסטי מסויים בין המוחצנות של הרכב לבין האגרסיביות והבריונות בנהיגה. זה כן. אבל חוץ מזה - אין שום הבדל בין S2000 חדשה לבין דייהו רייסר עם ספויילרים מאולתרים. בשתיהן יושב חובב רכב, וההבדל הוא בתקציב שלהם. ובחלק גדול מהמקרים אם אותם חובבי רכב הם גם צעירים הם גם יהיו נהגים אגרסיביים.

×
×
  • תוכן חדש...