Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאני שונא נהגי מוניות!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אז ככה. היום נסעתי נסיעה עירונית בכביש של נתיב אחד אחרי מונית שרות..(הגדולות)

אני נוסע במהירות של 40-50 ק"מש כשלפתע הנהג:screwy: החליט לעצור בכביש בעל נתיב אחד לקחת נוסע. הכביש הייה רטוב

והחלקתי על הכביש אחרי בלימה חזקה... סטיתי את ההגה בכדיי לא לפגוע במונית ועליתי על המדרכה

מה שגרם לזה שהג'אנט התעקם השאלה כזאת: האם מתקנים את זה או שצריך לקנות חדש וכמה זה עולה..

ומה עוד יכול להיות הנזק חוץ מהג'אנט ואיפה אני יכול לבדוק את זה?

 

וזה לא המקרה הראשון עם המוניות האלה הם נהגים ממש חוצפנים שעושים מה שבא להם!

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

חשבת אולי לא לנסוע אחרי המוניות פשוט ?

אין פתרון אחר, זה העם, לא תצליח, ולא נצליח לשנות את זה, הם רוצים להתפרנס, ולא מעניין אותם כלום מלבד הפרנסה שלהם.

אהה כן, ומה אני אגיד ? שכל פעם אחד כזה יוצא מהתחנה ולא מעניין אותו שאני בדיוק עובר לידו עם קטנוע ?

פשוט, תפוס מרחק, זה הכל.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ללא ספק נהגי מוניות השירות הם חבורה של פרחחים.

עוד לא יצא לי לראות פעם אחת , מונית כזו שנוסעת כחוק.

במידה והייתי נוסע בכאלה, הייתי מפחד על חיי.

 

אותי אישית מעצבנים אלו שעומדים ביציאה מהרצליה פיתוח לכיוון גלילות בשעות העומס,

ומפריעים למי שמגיע מכיוון אזור התעשיה להשתלב.

לעתים לא רחוקות , הם גם עומדים אחד במקביל לשני ופוצחים בשיחה תוך כדי כך שהם מפריעים

גם לאלו שמגיעים מכיוון צפון להמשיך ישר.

האבסורד הגדול שבמקרים רבים עומדת ניידת משטרה 100-200 מטר מהם ולא עושה כלום.

 

ולענייננו. אין כאן אפס.

גם לא שמרת מספיק מרחק, וגם לא בלמת כמו שצריך.

במידה ואין ברכבך ABS (וסביר מאוד להניח שאין) , היה עליך לפמפם את דוושת הבלם עד להשגת שליטה בחזרה,

וכך לא היית מחליק בלי יכולת לשנות כיוון, היישר אל תוך המדרכה.

 

לדעתי ,אולי כדאי שתשקיע כמה שקלים ותלך לקורס במגרש החלקה (יקום או אשדוד).

 

הפעם יצאת מזה בנזק לרכב בלבד, אבל בפעם הבאה אתה יכול לגרום לתאונה חמורה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בישביל לשמור מרחק לא צריך ללכת לשום קורס. אם לא הספקתה לבלום ב 40-50 קמ"ש באמת לא שמרתה מספיק מרחק.

 

בקשר לבלימה, מדבריו כן אפשר להבין שכאשר הוא הרגיש שהוא נועל גלגלים הוא כן עזב את הבלמים כדי לשחרר את הנעילה ואז התחמק מפגיעה ברכב, יכול להיות שהוא עשה את זה מאוחר מדי או שהאופציה לעלות על המידרכה היתה הגרועה פחות.

 

בכל מקרה, אין טעם לדון בזה, שמירת מרחק היתה מונעת מלכתחילה כניסה למצב מסוכן (במיוחד במהירויות של 40-50 קמ"ש), גם אם הנהג שלפניך אדיוט.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

מסכים לאלה שכתבו לפני. נהג המונית אידיוט אבל גם אתה אשם.

 

מצד שני, אני מקווה שאני טועה אבל כמעט כולנו, כולל אותי, לא תמיד שומרים מרחק ועלולים להיקלע לאותו מצב שנקלעת אתה.

 

הבה נלמד מזה לקח. אני מצטער בשבילך.

פורסם

דבר ראשון, ההכללה שלך לא במקומה, ראיתי לא מעט נהגי מוניות שנוהגים כחוק ובאדיבות. אולי לא שמת לב, אבל יש גם נהגי מוניות בפורום, והם תורמים לא מעט. שנית, פמפום הוא דבר טיפשי מאוד לעשות. בלימה רגרסיבית בה אתה לוחץ חזק עד הסוף בהתחלה, ואז מקל את הלחץ לאט לאט היא היעילה ביותר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

החוצפה של נהגי המוניות קטנה מאוד לעומת החוצפה של נהגי האוטובוסים הם מנצלים את זה שהם נוהגים ברכב ארוך ולעולם לא נותנים זכות קדימה בחיים לא קרה לי שאוטובוס נתן לי זכות קדימה

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

אני יודע שנהגי מוניות הם עם בעייתי בהרבה מקרים (ומה לעשות, כשאתה מכסה 300-600 קילומטר ביום על הכביש - אתה מתחיל להרגיש קצת שהכביש הוא של אבא שלך).... אבל נראה לי שהבחור כאן שאל שאלה אחרת לגמרי:

 

שלום לכולם!

 

אז ככה. היום נסעתי נסיעה עירונית בכביש של נתיב אחד אחרי מונית שרות..(הגדולות)

אני נוסע במהירות של 40-50 ק"מש כשלפתע הנהג:screwy: החליט לעצור בכביש בעל נתיב אחד לקחת נוסע. הכביש הייה רטוב

והחלקתי על הכביש אחרי בלימה חזקה... סטיתי את ההגה בכדיי לא לפגוע במונית ועליתי על המדרכה

מה שגרם לזה שהג'אנט התעקם השאלה כזאת: האם מתקנים את זה או שצריך לקנות חדש וכמה זה עולה..

ומה עוד יכול להיות הנזק חוץ מהג'אנט ואיפה אני יכול לבדוק את זה?

 

וזה לא המקרה הראשון עם המוניות האלה הם נהגים ממש חוצפנים שעושים מה שבא להם!

אז ככה, לגבי השאלה: אם הג'אנט הוא ג'אנט רגיל ולא מגנזיום (ואני מניח שזה רגיל, כי מגנזיום נשבר ולא מתעקם), אז ניתן להגיע למוסך ולבקש שיישרו לך את הג'נט ואחרי זה יבדקו אותו על איזון... אם כי לפעמים הנזק עלול להיות גדול מדי, ואז כבר עדיף לקנות ג'נט חדש.

 

נזקים נוספים עלולים להיות (לפחות ממה שאני יודע): בציריה, בתפוחים, מערכת ההיגוי, איזון פרונט, ואם הפגיעה ממש חמורה, אולי יש נזק לשאסי... אבל זה פחות סביר.

אני מציע לך להגיע עם האוטו למוסך שאתה בוטח בו, ותגיד להם שהייתה לך "תאונה" ואתה צריך לבדוק את כל האזור הקדמי של האוטו.

 

בהצלחה!

בברכה!

יונתן.

פורסם
דבר ראשון, ההכללה שלך לא במקומה, ראיתי לא מעט נהגי מוניות שנוהגים כחוק ובאדיבות. אולי לא שמת לב, אבל יש גם נהגי מוניות בפורום, והם תורמים לא מעט. שנית, פמפום הוא דבר טיפשי מאוד לעשות. בלימה רגרסיבית בה אתה לוחץ חזק עד הסוף בהתחלה, ואז מקל את הלחץ לאט לאט היא היעילה ביותר.

בוא נקרא לזה פמפום מחושב :-D

לא בקצב אחיד, אלא על פי הצורך , עד החזרת השליטה על הרכב.

זאת פעולה שאני למשל , עושה אוטומטית אחרי הרבה שנים של נסיון , וקשה להעלות על הכתב את כל השלבים. מכיוון שלא לכל אחד יש כסף לקורס נהיגה מתקדמת, אז אפשר להתחיל במתאבן : מגרש החלקה.

 

אבל בכל מקרה, שומדבר לא מהווה תחליף לשמירת מרחק.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה בסדר, לי זה תמיד קורה.

בגלל זה שאני מאחורי מונית או שאני עוקף, או שאני שומר מרחק.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

איזה ז'אנט יש לך ?

במידה ויש לך ז'אנט מגנזיום אין מצב לתקן אותו , כי בארץ קרוב לבדוא שהוא לא יוצר לכן אין את הציוד המתאים אז עדיף לך לחכות קצת ולהזמין חדש...

במידה והג'אנט רגיל יש אפשרות לתקן אותו בפנצ'ריות שנושאות את הציוד הנדרש את החיפוש אני אשאיר לך , ובכול מקרה כשתיקח את הג'אנט לתיקון אל תיתן לאף אחד לדפוק לך על הז'אנט עם פטיש כדי לישר אותו כי ברגע שינסו לישר אותו עם פטיש הנזק יהיה בילתי הפיך ...

בהצלחה

admondo1

פורסם
דבר ראשון, ההכללה שלך לא במקומה, ראיתי לא מעט נהגי מוניות שנוהגים כחוק ובאדיבות. אולי לא שמת לב, אבל יש גם נהגי מוניות בפורום, והם תורמים לא מעט. שנית, פמפום הוא דבר טיפשי מאוד לעשות. בלימה רגרסיבית בה אתה לוחץ חזק עד הסוף בהתחלה, ואז מקל את הלחץ לאט לאט היא היעילה ביותר.
אכן.

לא לעניין להכתים ציבור שלם בגלל התנהגות של מיעוט של 95% ממנו.

 

:|

פורסם
אכן.

לא לעניין להכתים ציבור שלם בגלל התנהגות של מיעוט של 95% ממנו.

 

:|

בדיוק את אותו הדבר אפשר להגיד על אנשים עם מכוניות "ספורטיביות"

פורסם
איזה ז'אנט יש לך ?

במידה ויש לך ג'אנט מגנזיום אין מצב לתקן אותו , כי בארץ קרוב לבדוא שהוא לא יוצר לכן אין את הציוד המתאים אז עדיף לך לחכות קצת ולהזמין חדש...

admondo1

לא נכון, אפשר לתקן וליישר (מניסיון) ולא תהיה שום תופעת לוואי של חוסר איזון וכדומה אח"כ. השאלה עד כמה התעקם ואם לא הרבה אז איפה תוקן... הכל ייחסי.

Veni Vidi Vici

פורסם
בדיוק את אותו הדבר אפשר להגיד על אנשים עם מכוניות "ספורטיביות"
אז זהו שלא. לא פעם אני רואה מכונית ספורטיבית שנוסעת בנימוס ושלווה, ואלו דווקא המכוניות הספורטיביות באמת, לא סתם 'חמות'. ובאזורים שבהם אני מסתובב רואים את כל האקזוטיקה המוטורית הישראלית, עד כמה שהיא קיימת, במיטבה. בלא מעט מקרים מכוניות כאלה לא יענו גם להתגרות מפורשת מצידך להשתולל.

מצד שני לא פעם אני רואה מכונית לא ספורטיבית בעליל (ע"ע מיצובישי קולט, יונדאי גטס, שלא להזכיר סובארו 1.6 wannabe, מיצובישי 1.6 wannabe) שהנהג שלה מתנהג כאילו הוא קנה את הכביש ועושה לכולם טובה שהוא נותן להם להסתובב שם.

לעומתם למוניות יש אופן נהיגה ברור וצפוי מראש, יש להן מה שאני קורא 'אלגוריתם המונית'. אני מסוגל לחזות בדיוק של 95% באיזה רגע במדוייק נהג מונית שנוסע בנתיב לידי ינסה לחתוך לתוך הנתיב שלי, רק בגלל שאני שומר מרחק כחוק. אני גם יודע בדיוק מתי המונית שמאחורי תצא לעקוף אותי מימין, וזאת רק מתוך הבחנה ב'כובע' שלו במראה. וזה לא בגלל שאני נורא חכם, אלא בגלל ש-95% מנהגי המוניות מתנהגים אותו דבר, ולצערי לא התנהגות אדיבה במיוחד.

My responses are limited. You must ask the right questions

×
×
  • תוכן חדש...